AVK palstan luetuin?

> > > viikon luetuin viesti
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 17.10.2007 klo 09.39

tämä juuri! < < <

Heti tuon kolmea-enkeliä korottavan viestin jälkeen tuli viesti, joka todistaa kiinnostuksen AVK:n viesteihin (171 lukijaa, 9 kommenttia) olevan suurempi kuin NOITA kolmen-enkelin tyhjiä kuplia (163 lukijaa, 2 kommenttia) kohtaan.

"Viikon luetuin viesti ei ollutkaan kolmen-enkelin tyhjä kupla viesti - vaan AVK:n opetusta koskeva mielipide. Itse mielipide oli tietysti negatio, sillä me suomalaiset emme osaa ilmaista myönteisesti asioita. Emme kehtaa antaa tunnustusta suoraan.

Jumalan sana ei tyhjänä palaja, vaan luo vakuuttavuutta lukijain sydämissä.

Palstalla ei pidä nostaa henkilöitä korokkeelle, vaan vastata Jumalan sanaan Jumalan sanalla.
Siten voidaan punnita näkemysten painoarvot.

14

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanalla&gt;&gt;

Sittenhän homma menee samaan tapaan kuin silloin kun Jeesus ja Perkele erämaassa mätkivät toisiaan Raamatun sanalla päähän.

• kirjoitukset

tyhjentäviä.
      Sinulla taas kyseenalaista hölynpölyä.
      Kuten tämäkin avauksesi.

• Pekka puupäälle: vastasin kolmen-enkelin haasteeseen - kun hän VALEHTELI, että hänen tyhjä viestikuplansa oli viikon luetuin, muttei ollut.
        Onko oikaiseminenkin syntiä ellenismin mukaan?

tämä juuri! < < <

Minä en tuollaisia kuplia harrasta, sillä LUKIJAT ovat minúlle ylen rakkaita - en kisaile kirjoittajien kanssa, vaan arvostan arvoisia palstan lukijoita.

Siinä olet oikeassa, että kolmen-enkelin kirjoitukset ovat "TYHJENTÄVIÄ".
        Minun tarkoitukseni on täydentää Raamattu-tietoisuutta.

• Etkö tiedä, että

itsekehu HAISEE?

• nääsny

Kolmen enkelin tulos tuli keplotellen. Hänellä oli monta vastausta jotka hän poisti. Näin jäi pari jäljelle ja kaikkien poistettujen lukijat. Lukijalaskuri lukee joka viestin jälkeen tulleet vaikka olisivat KÄYNEET AIEMMINKIN.

• Eipä ole paljoa

sahajauhoistakaan jäljellä, kun ei ole muuta sanottavaa, kuin omakehuinen viestiensä luetuksi tuleminen. Vastauksista kun ei ole väliä, niin oman viestinsähän voi tuollainen kiipijä avata vaikka sata kertaa päivässä.

Että se siitä sinun "paremmuudestasi" sitten. Minun mielestäni olet todella alhainen.

• antille

Lespaava Lässyttäjä.

• En tiedä kuka kirjoitti "lässyttäjästä" ja kelle kirjoitti - mutta kolme-enkeliä itse todisti etsivänsä ihmisten suosiota:

tämä juuri! < < <

Hän saakoon kernaasti suosionsa - minua kiinnostaa vain Jumalan sanan menestyminen, ei suosio niinkään. Kivalta toki tuntuu ja jollain lailla oikeudenmukaiselta, että saan tunnustusta vilpittömiltä.

Ap. t. 6:7
        Ja Jumalan sana menestyi, ja opetuslasten luku lisääntyi suuresti Jerusalemissa. Ja lukuisa joukko pappeja tuli uskolle kuuliaisiksi.

MINÄ en edes uskaltaisi etsiä omaa kunniaa siitä, mitä Herra mahdollisesti minunkin kauttani toimittaa. Aika ajoin minusta kylläkin tuntuu siltä, että Herran enkeli lyö minua ja madot syövät minut - mutta Sana menestyköön!

Ap. t. 12:24
        Mutta Jumalan sana menestyi ja levisi.

23 Mutta heti löi häntä Herran enkeli, sentähden ettei hän antanut kunniaa Jumalalle; ja madot söivät hänet, ja hän heitti henkensä.
        24 Mutta Jumalan sana menestyi ja levisi.

• UnoFortuna vai oliko se joku toinen Uno - kirjoitti vastikään, ettei kannata lukea antin tekstiä - vaan suoraan Raamatusta.
      Se on tarkoituksenikin, että suoraan Raamatusta luettaisiin ja vielä viittauskohdatkin.

Kysyttäisiin sitten itseltä ja Hengeltä, että mitä Jumala sillä tarkoittaa.
      Vain silleen Sana uskossa sulautuu.
      Alttiisti ja soimaamatta - niin Sana lupaa - Herra sitten avaa Sanaa. Ei hän muita kirjoja avaa.

