Mitä mieltä, Stringit ja mies, sekä karvaton mies ja stringit?

Peter

Mielestäni juuri nuorella miehellä on stringit oikeastaan hieno näky. Lihavalle vartalomallille se ei oikein istu.
Itse käytän stringejä usein, koska ne on yllättävän mukavat varsinkin urheillessa.
Käyn usein salilla ja kroppani on kunnossa. Salilla näkyy muillakin miehillä stringejä. Stringit on mielestäni nuoren miehen päällä ok ;=)
Stringit vielä on edukseen, jos kyseessä on karvaton mies, muuten näkynä, karvat ja stringit ei oikein sovi.

Ulkomailla mielletään mies ja stringit vallan toisin kun suomessa.
http://www.uky.edu/ArtsSciences/Classics/retiarius/argenis/argenis_liber_iv.html

Alastomuuteenkin stringit sopii hyvin. Niitä voi käyttää suomessakin sellaisilla uimarannoilla, missä koko alastomana uinti on kiellettyä. Myös auringon otto stringit jalassa, se ei jätä suuria rajoja. Niitäkin voi kietoa alaspäin, tavallaan lyhentää ylöspäin tulevaa osuutta, kiertää stringit rullalle, ja näin niistä tulee pienet stringit.

Sopiiko alastomuuskulttuuriin sellaisille paikoille missä koko alastomuus on kiellettyä, mies joka käyttää hyvin pieniä stringejä???
Mitä muuten mieltä, miehestä jolla on stringit??

Toivon asiallista keskustelua, eikä kyseessä ole seksi!!!

24

5295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John

Viitteesi oli Amerikasta ja varmaan mielenkiintoinen. Siellä stringit viestittää kuitenkin ihan eri asiaa. Amerikkalaset naiset käyttävät pieniä bikineitä, mutta miehet polven alapuolelle ulottuvia shortseja uima-asuna. Vain miesten sukupuolinen vähemmistö käyttää pieniä uimahousuja. Siksi eurooppalaisia miehiä hiukan tuijotetaan ja leima tulee helposti.

Et muuten viitsisi kääntää sitä tekstiä, että keskimääräinen lukijakin ymmärtäisi sen. Suomen kouluista niin harvassa luetaan latinaa nykyisin. Ymmärsin, että se oli Kentuckyn yliopiston tekstiä.

• Lara

Voiko sitä muuta olla niin kaunista, kun hyvin hoidettu nuoren miehen kroppa, ja stringit jalassa!
      Olen kanssasi samlla linjalla, mies on edukseen jos on karvaton mies, eihän stringit sovi karvaselle miehelle.

• Sam

Itse käytän stringejä niin alushousuina kuin uimahousuina, olen karvaton ja peräosasto on usein saanut kehuja. Lisäksi olen hetero. Mielestäni polvihoususimmarit on naurettavat. Toki stringit ei kaikille sovi, oli mies tai nainen, jollei runko ole kunnossa.

• Veksi
        Sam kirjoitti:

Itse käytän stringejä niin alushousuina kuin uimahousuina, olen karvaton ja peräosasto on usein saanut kehuja. Lisäksi olen hetero. Mielestäni polvihoususimmarit on naurettavat. Toki stringit ei kaikille sovi, oli mies tai nainen, jollei runko ole kunnossa.

Itse olen käyttänyt mini stingejä jo vuosia auringon ottoon uimarannalla lähinnä Hietsussa.
        En ole huomannut mitään erityistä syytä miksi ei voisi mies moisia pöksyjä käyttää.
        Olen jopa pannut merkille että joskus naiset ovat laittautuneet lähietäisyydelle ehkä sattumalta en tiedä.

• stringpoju
        Veksi kirjoitti:

Itse olen käyttänyt mini stingejä jo vuosia auringon ottoon uimarannalla lähinnä Hietsussa.
        En ole huomannut mitään erityistä syytä miksi ei voisi mies moisia pöksyjä käyttää.
        Olen jopa pannut merkille että joskus naiset ovat laittautuneet lähietäisyydelle ehkä sattumalta en tiedä.

En ole muutamaan vuoteen käynyt Hietsussa. Viimeksi kun kävin, en nähnyt muita miehiä stringeissä, ainoastaan naisia. Käytän itsekin vain stringejä alushousuina ja uimarannallakin useimmiten. Olen havainnut saman - naisia, myös vanhempia, asettautuu lähelle. Ihan kivaa kyllä!

