Tapaus Dexter

Pelottava sarja.

Luulinpa tosiaan etten vähästä hätkähdä, mutta Dexter kyllä järkytti. Kertakaikkisen makaaberi ja pelottava. Ei kiitos enää uskalla katsoa, liian kipeetä juonikuviota tuollainen meikäläisen makuun. Sarjamurhaajaa mystifioidaan ja jotenkin glorifioidaan tekemällä päähenkilö sympaattiseksi ja puoleensavetäväksi. Jo sarjan kuvituskuvat siinä alussa (alkutekstien aikana) aivan ällöjä. Toivottavasti aikuiset pitää huolen ettei muksut kuku yöllä ja katso tommosta. Meikäläistä ainakin pelotti tollanen hirviö, joka sitten vielä oli uiniut jonkun yksinhuoltajaäidin uskotuksi ja rakastetuksi. Huhhuh.

3

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoleensavetävä?

      Minun mielestäni tuo päähenkilö on kiilusilmäinen ja vastenmielinen kuminaama. Ihan kuin olisi työnnetty Hollywoodin kiiltokuvapoika mikrouuniin hetkeksi sulamaan.

      Olen katsonut toistaiseksi kaikki jaksot nähdäkseni, mikä sarjassa koukuttaa ihmisiä. Pari kaveria on jäänyt koukkuun tämän lisäksi Lostiin ja Pakoon, mutta minulle riitti niistäkin pari jaksoa kyllästymiseen. Dexter jäänee myös muiden katsottavaksi, koska superlähikuvat syömisestä ja kinkkuviipaleiden käristämisestä ovat inhottavia.

      • munakasta

        Jep, ja sitten roiskitaan ketsuppia munakokkelin päälle. Erikoislähikuvassa jo alkuteksteissä. Coolia? Tai ällöttävää.

        Mulla täyttyi oksetuskiintiö kun viime jaksossa naispoliisi sieppasi kylmälaukusta pakastetun pään jota heilutteli tapaamishuoneessa jonku idioottimaisesti virnistelevän kriminaalin naaman edessä. Näin ne ameriikan detectivet FBI:sta toimii, jee, yhtä kipeitä siis pahikset kuin hyvikset tässä sarjassa jossa selkeitä hyviksiä ei ole. Liian pimeetä mun makuuni myös tommonen.


      • fanijoo
        munakasta kirjoitti:

        Jep, ja sitten roiskitaan ketsuppia munakokkelin päälle. Erikoislähikuvassa jo alkuteksteissä. Coolia? Tai ällöttävää.

        Mulla täyttyi oksetuskiintiö kun viime jaksossa naispoliisi sieppasi kylmälaukusta pakastetun pään jota heilutteli tapaamishuoneessa jonku idioottimaisesti virnistelevän kriminaalin naaman edessä. Näin ne ameriikan detectivet FBI:sta toimii, jee, yhtä kipeitä siis pahikset kuin hyvikset tässä sarjassa jossa selkeitä hyviksiä ei ole. Liian pimeetä mun makuuni myös tommonen.

        en tiedä mitä hullua siellä näitte tai ainakin ällöä.. on se alkuvideo aina epämiellyttävä mutta sarja sisältää hauskaa! katson tuota sarjaa koska: minua huvittaa mikä on dexin kohtalo. hän käyttäytyy normaalisti ja ei ymmärrä tätä normaalia
        ihmisten elämää mitä te elätte ja esim miksi me pidämme syntymäpäiviä. on kiinnostavaa nähdä että tajuaako hänen tyttöystävänsä sitten mistä on kysä ja mitä tapahtuu. mitä hän aikoo kun huomaa kaiken.. ja muuten miten hän reagoi kaikkeen. hän ei ole mielestäni kyllä kuminaamakaan vaan tavallinen. hänen naamassa kyllä näkee jotain ilkeääkin, mutta löysivät silti parhaan mahdollisen näyttelijän joka sopii mainiosti tuohon sajaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe