Taylorin poika hukkui!

Oikeassa elämässä

Tayloria näyttelevän Hunter Tylon 19-vuotias poika on hukkunut! Hukkui ilmeisesti äitinsä uima-altaaseen.

11

2566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäki..

luin tekstikanavalta. Aika järkyttävää =(

• kamalal tapaus

Voi kun ikävää, vaikka täysin vieraita ihmisiä meille suomalaisille, mutta äitinä voin sanoa että hänkin oli jonkun poika, joten osanottoni.

• oikeasti

naimisissa sen Lorenzo Lamasin kanssa, joka näyttelee sitä palomiestä kaunareissa? jopas sattuikin...

• Rhanna

Hunter Tylo ja Lorenzo Lamas seurustelivat viime vuoden puolella keväästä syksyyn. Eivät kuitenkaan ole enää yhdessä, eivätkä ole olleet koskaan naimisissa.

• eli oli

huumeeissa...

• Huumeveikko kai?

Ei muuten normaalia

• ak konttoristi

Sai olikosenyt epilepsiakohtauksen puhuessaan kännykkään altaan reunalla.

• Tais olla
        ak konttoristi kirjoitti:

Sai olikosenyt epilepsiakohtauksen puhuessaan kännykkään altaan reunalla.

kokaiinikohtaus;D

• kuolinsyy
        Tais olla kirjoitti:

kokaiinikohtaus;D

Oikeuslääketieteellisssä tutkimuksissa todettiin hukkumisen johtuvan epileptisestä kohtauksesta. Mickey oli kärsinyt epilepsiasta 15-vuotiaasta saakka. Hän puhui kännykkään perheensä talon uima-altaalla kun sai kohtauksen ja putosi altaaseen kohtalokkain seurauksin. Mickeyn löysi hänen veljensä Chris, joka hälytti paikalle ensihoitajat ja soitti myös äidilleen, joka oli Los Angelesissä.

Kannattaisi vähän miettiä mistä puhuu! Kaikki hukkumiskuolemat eivät johdu huumeista!

• jos jonkinlaisia
        kuolinsyy kirjoitti:

Oikeuslääketieteellisssä tutkimuksissa todettiin hukkumisen johtuvan epileptisestä kohtauksesta. Mickey oli kärsinyt epilepsiasta 15-vuotiaasta saakka. Hän puhui kännykkään perheensä talon uima-altaalla kun sai kohtauksen ja putosi altaaseen kohtalokkain seurauksin. Mickeyn löysi hänen veljensä Chris, joka hälytti paikalle ensihoitajat ja soitti myös äidilleen, joka oli Los Angelesissä.

Kannattaisi vähän miettiä mistä puhuu! Kaikki hukkumiskuolemat eivät johdu huumeista!

Juu kyllä kyllä, mutta monet kohtaukset ovat huumeiden käyttämisen seurauksia.

Se syyn ja seurauksen laki, niin, sietäisi itse kunkin ajatella sitä.

• Brooke

Vanha juutu! Etkö keksi mitään uutta???!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2186
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      102
      1612
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1308
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1044
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe