Sinkkuäidille sulhanen

Ei helkutti

Siis josko mä tapaisin jonkun miehen ja se heti esittelis mut ÄIDILLEEN niin ukko lentäis kun leppäkeihäs! Olisin jo Annan tilanteessa lähtenyt heti kävelemään. Todella TÖRKEETÄ!

14

11157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika mautonta

Tais mennä Antin mahikset viimeistään ton vedon jälkeen... Oli vähän kornia kun esim. Jouni oli laittanut hyvät pöperöt pöytään ja Antti tarjoili vain jotain halpaa mehujäätä ja kaiken kukkuraksi vielä äiti paikalla... :O
      En ihmettele jos naissuhteet epäonnistuu!

• tuleeks pareja

Ei noista kyllä synkkaa näin katsojan ja ulkopuolisen silmin ainakaan Annalla ja hänen miehillään. Valitsee ehkä sen kivan ja komeen Juha-Matin, mutta se on liian nuori ja menopäällä vielä. Toinen olisi ok, mutta ei ole kemiaa.
      Teija ottaa varmaan Samin, mutta ties sitten onko tosta suhteesta oikeesti mihinkään.

Ihkut on musta ne Reetta ja Marko, niistä vois tulla jotain - söpöt ja sopis toisillee ja eikös niillä molemmilla 'kolahtanut', vaikka kaikkea ei telkussa näytettykkään? Mutta mites sitten kun alkaa todellisuus, alkoko ne deittaa?

• Sinkkuäiti itsekin

Reetta valitsee ehdottomasti Markon. Ei tullut yllätyksenä, että Reetta pudotti poninhäntäisen miehen, jonka nimeä en muista. Itse en olisi häntä pudottanut vaan Henrin (?) - muistanko nimet oikein?

Teija valitsee Samin, vaikka se toinen mies vaikuttaakin tasapainoisemmalta kaverilta ja myös mielenkiintoisemmalta. Mutta loppupelissä Teija jättää miehen aika pian olipa hänen valintansa kumpi tahansa. Teija ei ole etsimässä ohjelmassa itselleen miestä vaan mainostamassa itseään mallibisnekseen, kuten varmaan monet ovat huomanneet hänen mallikansionsa on julkaistu netissä. Eipä siinä mitään pahaa sinäänsä; Teija on upea ulkoisesti! Ärsyttää vaan se saman toisto: ...miehekäs, miehekäs, miehekäs... Ja miten voi olla niin tietämätön nainen, ettei ole kuullutkaan tomaatteja kasvattavasta miehestä! Minun tuttavapiirissäni on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että miehet hoitavat puutarhaa ja kasvattavat kukkia.

Mutta Anna...! Annalla ei ole ollenkaan vaihtoehtoja. Juha-Matti tietenkin olisi kaikkein paras vaihtoehto, mutta käsitin, että heidän maantieteellinen välimatkansa on jonkinlainen este suhteen syventämiselle etenkin kun molemmilla on omat uudet ja kauniit kodit - kumpi heistä olisi valmis muuttamaan... sikäli jos yhteen sitten muutettaisiin.

Ja huh,huh, nuo Annan kaksi muuta sulhaskokelmasta. Nimiä en muista, mutta toinen mokasi täysin mahdollisuutensa ja putosi - kuten jo edellä olleissa viesteissä kirjoitettiin - mutsinsa esittelyllä. Anna hoiti homman hyvin kotiin hienotunteisena ihmisenä, mutta kyllä minua ärsyttäisi suunnattomasti, että jätkä suorastaan karkaa paikalta kun pitäisi pitää seuraa ja tutustua uuteen morsmaikkuun ja kutsuu äitinsä "apuun." Hyvän päätöksen Anna teki kun jätti tuon pojan valitsematta, olkoonkin, että kaveri oli omalla tavallaan ihan symppis muuten.

Jos olisin Anna tai kuka tahansa noista sinkkuäideistä, kysyisin jo heti kättelyssä mitä kukakin harrastaa ennen kuin tutustuminen jatkuisi pidemmälle. Mies, joka harrastaa "huvin vuoksi" metsästystä on itsetunto aika heikoissa kannattimissa ja niitä hirvenpää-koristeita oli kammottava katsella. Hyvä, ettei "laatta" lentänyt...! Uskon, että Anna fiksuna naisena pudottaa tuon "metsästäjän" pois ja valitsee sitten Juha-Matin. Toki Juha-Matin ulkonäkö on bonus, mutta muutenkin hän vaikuttaa avarakatseisemmalta ja älykkäämmältä henkilöltä kuin pienissä ympyröissään ja oman napansa ympärillä elämäänsä pyörittävä metsästäjä-mies.

• Antti mulle!
        Sinkkuäiti itsekin kirjoitti:

Reetta valitsee ehdottomasti Markon. Ei tullut yllätyksenä, että Reetta pudotti poninhäntäisen miehen, jonka nimeä en muista. Itse en olisi häntä pudottanut vaan Henrin (?) - muistanko nimet oikein?

Teija valitsee Samin, vaikka se toinen mies vaikuttaakin tasapainoisemmalta kaverilta ja myös mielenkiintoisemmalta. Mutta loppupelissä Teija jättää miehen aika pian olipa hänen valintansa kumpi tahansa. Teija ei ole etsimässä ohjelmassa itselleen miestä vaan mainostamassa itseään mallibisnekseen, kuten varmaan monet ovat huomanneet hänen mallikansionsa on julkaistu netissä. Eipä siinä mitään pahaa sinäänsä; Teija on upea ulkoisesti! Ärsyttää vaan se saman toisto: ...miehekäs, miehekäs, miehekäs... Ja miten voi olla niin tietämätön nainen, ettei ole kuullutkaan tomaatteja kasvattavasta miehestä! Minun tuttavapiirissäni on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että miehet hoitavat puutarhaa ja kasvattavat kukkia.

Mutta Anna...! Annalla ei ole ollenkaan vaihtoehtoja. Juha-Matti tietenkin olisi kaikkein paras vaihtoehto, mutta käsitin, että heidän maantieteellinen välimatkansa on jonkinlainen este suhteen syventämiselle etenkin kun molemmilla on omat uudet ja kauniit kodit - kumpi heistä olisi valmis muuttamaan... sikäli jos yhteen sitten muutettaisiin.

Ja huh,huh, nuo Annan kaksi muuta sulhaskokelmasta. Nimiä en muista, mutta toinen mokasi täysin mahdollisuutensa ja putosi - kuten jo edellä olleissa viesteissä kirjoitettiin - mutsinsa esittelyllä. Anna hoiti homman hyvin kotiin hienotunteisena ihmisenä, mutta kyllä minua ärsyttäisi suunnattomasti, että jätkä suorastaan karkaa paikalta kun pitäisi pitää seuraa ja tutustua uuteen morsmaikkuun ja kutsuu äitinsä "apuun." Hyvän päätöksen Anna teki kun jätti tuon pojan valitsematta, olkoonkin, että kaveri oli omalla tavallaan ihan symppis muuten.

Jos olisin Anna tai kuka tahansa noista sinkkuäideistä, kysyisin jo heti kättelyssä mitä kukakin harrastaa ennen kuin tutustuminen jatkuisi pidemmälle. Mies, joka harrastaa "huvin vuoksi" metsästystä on itsetunto aika heikoissa kannattimissa ja niitä hirvenpää-koristeita oli kammottava katsella. Hyvä, ettei "laatta" lentänyt...! Uskon, että Anna fiksuna naisena pudottaa tuon "metsästäjän" pois ja valitsee sitten Juha-Matin. Toki Juha-Matin ulkonäkö on bonus, mutta muutenkin hän vaikuttaa avarakatseisemmalta ja älykkäämmältä henkilöltä kuin pienissä ympyröissään ja oman napansa ympärillä elämäänsä pyörittävä metsästäjä-mies.

Mun mielestä se Antin äiti-tempaus oli hauska! Anarkiaa...(?!?) Anttihan putosi, joten ei kun yhteydenottoa väsäämään. My type of guy - mielipiteitä saa olla toki niin monta kuin meitä naisiakin.

Ei Reetan ja se rasvakuontalon (Marko?) juttu tule toimimaan, vaikka hänethän Reetta selkeästi tulee valitsemaan. Jotain kummaa ja kaameaa siinä äijässä on piilossa, sanokaa mun sanoneen. Kyllä se Henri oisi parempi, joteskin symppis, poikamainen ja miehekäs yhtä aikaa. Hälle siis kirjailen seuraavaksi jos ei Antti vastaa, tippuu kuiteskin ensi jaksossa ;0)

• tsekatkaapa
        Antti mulle! kirjoitti:

Mun mielestä se Antin äiti-tempaus oli hauska! Anarkiaa...(?!?) Anttihan putosi, joten ei kun yhteydenottoa väsäämään. My type of guy - mielipiteitä saa olla toki niin monta kuin meitä naisiakin.

Ei Reetan ja se rasvakuontalon (Marko?) juttu tule toimimaan, vaikka hänethän Reetta selkeästi tulee valitsemaan. Jotain kummaa ja kaameaa siinä äijässä on piilossa, sanokaa mun sanoneen. Kyllä se Henri oisi parempi, joteskin symppis, poikamainen ja miehekäs yhtä aikaa. Hälle siis kirjailen seuraavaksi jos ei Antti vastaa, tippuu kuiteskin ensi jaksossa ;0)

Asiaa kyseisestä miehestä nimimerkiltä "Totuus esiin"

http://www2.nelonen.fi/keskustelut/Home/tabid/150/forumid/79/postid/99559/view/topic/Default.aspx

• miksi taustoja ei selvitetä
        tsekatkaapa kirjoitti:

Asiaa kyseisestä miehestä nimimerkiltä "Totuus esiin"

http://www2.nelonen.fi/keskustelut/Home/tabid/150/forumid/79/postid/99559/view/topic/Default.aspx

Täytyy oikeesti ihmetellä, miksi ihmisten taustoja ei selvitetä kunnolla.
        Ei liene mahdotonta, vaikka selvää rikosrekisteriä ei olisikaan. Pari puhelinsoittoa exsille, naapureille ja tuttaville ja siinä se.
        Osoittaa asiantuntemattomuutta ohjelman tekijöiltä! Reetta ansaitsee ehdottomasti reilumman ja paremman miehen, toivottavasti löytää sen sieltä Hämeenlinnan seudulta, varmasti löytyy aidosti fiksuja miehiä kenelle kelpaisi!

• Spepsis-Spepsis
        miksi taustoja ei selvitetä kirjoitti:

Täytyy oikeesti ihmetellä, miksi ihmisten taustoja ei selvitetä kunnolla.
        Ei liene mahdotonta, vaikka selvää rikosrekisteriä ei olisikaan. Pari puhelinsoittoa exsille, naapureille ja tuttaville ja siinä se.
        Osoittaa asiantuntemattomuutta ohjelman tekijöiltä! Reetta ansaitsee ehdottomasti reilumman ja paremman miehen, toivottavasti löytää sen sieltä Hämeenlinnan seudulta, varmasti löytyy aidosti fiksuja miehiä kenelle kelpaisi!

Tuntematta Markon tai kenekään muunkaan ohjelmassa esiintyvän henkilön taustoja kysyn kuitenkin teiltä "mollaajat", että mihin perustuvat teidän arvionne ko. henkilöistä?

Nimittäin ketä tahansa voi mollata ja kenestä tahansa voi laittaa perättömän huhun kiertämään. Olen itse joutunut aikoinani ilkeyden kohteeksi katkeran ex:n taholta, joka alkoi levitellä minusta täysin tuulestatemmattuja väitteitä katkeroituneena.

Inhottavia nämä mustamaalaamiskampanjat etenkin kun henkilöt nimetään täällä julkisesti eivätkä voi itse olla vastaamassa nimettömien herjaajien väitteisiin...

• Uskova
        Spepsis-Spepsis kirjoitti:

Tuntematta Markon tai kenekään muunkaan ohjelmassa esiintyvän henkilön taustoja kysyn kuitenkin teiltä "mollaajat", että mihin perustuvat teidän arvionne ko. henkilöistä?

