Niin miten on. Onko kenelläkään kokemuksia tästä
"Get Paid to take surveys"-jutusta. Saisko siitä
lisätienestiä vai onko ne taas sellaisia
"lähetä-rahat-ja-pärjäile" virityksiä?
Maksuks ne haluais jotain 40€ ja olis ittestä
kiinni kuinka paljon tienaa. Eli tulot riippuis
siitä kuinka paljon jaksat vastailla kyselyihin.
Houkuttelis vaan saada hieman voitakin joskus
leivän päälle.....
Olen jo hieman epätoivon partaalla oleva nuori
nainen...
Get paid...surveys.Toimiiko?
3
1530
Vastaukset
- ......................
>Saisko siitä lisätienestiä vai onko ne taas sellaisia "lähetä-rahat-ja-pärjäile" virityksiä?
Maksuks ne haluais jotain 40€ ja olis ittestä
kiinni kuinka paljon tienaa.
No kuten itse kirjoitat niin jos sinulla on hemmetin hyvä onni niin sinua ei huijata. Haluatko sinä rasittaa onneasi? Ja jos sinua ei huijattaisi niin montako vuotta kestäisi saada rahat takaisin?
Pullojen kerääminen on huomattavasti parempi business. Ks. työnhaku sun muut keskustelut.
>Olen jo hieman epätoivon partaalla oleva nuori
nainen...
Tämä ei liity mihinkään. - tpi
Ei kannata ryhtyä tuollaiseen. Kaksi erittäin hyvää syytä:
1. Spammilla mainostettavaan toimintaan tai tuotteeseen EI IKINÄ SAA RYHTYÄ. Tällöin tulee vain yllättäneeksi niitä kusipäisiä persläpiä jotka spammaavat.
2. Jos joudut ITSE maksamaan että pääsisit mukaan tuon tyyppiseen toimintaan, niin kyseessä on 99,999% todennäköisyydellä huijaus. - Ei maksuja
Eivät suorita maksuja "Get Paid To Take Surveys" palveluista havaintojen mukaan. Mahdollisesti osa virheellisiä ohjelmia, joiden toiminta keskeytynyt ohjelmisto virheisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841