Hassua, että uskova ykköstä pilkataan siitä, että hän laittaa palstalle suoraan Elleniä.
      Sillä Elleniäkin tulisi lukea suoraan tai suoraan lainattua "Suuresta Taistelusta", eikä kolmen-enkelin / Timo Flinkin väännöksinä.
      Sitten kysyä itseltä - ei vainaja- tai tietäjähengiltä - mitä Ellen sillä tarkoittaa.

• tarkoitusperät

tiedetään.
        Sullahan on turpa niinkuin Rottweilerin kuono. Joka siihen tarttuu saa kyllä kuolaa syliinsä.

• AVK on tunnettu siitä, että pitää palstalla esillä Raamatun profeettoja ja luittaa niihin 100 %:sti.

Kolme-enkeliä on ainakin omasta mielestään palstan suosituin oppi-isä ja innokkain Ellen-fani.

Joku laittoi taas Ellenin ja Raamatun profeetat kilpasille suosituimmuusasemasta. Tällä kertaa nimimerkillä m.naat.

AVK uskoo Isän tahtovan, että Raamatun profeetat otettaisiin 100 %:sti oppi-isinä, mitä tulee lopunaikoihin.

KURITTAKAA RUUMISTANNE

Ellen johtaa tällä hetkellä tilastoa 2 lukijalla.
      Kurittakaahan Ellen-fanit ruumistanne, että johtoasemanne säilyy. Osoittakaa Ellen-vainaalle, että olette tosissanne! Ehkä hän suo teille menestyksen lukijamäärissä tällä kertaa, vihdoinkin.

1. Kun. 18:21
      Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.

1. Kun 18:27-29

27 Puolipäivän aikana Elia pilkkasi heitä ja sanoi: "Huutakaa kovemmin; hän on tosin jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tahi hän on poistunut johonkin, tahi on matkalla; kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää".
      28 Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.
      29 Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

1. Kun 18:34-39

34 Ja hän sanoi: "Täyttäkää neljä ruukkua vedellä ja vuodattakaa se polttouhrin ja puiden päälle". Ja hän sanoi: "Tehkää se toinen kerta". Ja he tekivät niin toisen kerran. Vielä hän sanoi: "Tehkää se kolmas kerta". Ja he tekivät niin kolmannen kerran.
      35 Niin vesi juoksi ympäri alttarin; ojankin hän täytti vedellä.

36 Ja kun oli tullut hetki, jolloin ruokauhri uhrataan, astui profeetta Elia esille ja sanoi: "Herra, Aabrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala, tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen sinun palvelijasi ja että minä olen sinun käskystäsi tehnyt kaiken tämän.
      37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, että tämä kansa tulisi näkemään, että sinä, Herra, olet Jumala ja että sinä käännät heidän sydämensä takaisin."

38 Silloin Herran tuli iski alas ja kulutti polttouhrin, puut, kivet ja mullan sekä nuoli veden, joka oli ojassa.
      39 Kun kaikki kansa näki tämän, lankesivat he kasvoillensa ja sanoivat: "Herra on Jumala! Herra on Jumala!"

profeetat puhuvat yhä - Raamatussa

• Koskaan

Kukaan ei luita 100%, saat olla varma.
        Ei ainakaan sinulta.

• ja suoraan Suuresta Taistel...
        Koskaan kirjoitti:

Kukaan ei luita 100%, saat olla varma.
        Ei ainakaan sinulta.

Sillä tavalla vertailee itse tykönään
        jokainen valistunut lukija.

Ei tässä tarvita välikätenä Anteja eikä Elleneitä.

• Kristus puhuu luonnossa.
      Hän puhuu Sanassaan.
      Ja puhuu suoraan sydämeltä sydämelle.

TÄLLÄ KERTAA SANANSA KAUTTA

Koen kuin Paavali:
      2. Kor. 12:7
      Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Ja sain vielä lohduttavan vastauksen:
      2. Kor. 12:9
      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

Kyllä, kyllä - muttaa miksi ihan KOLME enkeliä, rusikoi minua parjauksillaan ja sitten vain väistellen?
      Enhän ole mikään paavali, ei sinne päinkään.
      Mutta olenhan sinut MUUTOIN turvannut kaikin puolin - Paavali kantoi suurempaa kärsimysten osallisuutta. Niin Hän vastasi sanallaan.

Job 1:10a
      Olethan itse kaikilta puolin suojannut hänet, hänen talonsa ja kaiken, mitä hänellä on; olet siunannut hänen kättensä työn.

Kun vielä sydämeni valitti Herran kasvojen edessä, Hän tivasi minulta: eikö se riitä, että olet saanut armon julistaa minun sanaani kanssaihmisillesi?

Kyllä - se riittää minulle, että Sinun Sanasi menestyy ihmisten sydämissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe