kumpi on vaarallisimpi Suomalaiselle yhteiskunnalle fundamentalisti eläintensuojelija vai fundamentalisti kristitty? Molemmat polkee toisten oikeuksia uskomalla omaan asiaansa niin lujasti, että ovat valmiita tekemään mitä vain saadakseen tahtonsa läpi. Onko kellään tietoa, onko näitä tutkittu narsismin tai muun käytöshäiriön vuoksi?
Luulisi olevan jotain taustalla, jos uskovat olevansa parempia ja älykkäämpiä kuin 6 Miljardia muuta ihmistä.
Kummat on pahempia?
7
567
Vastaukset
- useasti
keskusteltu ja kyselty esim. sitä että mitenkä joku voi rinnastaa lapsen joka syö hampurilaisen murhaajaan.
Vastaukset ovat olleet tällaisia, lihansyöjät pitäisi tappaa, elää kasveillallakin, vitun ääliö, vedän turpaan, tai sitten jotain todella sekavaa filosofiaa(mielisairaan tasoista ajatus leikkiä)
Mutta fundamentalistit kristityt eivät sentään avoimesti osoita halua tappaa tai pahoinpidellä ihmisiä näiden ruokailutottumusten tai aatteen perusteella kuten eläinaktivisti tekee. - burnt
Kuuluvatko eläimet Suomalaiseen yhteiskuntaan ja jos ne kuuluvat, niin miten ne kuuluvat ja kuka sen saa päättää?
kyllä Suomalaiseen yhteiskuntaan kuuluu eläimet ja niiden hyvinvoinnista on olemassa lakii kirjoitetut määräykset
Hienoa, ettet lähtenyt demonisoimaan tai haukkumaan itsellesi ilmeisen vastenmielistä ja moraalillesi vierasta ilmiötä ja ihmisiä.
Sen sijaan huolenaiheesi on turha.
Suomalainen yhteiskunta kestää kyllä parin vegaanin sille aiheuttaman uhan.
Aiheellinen Topic kuitenkin - eli muista katsoa illalla sänkysi alle, väijyykö siellä ilkeämielinen, narsistinen ja käytöshäiriöinen kasvissyöjä!:)- katsoa
koska muunlaisia(ainakaan tällä palstalla)ei eläinoikeus aktivistien riveistä löydy.
- rumpe
Onko tämä taas niitä Oikeutta eläimille-porukan "Me tiedetään missä sinä asut ja me tullaan teille kylään"-juttuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450