Onko kenelläkään kokemuksia iidesrannan päiväkodista tai järvensivun päiväkodista??? Lapselle 2,5v pitäisi saada hoitopaikka ensi keväänä ja olemme juuri muuttannet iidesrantaan. Onko muita kokemuksia alueesta?? vaikuttaa rauhalliselta, mutta onko todellisuudessa näin??
Onko hoitopaikkaa tampereelta vaikea saada???
Kiitokset avusta jo etukäteen!!!
iidesrannan päiväkoti, kokemuksia?
6
4299
Vastaukset
- aiheen
olettamukseesi? Miksi epäilet että ongelmia on vaikka näyttää että ei olisi?
- näin on
laita samantien anomus menemän päiväkotiin! vaikka puhutaan 4kk hakuajasta, hakemuksen voi AINA uusia! täällä on ruuhkaa! päiväkoteja suljettu jokunen vuosi sitten ja ny se näkyy. Ite asun järvensivussa, ekaa päiväkotia tarjosivat hervannan perukoille. Sanoin ei ja perustelin suomen lakipykäliä myöten asia; hoitoaika ylittyy päivittäin. Lain mukaan ei saa mennä yli 10h! Si saatiin paikka Nekalasta joka oli kyllä iso mutta tosi hyvä paikka. Rehelliset välittävät hoitajat. Ny järvensivun pvk:ssa. Ja kyl ollu ihan mukava paikak kans. Yleensä eka ei´pääse haluamaansa mut siirtoa vaa si heti hakemaan ku on päässy ees johonki realistisen matkan päässä olevaan pvk:iin.
- paikka olla
Iidesranta ainakaan muutama vuosi sitten. Työntekijöillä tosi huono ilmapiiri joka kyllä tuli huomattua ulkopuolisenakin. Kumosivat kilpaa toistensa lupauksia ja sanomisia, ikinä ei tiennyt mikä oli lopullinen asia. Syömisestä kovin ongelma, lapsi pakotettiin syömään, vaikka ei olisi halunnut ja muut olivat jo päikkäreillä kun lapsi istui kylmän ruokalautasen edessä itkua vääntämässä.
- mkadkmadmkadkmad
Mä olin itse Iidesrannan päiväkodissa ja sielä oli kyllä joitakin hoitajia jotka oli ilkeitä erityslapsille varsinkin.
- sijaistaja
Mä olen tehnyt sijaiskeikkaa muutaman kerran Järvensivun päiväkodissa, olen tykännyt, pieni paikka ja mukavia työntekijöitä. Kannattaa huomioida, että Iidesranta on eri talo! Siitä en osaa sanoa mitään kun en ole siellä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872