Bukti uutena harrastuksena varttuneelle?

Mies.Malmberg

Hojo hojo,

Olen tässä pähkäillyt uuden harrastuksen aloittamista, ja olen kuullut että ehkö tehokkain itsepuolustuslaji olisi Bukti. Käsittääkseni lajissa käytellään paljon heittoja ja kyynerpäitä. Itselläni on hieman paini- ja enemmän nyrkkeilytaustaa. Nekkaus ei kuitenkaan muuten kuin sparrin osilta enää kiinnosta. Luulisitteko Buktin taitamisen luonnistuvan näillä avuilla hieman varttuneemmalta Mieheltä? Voisiko joku vielä tivistää mistä Buktissa on kyse. Onko paljon kamppeja ja maatappelua? Turha muuten suositella muita lajeja. Tiedän mikä on tehokas ja siihen pyrin. Tarvitaanko lajissa muuten paljon notkeutta (onko esimerkiksi päähän potkuja)? Entä käytetäänkö aseita (minulta löytyy koulutusta pampun käsittelystä)?
-M.M-

5

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyi nyt

Ei kun mene kunfuun. Tarkemmat neuvot saat Potkun foorumilta. Niillä on siellä paljon kokemusta toistensa pamppujen imeskelystä. Modet tykkäävät susta varmasti, kun olet tommoinen hombre.

• Budossa vuodesta-85

Tarkoitatkohan Bukti negaraa? Se on eritäin tehokas Indoneesialainen Pentjak Silat tyyli jossa kyllä käytetään kyynärpäitä, heittoja, lyöntejä, potkuja ym.. sekä paljon asetekniikkaa mm. erityyppisillä veitsillä!

Jos kyseistä lajia tarkoitat.. niin siihen on vaikea päästä mukaan, koska lajista ei järjestetä mitään peruskursseja, vaan halukkaat pitää tavallaan jonkun suositella mukaan sisäpiiriin :)
      Kannattaa ottaa selvää kuka/missä treenataan.

• Mies.Malmberg

Kyllä, osuit oikeaa!

Tyylisuunta vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta, ja peruskurssittomuus sopii minulle oikein hyvin. Olen kokenut kamppailija, ja uskoakseni pysty huomattavasti nopeammin omaksumaan uutta kamppailun saralta kuin keskiverto pulliainen. Minulla on ehkä yksi hieman tuttu karateka/yoogi, jolta voisin suosituksia kysäistä (uskoisin myös saavana). Jos häneltä ei kuitenkaan suosituksia heru, tiedätkö minne voisin tulla näyttämään tämän hetkisen osaamistasoni? Asun pääkaupunki seudulla, ja kuten sanoin kamppailulajit ovat tuttua kauraa!
        -M.M-

• Mies.Malmberg
        Mies.Malmberg kirjoitti:

Kyllä, osuit oikeaa!

Tyylisuunta vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta, ja peruskurssittomuus sopii minulle oikein hyvin. Olen kokenut kamppailija, ja uskoakseni pysty huomattavasti nopeammin omaksumaan uutta kamppailun saralta kuin keskiverto pulliainen. Minulla on ehkä yksi hieman tuttu karateka/yoogi, jolta voisin suosituksia kysäistä (uskoisin myös saavana). Jos häneltä ei kuitenkaan suosituksia heru, tiedätkö minne voisin tulla näyttämään tämän hetkisen osaamistasoni? Asun pääkaupunki seudulla, ja kuten sanoin kamppailulajit ovat tuttua kauraa!
        -M.M-

Sähköinen posteljooni löytää perille kun kirjoitatte kuoreen mies(piste)malmberg(miukumauku)gmail(piste)com!
        -M.M-

• Hombre åckso
        Mies.Malmberg kirjoitti:

Kyllä, osuit oikeaa!

-M.M-

Mähän sanoin, että vaikutat olevan tosi hombre. Kunfu-Mika varmaan suosittelee sua, joten sä tulet pääsemään minne sä haluat, ja jonain päivänä sustakin tulee yksi meistä sifuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      91
      7181
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7109
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      119
      6438
    4. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      97
      5538
    5. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5434
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5255
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      42
      5141
    8. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      3
      5064
    9. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4635
    10. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3775
    Aihe