• kaikille

Mielestäni stringit sopivat kaikille, en muista nähneeni niitä kenelläkään, jonka ulkonäköä ne eivät parantaisi...olettaen että jotain on kuitenkin päällä oltava! Ei anneta stringittömyyden levitä turhan itsekritiikin vuoksi!

• Kiinnostunut

Voisin kokeilla joskus stringejä uimarannalla, jos vain löytäisin sellaisia. Mistä miehet ostatte stringiuikkarinne? En ole Suomen kaupoissa moisia vielä nähnyt.

• Ehkäpä...

Itse olen ostanut uikkarini ulkomailta, mutta tavallisia stringejä olen ostanut useita HM:ltä (en käytä muita kuin stringejä). Ehkä siellä on myös uikkari-mallia. Käy katsomassa, en ole varma.

• stringit uimarantaan

Itse ostin Stocmanilta, siellä niitä on ainakin kaksi mallia miehille.

• Ehkäpä...
        stringit uimarantaan kirjoitti:

Itse ostin Stocmanilta, siellä niitä on ainakin kaksi mallia miehille.

Joo, Stokkalta niitä saa.

Kävin itsekin äsken ostamassa sieltä sellaiset. Miesten alusvaateosaltolta löytyi HOM-merkkiset mustat ja siniset stringi-uikkarit hintaan 19,90 eur (80 % polyamidi ja 20 % elastaasi).

• Naisnäkökulmasta

Naisnäkökulmasta teoreettis-empiirisesti ajatellen, ihmiset joutuvat jatkuvasti tekemisiin seksin kanssa. Silti he eivät välttämättä tiedä, mitä seksi ja eroottisuus ovat, ja kuinka ne ilmenevät. Tähän liittyen pohditaan, kannattaako uhrata aikaansa näyttääkseen seksikkäältä, tai kannattaako asiaa ylipäätään pohtia. Yleensä käy ilmi, että seksikkyys on kulttuurisidonnainen, ihmisen korvien välistä riippuva asia. Kulttuurienvälisen viestinnän kannalta on syytä pohtia myös vaatetuksen toimivuutta kohdekulttuurissa. Vaatetuksen antaman informaation on vastattava kussakin kulttuurissa vallitsevia arvoja, asenteita ja konventioita.
      Jos ajatellaan miestä stringit päällä esimerkiksi Hitsussa, parempi olisi ilman niitä, mutta se ei sovi.
      Jos pohditaan asiaa siltä kulmalta, haluaa aurinkoa mahdollisimman vähän tuottaen rajoja, silloin ehdoton valinta on juuri stringit.
      Yhtä hyvin voisi silloin myös mennä Pihlikseenkin, siellä voi huoletta olla alasti. Suomalainen mies ei kulttuurillisesti ole mikään stringien käyttäjä, vaan vallitsevia arvoja, niitä on juuri alastomuudelle kielteinen suhtautuminen. Alastomuudelle on asetettu erilaisia asenteita, kaikki on yleensä kielteisiä. Verhottu mies on seksikäs, kun taasen kokoalaston ei sitä ole. Perustuu siihen, alastomasta ei ole mitään arvattavaa, vaan ilman arvausta kaikki on esillä.
      Seksi on hyvin monimuotoinen asia. Seksiä on kaikkialla ympärillämme, ja varsinkin sitä on esillä uimahausuja ihannoivissa uimarannoissa. Sieltä löytyy seksikkyyttä, ja vaatteiden, siis uima asun kautta paljastuvaa vartaloa. Ne on puettu tyyliin, paljastuu eikä peitä..

Jos mies haluaa itselleen hyvän ja toimivan uima asun, tässä on linkit, mutta ehdoitta olen sitä miletä, alston mies uimassa on parempi, kun osittain verhottu, ja se sopii kaikkiin ikäluokkiin.
      http://www.dreamworld.fi/
      http://www.funshop.fi/

• Kalevi

Olet aivan oikeassa, Suomalainen mies ei kulttuurillisesti ole mikään stringien käyttäjä. Suomalaisen miehen lempiasuste on pitkät kalsonkit, ja niistä luovutaan juuri muutamaksi kuukaudeksi kesällä. Suomalainen mies, ja pitkät kalsonkit, sehän on ulkomaalaisten vitsien aihe.

