Tiedättekö te kuka hän on?
Minäpä tiedän, J.V.
Huijaa naisia ja jättää velat maksamatta.
On kuullemma aikaisempiakin rikoksia.
Kuopion suurin huijari???
15
3704
Vastaukset
- J.V itse
Pelkkää mustamaalausta, en ole mitään huijannut! Ehkä joku on antanut rahaa mutta sekin on tapahtunut vapaaehtoisesti. Olen rehti ja reipas.
- J.V.
Asia ei ole näin, tuo on vaan kateellisen mustamaalausta! Olen oikeasti varsin rehti ja reilu tyyppi. Joku on voinut joskus pieniä summia rahaa antaa tai jotain maksella, mutta ketään en ole pakottanut. Kyllä näin on asia.
- Huijattu???
Kerropas minkä näköinen tyyppi?Onko yli 30v.???????Kerro muita ulkonäköseikkoja!!!!
- Huijattu
Jep, yli 30-vuotias, ristiverinen, pitkä,
hoikka, hyvännäköinen.
t:Huijattu - Huijattu
Jep, yli 30-vuotias, ristiverinen, pitkä,
hoikka, hyvännäköinen.
t:Huijattu
- J.V.
Mulla ei oo rikoksia ja mä on Hesasta.
Sitä paitsi mä palvon naisia - en huijaa.- Copparberg
Ei kai se vaan ole Jari nimeltään tämä J.V??
- Anonyymi
Ootko T H? Yritit multa pyytää 50€ 😁 Eipä herunut sulle.
- Huijattu???
Hyvä tietää,aavistelinkin,että hän se olisi!Siksi ei varmaan täällä palstoilla ilmoittele itsestään,koska ei halua paljastua!Hyvä tietää,että en lankea häneen enää-voisin kertoa muitakin hurjia juttuja hänestä-haluaisitko kuulla?Tietysti olisi hyvä tietää ensin vaikka etunimi,jotten väärää puuta lähde haukkumaan!
- Huijattu
Hei!!
Tottakai haluan kuulla, jos tyyppi on sama.
Jorma on nimi.
t:Huijattu
- Anonyymi
Ei kannata lainata kellekkään. Ite törmäsin yhteen,kysyi ensitreffien jälkeen rahaa lainaksi,aikuinen mies. En sentään tyhmä nainen ole. Näitä riittää huijareita. Kyllä miehellä pitää olla massia tarjota naiselle illallinen ja muutenkaan naisen ei kuulu maksaa miehelle!!
- Anonyymi
Ei kai kukaan anna rahaa lainaksi jollekin tuntemattomalle tai puolitutulle, oli sitten nainen tai mies. Kaikkia keksittyjä tarinoita riittää.
- Anonyymi
Sama täällä. Olkaa varovaisia!!!!
- Anonyymi
Törmäsin yhteen huijariin, kysyi ekojen treffien jälkeen rahaa lainaksi. Loppuipa viestit,kun sanoin ei ole lainata. Tosiasia,että älkää lainailko kellekkään.
- Anonyymi
Facebook datingissa pyörii,ikää yli 50. Sepittelee tarinoita sairauksista yms. Että ihan vaan varoituksena muillekin. Itse en niin tyhmä ole,etä rahaa jakelisin tuommoisille!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006374
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303813törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283190Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42869