Nimittäin ketä tahansa voi mollata ja kenestä tahansa voi laittaa perättömän huhun kiertämään. Olen itse joutunut aikoinani ilkeyden kohteeksi katkeran ex:n taholta, joka alkoi levitellä minusta täysin tuulestatemmattuja väitteitä katkeroituneena.

Inhottavia nämä mustamaalaamiskampanjat etenkin kun henkilöt nimetään täällä julkisesti eivätkä voi itse olla vastaamassa nimettömien herjaajien väitteisiin...

Tuo kirjoitus vaikutti ihan asialliselta ja siinä viitattiin lääkärikäyntiin ja poliisin kutsumiseen, joten eiköhän todisteita tarvittaessa löydy... Ja tuskin kukaan tuollaisia syytöksiä omata päästään keksisi, onhan silloin vaara kunnianloukkaus tms. -syytteestä!

• police11
        Uskova kirjoitti:

Tuo kirjoitus vaikutti ihan asialliselta ja siinä viitattiin lääkärikäyntiin ja poliisin kutsumiseen, joten eiköhän todisteita tarvittaessa löydy... Ja tuskin kukaan tuollaisia syytöksiä omata päästään keksisi, onhan silloin vaara kunnianloukkaus tms. -syytteestä!

vaikea sanoa...tässä voi olla taas kyseessä jonkun tyyppinen ajojahti vrt. Susanna Kuronen tai katkeruus ym. Ihmisistä voi kirjoittaa mitä haluaa...

• on laki

..siitä, että perättömiä huhuja ei saa levitellä ja asiasta voi nostaa kunnianloukkaussyytteen. joko ilmoittaja on a)joku sekopää mikä ei tiedä tätä lakia tai b)hakkauksen kohde tai joku Markon tuttu ja asia todellakin on totta.

• arvaus..

lapsettomat miehet. Ei halunnut muiden muijien mukuloita paimentaa..

• naiset myös vaarassa

Olen tuosta kyllä aivan samaa mieltä, että aika ihmeellistä jos noinkin isoon juttuun kun tv-ohjelmaan ei tarkisteta taustoja kunnolla.
        Vai onko se mahdotonta jos asianomainen ei itse niitä kerro - vrt BB-osallistuja joka poistettiin mittavan rikosrekisterin takia.

Ikävää jos naisille esitellään miehiä, jotka eivät täytä normaalia käyttäytymisodotusta, eli tuskin kukaan haluaa tutustua rattijuopoihin ja väkivaltaisiin tyyppeihin. Toivottavasti - jos asiat ovat totta - ko. henkilöt ovat parantaneet tapansa, onhan sekin aina mahdoillista että kovista vaikeuksista ihminen järkiintyy ja muutuu hyvään suuntaan.
        Onnea kaikille siihen ohjelmaan uskaltautuneille sen rakkaansa etsinnässä.

• analyysiä

sinkkuäidiltä. Mulle ainakin kelpaisi metsästäjämies, todellakin. Hirvenpäitä en seinälle haluaisi, mutta se on puhdas tyylikysymys.
        Ja liha kelpaa ainakin mulle. Ja kasvatetaan ne kasvitkin lihasvoimalla ja lihan syöjät niitä kasvattaa, että revi siitä.

• Katselija5
        analyysiä kirjoitti:

sinkkuäidiltä. Mulle ainakin kelpaisi metsästäjämies, todellakin. Hirvenpäitä en seinälle haluaisi, mutta se on puhdas tyylikysymys.
        Ja liha kelpaa ainakin mulle. Ja kasvatetaan ne kasvitkin lihasvoimalla ja lihan syöjät niitä kasvattaa, että revi siitä.

Jouni on kypsän oloinen ja rento mies...huumorikin kohdallaan... Ansaitsee paremman kuin pikkutärkeän näpertelijän... Hei sinkkunaiset, siinäpä olis mies!! Ottaisin vaikka heti jos pystyisin ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      247
      4639
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      77
      3086
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1813
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      81
      1470
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe