Tupakkamies ei jaksa panna.

Nortti.

Olen 40-vuotias lihava tupakkamies ja, häpeän myöntää, myös rekkakuski. 20 vuotta tupakan hevijuuserina tekee tehtävänsä. Meisselissä on kyllä kokoa ja näköä ja seisokki toimii, mutta ongelma on se, että ei jaksa panna. Ylipaino ja tupakointi aiheuttavat sen, että väsyn alta 5 minuutin, pumppu hakkaa ylikierroksilla ja henki loppuu. Muija joutuukin tyytymään nykyään oman käden oikeuteen, kuten minäkin. Paska juttu, mutta minkäs teet. Kaikki nyt vain eivät ikinä pääse eroon tupakasta ja läskistä. Paitsi ehkä muijani, jos ottaa avioeron.

4

2168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla nyt vielä

kieli toimii?
      Sillä teet naisesi onnelliseksi.

Norttia vähän vähemmän ja lenkille silloin tällöin, kyl se siitä.

• Rissssto

Täällä saman ikäinen sälli jolla paloi tupakkaa vajaa kaksi askia päivässä.....nyt olen ollut polttamatta kuukauden!!Nikotiini purukumia olen ottanut noin yhden kappaleen päivässä ,siis silloin jos tuntuu että en pääse tupakan tuskasta yli.
      Kunto alkoi jo kohentua reilun viikon päästä!!
      Lenkkeilyä joka päivä ja raitista ilmaa muutenkin.
      Itselläkin ylipainoa reippaasti...jota sitten vähentämään kunhan olen täysin vapaa tupakan tuskista.
      Ja sitt tuohon seksiin...nyt se kuule vasta seksi maistuukin ja on jatkuvasti mielessä!!Oma jaksaminen lisääntyy päivä päivältä kun keuhkojen hapenotto kyky paranee. Ja vaimo on ruvennut kehräämään ;))

• kokemusta sellaisesta

miehestä joka on nykyään ex-mies.Alkuaikoina hänellä oli vain lieväylipaino mutta jaksoi kyllä sängyssä edelleen hyvin vaikka poltti kuin korsteeni.
      Puolen vuoden jälkeen polttaminen jatkui ja nyt tuli myös lihominen kuvaan-alkoi valittaa polviaan,pumppuaan,ei saanut henkeä,piti olla taukoja kesken aktin,yskiminen ja orkku oli suorastaan vaarallinen sydämelle tolla ylipainolla.Seksi sen kun väheni ja olin turhautunut kun totuin aktiiviseen menoon.Hän mua 16v vanhempi.Lopulta ei suhde enää muutenkaan toiminut joten jätin hänet.

• pöoppakansa

Onko sulla paljon rekkamiehenpastilleja??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      372
      2033
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1326
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1087
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      946
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      122
      890
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      818
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe