Olen 40-vuotias lihava tupakkamies ja, häpeän myöntää, myös rekkakuski. 20 vuotta tupakan hevijuuserina tekee tehtävänsä. Meisselissä on kyllä kokoa ja näköä ja seisokki toimii, mutta ongelma on se, että ei jaksa panna. Ylipaino ja tupakointi aiheuttavat sen, että väsyn alta 5 minuutin, pumppu hakkaa ylikierroksilla ja henki loppuu. Muija joutuukin tyytymään nykyään oman käden oikeuteen, kuten minäkin. Paska juttu, mutta minkäs teet. Kaikki nyt vain eivät ikinä pääse eroon tupakasta ja läskistä. Paitsi ehkä muijani, jos ottaa avioeron.
Tupakkamies ei jaksa panna.
4
2058
Vastaukset
- sulla nyt vielä
kieli toimii?
Sillä teet naisesi onnelliseksi.
Norttia vähän vähemmän ja lenkille silloin tällöin, kyl se siitä. - Rissssto
Täällä saman ikäinen sälli jolla paloi tupakkaa vajaa kaksi askia päivässä.....nyt olen ollut polttamatta kuukauden!!Nikotiini purukumia olen ottanut noin yhden kappaleen päivässä ,siis silloin jos tuntuu että en pääse tupakan tuskasta yli.
Kunto alkoi jo kohentua reilun viikon päästä!!
Lenkkeilyä joka päivä ja raitista ilmaa muutenkin.
Itselläkin ylipainoa reippaasti...jota sitten vähentämään kunhan olen täysin vapaa tupakan tuskista.
Ja sitt tuohon seksiin...nyt se kuule vasta seksi maistuukin ja on jatkuvasti mielessä!!Oma jaksaminen lisääntyy päivä päivältä kun keuhkojen hapenotto kyky paranee. Ja vaimo on ruvennut kehräämään ;)) - kokemusta sellaisesta
miehestä joka on nykyään ex-mies.Alkuaikoina hänellä oli vain lieväylipaino mutta jaksoi kyllä sängyssä edelleen hyvin vaikka poltti kuin korsteeni.
Puolen vuoden jälkeen polttaminen jatkui ja nyt tuli myös lihominen kuvaan-alkoi valittaa polviaan,pumppuaan,ei saanut henkeä,piti olla taukoja kesken aktin,yskiminen ja orkku oli suorastaan vaarallinen sydämelle tolla ylipainolla.Seksi sen kun väheni ja olin turhautunut kun totuin aktiiviseen menoon.Hän mua 16v vanhempi.Lopulta ei suhde enää muutenkaan toiminut joten jätin hänet. - pöoppakansa
Onko sulla paljon rekkamiehenpastilleja??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810