Huonoa tuuri..

Minä vaan

Mulla on ollu kenoa 4 riviä niin pitkään kun kenoa on veikkauksella saanut pelata, jokainen rivi on 1e panoksella. rivit on 10,9,8 ja 7 tasoilla siten että 10 tason numeroista aina pienin tippuu pois ja muuten samat numerot eli esim.

10 taso 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
9 taso 2,3,4,5,6,7,8,9,10
8 taso 3,4,5,6,7,8,9,10
7 taso 4,5,6,7,8,9,10

paras voittoni tällä systeemilläni on 410e jonka olen kerran saanut pienenpiä voittoja on kyllä tullut. Tämä paras voitto tuli seuraavasti.

10 taso 7 oikein
9 taso 7 oikein
8 taso 7 oikein
7 taso 6 oikein

esimerkki rivistä numerot 3,5,6,7,8,9 ja 10 ovat arvonnasta löytyneet.

Maksimissaan voisi voittaa 252400e jos kaikki kymmenen numeroa osuisi mutta kun ei niin ei... enkä voi sitä lopettaakkaan kun muistan ne omat numerot ulkoa ja mun säkällä ne tulis jossain vaiheessa sen jälkeen kun olisin lopettanut... Heh! Satunnaisesti pelaan pikapelejä eri tasoja ja eri panoksilla ja niihin kyllä osumia ropisee ihan kivalla tahdilla. Olen kenon historian aikana saanut näillä satunnaisilla pika peleillä 5 kertaa 7 tasossa kaikki oikein ja kerran 5 tasossa yhden kerran sai 8 tasossa 7 oikein ja sivu osuman eli läheltä piti.... Muilla mitään vastaavia kokemuksia?

8

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierestä pelaaja

      Itsellä taso 10:llä 7 oikein ja loput 3 vieressä
      ja 9 tasolla 7 oikein ja tietysti taas loput
      vieressä... että silleen.
      (panos oli 50 senttiä)

    • Minä vaan

      Huono matikkapää maksimissaanhan tuolla voisi voittaa 262400e eikä 252400 niinkuin kirjoitin...

    • Juuri huonosta tuurista on kyse ei manipulinnesta. Ei välttämättä huonosta tuuristakaan vaan siitä, että keno on laskettu onnettoman huonoksi, koska suuren voiton todennäköisyys on hyvin pieni ja se vaatii todella hyvää tuuria.

      Kannataa kuitenkin huomioda, että 10 oikein 10 tasolla on hyvin epätodenäöistä.

      Eli hyvin todenäköistä, että numeroita 1-10 ei tule sinäaikana kuin elät. Voi kulua jopa satoja tuhansia vuosia enenkun ne tulee.

      Mutta jos kenoa pelataan miljoona vuotta. Hyvin suurella todenäöisyydellä nrot 1-10 pitäisi tuona aikana ainakin kerran tulla.

      • Vierestä pelaaja

        Niinpä, pitäis saada pelata kenoa vaikka yksi arvonta/sekunti ja vuorokauden pelimaksu olisi
        vaikka 1 Euro jolla voisi osallistua siis
        noihin kaikkiin arvontoihin vuorokauden aikana.
        Silloin voisi olla mahdollisuus todella saada
        elinikänäsi täysosuma.
        Tosin eihän veikkaus silloin enää voisi jakaa niin suurilla kertoimilla voittoja.


      • Minä vaan

        Se numero sarja 1-10 oli vaan esimerkki.. Ei ne ole ne numerot joita pelaan.


      • Kampela2

        Veikan monopoli ei tule kestämään nykymaailmassa enää kovin pitkään. Se johtaa siihen, että ihmiset saavat vapaasti valita paremman peliyhtiön. Sellaisen, joka suorittaa kenoarvonnan ilman manipulaatiota.
        Niin kauan kuin veikka saa jyllätä, ei ikuna tule riviä 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
        Se kävisi aivan liian kalliiksi ahneelle veikalle, vaikka sillä myös todennäköisyyskin on puolellaa


      • asdfasdfasdf
        Kampela2 kirjoitti:

        Veikan monopoli ei tule kestämään nykymaailmassa enää kovin pitkään. Se johtaa siihen, että ihmiset saavat vapaasti valita paremman peliyhtiön. Sellaisen, joka suorittaa kenoarvonnan ilman manipulaatiota.
        Niin kauan kuin veikka saa jyllätä, ei ikuna tule riviä 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
        Se kävisi aivan liian kalliiksi ahneelle veikalle, vaikka sillä myös todennäköisyyskin on puolellaa

        se tulis makasmaan veikalle 2.5miljoonaa.


      • Kampela2
        asdfasdfasdf kirjoitti:

        se tulis makasmaan veikalle 2.5miljoonaa.

        2,5 milliä koskee vain kunkin tason ylimpiä voittoluokkia.
        Alavoittojen kera tulee tosi paljon suurempi lasku veikalle. Tai siis TULISI, huom. konditionaali.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4603
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2420
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      42
      1905
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1734
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1711
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      181
      1369
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1194
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      140
      945
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      935
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      931
    Aihe