Jos verrataan suomalaista miestä, vaikka Intian pukeutumiskulttuuriin, missä juuri tapana on käyttää, malliltaan hyvin muistuttavaa eräänlaista stringiä, se on kangas joka jalkovälistä kiedotaan vartalon päälle.
        Suomalainen vaatekulttuuri on vapautunut, mutta pitkälti se on edelleenkin, juuri alastomuudelle kielteinen, suosien kuitenkin paljastavaa pukeutumista.

Kalevi
        [email protected]
        http://members.surfeu.fi/tuula_kalevi/

• Veksi
        Kalevi kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, Suomalainen mies ei kulttuurillisesti ole mikään stringien käyttäjä. Suomalaisen miehen lempiasuste on pitkät kalsonkit, ja niistä luovutaan juuri muutamaksi kuukaudeksi kesällä. Suomalainen mies, ja pitkät kalsonkit, sehän on ulkomaalaisten vitsien aihe.

Jos verrataan suomalaista miestä, vaikka Intian pukeutumiskulttuuriin, missä juuri tapana on käyttää, malliltaan hyvin muistuttavaa eräänlaista stringiä, se on kangas joka jalkovälistä kiedotaan vartalon päälle.
        Suomalainen vaatekulttuuri on vapautunut, mutta pitkälti se on edelleenkin, juuri alastomuudelle kielteinen, suosien kuitenkin paljastavaa pukeutumista.

Kalevi
        [email protected]
        http://members.surfeu.fi/tuula_kalevi/

Kivat omatekemät syntyy ohuesta silkki huivista ja narusta on kokemusta. Ja ainakin minunmieleiset sringit on mahdollisimman ohutta kangasta ja pienet.
        Viimekesänä näin uimastadionilla nuoren naisen jolla oli ainoastaan pienen pieni lappunen eutupuolella narulla kiinitettynä eikä ketään varmasti häirinnyt, Samoin suvaitsevuutta näytti riittävän aivan kiitettäväati niin vartioilta kuin yleisöltäkin. Että hyvään suuntaan ollaan menossa.

• Ripa
        Veksi kirjoitti:

Kivat omatekemät syntyy ohuesta silkki huivista ja narusta on kokemusta. Ja ainakin minunmieleiset sringit on mahdollisimman ohutta kangasta ja pienet.
        Viimekesänä näin uimastadionilla nuoren naisen jolla oli ainoastaan pienen pieni lappunen eutupuolella narulla kiinitettynä eikä ketään varmasti häirinnyt, Samoin suvaitsevuutta näytti riittävän aivan kiitettäväati niin vartioilta kuin yleisöltäkin. Että hyvään suuntaan ollaan menossa.

Erittäin hyvä vinkki, eikä maksa paljon.
        Kyllä Suomessa mennään koko aika vapaampaan suuntaan, siitä on suora yhteys sitten koko alastomuuteen asti.

Joskus 50 luvulla itsellä oli vain lappu edessä ja takana toinen, itse jalkovälissä ei ollut mitään. Leikittiin Tartsania, joskus käytiin uimassakin porukalla niin.

Terv. Ripa

PKS-Naturistit
        Sähköposti [email protected]
        Puhelin 041 5808126

• miesnäkökulma

olet aivan oikeassa, "näisnakokulmasta", seksikkyyttä on nimenomaan peittävyys. Tylsää on, jos kaikki näkyy, eikä oman mielikuvituksen varaan jää sitten enää mitään. Oletko lukenut kenties Baudrillardia, hänellä on tähän aika huimat ajatukset?

• Kalevi
      • kysyjä

Ei noita Suomesta sattuisi saamaan? Toinen mikä ois kiva kaupasta hakee, on The bikinin pikku-uikkarit http://www.the-bikini.com

• Smooth soft Woman

Tätä on viimeksi kokeiltu "!Stringit uimahallissa, kirjoittanut: Anonyymi, 7.10.2002 "

Aika ristiriitaisia vastauksia, ja silloin jo, oli esillä sama ongelma, itse aihe jäi alle, ja yleensä paikan oikeellisuudesta, ja yleensä aiheen oikeellisuudesta, tuli vain viestiä.

Tämän paikan suurin ongelma on ollut jo pitkään, keskustelu keskittyy vallan muihin aiheisiin, kun siihen aiheeseen, joka on avauksen, tai keskustelupaikan otsikkoaihe.
      On väärin käyttää sormien liike energiaa nudistikeskustelussa, johonkin muuhun polemiikkiin, mikä ei ole edes aihe, vaan sivu raide.

