mikä seon? luin aamun lehdestä kolumnin jossa mainittiin roistovaltiot. epäselväksi vain jäi mitkä valtiot ovat roistovaltioita ja miksi.
roistovaltio??
7
596
Vastaukset
- HessuH
Esimerkkinä voin mainita maan, joka hyökkää suvereeniin maahan ilman YK:n mandaattia ryöstämään maan luonnonvaroja. Aiheuttaa siellä laajaa tuhoa. Aiheuttaa kymmenien tuhansien siviilien kuolemat ja yli miljoonan ihmisen maastapaon. Myös kidutusleirit ja vangittuna pitämiset ilman oikeudenkäyntejä kuuluvat tämän maan normaaleihin kuvioihin.
- Hertha
karvapää kirjoitti:
tuohan kuulostaa ihan roiston touhuilta.
Valtioiden resurssit väkivaltaan ovat melkomoiset, olivat ne sitten roistojen tai maailmanpelastajien käsissä. Jää alamaailmakin toiseksi.
- #¤}{]["@*~~¨
Eiks joku Tsingis Kaani tai joku ollut siellä iso päällikkö?
Kuulostaa ihan sen hepun hommilta. - sellainen se
karvapää kirjoitti:
tuohan kuulostaa ihan roiston touhuilta.
Venäjä on!!!
- J_Julistaja
Roistovaltioita ovat esimerkiksi sellaiset, jotka pakottavat naiset pukeutumaan peittäviin rätteihin, katkovat käsiä ja teloittavat ihmisiä jonkin tuhat vuotta sitten raapustetun sekopäisen kirjan perusteella.
Se on roistomaisuutta jos mikä.- kommunisti,,,
mustamaalaat joka ketjussa Usan veljesvaltiota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329