Hei!
Olen jo pitkään pähkäillyt ja parhaani mukaan metsästänyt CSI:n musiikkia... Kun maikkarilla alkoi uusi CSI:n kausi, pilotti jaksoina esitettiin kaksi osainen jakso... Onko kenelläkään tietoa mikä oli artistin nimi joka lauloi baarin lavalla johon Catherine ja Nick menivät ensimmäisessä osassa?? Olisin onnellinen jos joku osaisi auttaa :>
Music
Out of tape
3
482
Vastaukset
- Built To Kill (part1)
En muista mika artisti oli lavalla, mutta ainakin musiikki oli John Mayer: Waiting the world to change. En tieda oliko tuo, se mita tarkoitit...
- I`ve got the tape!
Toi on just se mitä biisii tarkotin! kiitos kovasti! tällä mennään! :)
- gabriele
I`ve got the tape! kirjoitti:
Toi on just se mitä biisii tarkotin! kiitos kovasti! tällä mennään! :)
Niin että et tarkoita niitä tunnarimusiikkeja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940