• SSp

Tänään stockalta mustat Hom-stringit. Olivat erittäin sopivat ja mukavat. Harmi kun ei ehdi rannalle kokeileen, kelikin ois aika sopiva...

• Pasi

Oli sen verran mielnkiintoinen aihe, että ajattelin tuoda oman näkökulmani mukaan...
      Stringejä olen rannalla aurinkoa ottaessani käyttänyt jo useamman vuoden ja mielestäni paremmin istuvia uikkareita ei olekaan. Itse en silloin kaupoista sopivia löytänyt vaan teetin muutamat omien mittojeni mukaan; ei ole mukavaa kun puristaa liikaa tietyistä paikoista. Olenkin joskus miettinyt, että voisikohan olla oman malliston paikka...=).
      Yleisvaikutelmaa voi muuten säädellä erilaisilla kangas- ja värivaihtoehdoilla. Voi olla että esim. neonvärit antavat viitteitä käyttäjästään; itse suosin perusvärejä ja raitoja.
      On totta että stringien käyttäminen niin miesten kuin naistenkin kohdalla asettaa tiettyjä vaatimuksia vartalon suhteen. Karvainen ja/tai lihava miehen takapuoli ei todellakaan sovi moiseen tyyliin, eli kroppaa kannattaa pitää kunnossa. Käyn itse salilla säännöllisesti, joten onneksi sitä ongelmaa ei ole.
      Suosittelen intohimoisille auringonpalvojille! On todella nautinnollista ojentautua uimasta tulleena auringon hehkun hyväiltäväksi. Ja vähintään yhtä nautinnollista on ihailla stringeihin pukeutuneita neitojakin...;)

Tytötkin saisivat suosia niitä vielä enemmän, onneksi Hietsussa ollaan hyvällä alulla!

• Kalle

Stringit on hyvä vaihtoehto silloin kun ei voi alasti oleskella uimarannassa. Jos kyseessä on yleinen ranta, sinne sopii niin nainen kun mies Stringeissä.

Myös värillä on paljon väliä, ja hienon vaikutelma saa, jos ne Stringit sävyttää vartalon perusväriin.

Stringit asettaa vaatimuksia vartalon suhteen, tukevahkon vartalon päälle ne ei oikein istu. Myös kehon karvoitus on oltava pois, aikankin niiltä osin mikä näkyy Stringien alta.
        Myös edustavan vaikutelman naisen ja miehen vartalo saa, jos kroppa on kunnossa.
        Tytöt, naiset, pojat ja miehet, Stringit käyttöön silloin kun koko alastomuus ei ole mahdollista.

• stringpoju
        Kalle kirjoitti:

Stringit on hyvä vaihtoehto silloin kun ei voi alasti oleskella uimarannassa. Jos kyseessä on yleinen ranta, sinne sopii niin nainen kun mies Stringeissä.

Myös värillä on paljon väliä, ja hienon vaikutelma saa, jos ne Stringit sävyttää vartalon perusväriin.

Stringit asettaa vaatimuksia vartalon suhteen, tukevahkon vartalon päälle ne ei oikein istu. Myös kehon karvoitus on oltava pois, aikankin niiltä osin mikä näkyy Stringien alta.
        Myös edustavan vaikutelman naisen ja miehen vartalo saa, jos kroppa on kunnossa.
        Tytöt, naiset, pojat ja miehet, Stringit käyttöön silloin kun koko alastomuus ei ole mahdollista.

Kannatetaan! Itse aion olla rannalla tuttuun tapaan taas stringeissä aina, kun ei ole mahdollista olla nakuna. Toivottavasti näkyy myös paljon muita stringeissä.

• Sam
        stringpoju kirjoitti:

Kannatetaan! Itse aion olla rannalla tuttuun tapaan taas stringeissä aina, kun ei ole mahdollista olla nakuna. Toivottavasti näkyy myös paljon muita stringeissä.

Olin ensimmäisen kerran tänä kesänä rannalla stringeineni, oli yllättävän hiljaista, vaikka tää viikko on ollut varsin lämmin pitkästä aikaa. Muita stringeilijöitä en nähnyt.

• Karvaton

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3207
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2907
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2256
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2169
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe