Piti vastata viestiin joka paljasti sopimattomia puuhasteluja - siis lainkiihkoilijoiden.
Näin oli tarkoitukseni vastata:
Käyhän se jo Jeesuksenkin sanoista ilmi, että
juuri ne jotka ovat kovimmin kiivailevinaan
lain puolesta - tekevät salassa kauheuksia.
Hurskaanoloinen ulkokuori on aina ollut pahuuden peite. Mutta armon evankeliumin julistajat ovat
himpun verran luotettavampia.
Sillä he eivät "rukoile itsekseen", kuten lainkiihkoilijat, vaan kokevat vastuuntuntoa Herran edessä ja siksi tuovat kaikki tekonsa ja sydämen tilansa Herran punnittavaksi.
Nuo puuhastelijat näemmä laittavat armonlapsista
liikkkeelle perättömiä juttuja.
Mutta sekin on luonnollista, kun on kyse lainkiivailijoista.
Mitä kukin puuhastelee?
8
193
Vastaukset
- ylifariseus
Tiedostetaan ole sama kuin asian hyväksyminen tai tekeminen.
Sodomalta ja Gomoralta olisi paljon anteeksi pyydettävää tämän ajan kristityillä.
David otti Uurian puolison, kannattaako enää puhua tämän ajan papeista ja piispoista, eivätkö he vie voiton Sodoman ja Gomoran asukkaista.
Kaikilla kirkoilla on yhteinen ongelma, älkää pitäkö niin lihastanne huolta, että himonne heräävät.
Ei muuta kuin kivet kouraan, ja häviteen kaikki pahat niin hyvät jäävät jäljelle.Ei mielessäni ollutkaan papit tai piispat, vaan läheisen Toivonlinnan vastuunkantajat.
Joku luulosairas ilmeisesti luulee, että minä olisin tuon paljastuksen takana, koskapa on aloitettu ketju, josta sain havaita, että minulla muka olisi maksamattomia velkoja.
Muutoinkin on taas otettu vanhoja hätävaranimimerkkejä käyttöön, joiden kautta pyritään kääntämään huomio pois hengellisistä asioista - kahvinjuontiin ja sen sellaisiin 100 % maallisiin juttuihin.
Paljastelut ovat sinänsä turhia - tärkeää on tietää, että lähes poikkeuksetta ne, jotka kiihkoilevat Mooseksen tai Ellenin puolesta, voivat aivan hyvin tehdä salassa kauheuksia.
Vain armon lapset suhtautuvat lakiin oikealla tavalla. Niinpä he kiittävät Herraa siitä, etteivät ole lain alla, vaan irti laista ja kiinni Kristuksessa.- ylifariseus
AnttiVKantola kirjoitti:
Ei mielessäni ollutkaan papit tai piispat, vaan läheisen Toivonlinnan vastuunkantajat.
Joku luulosairas ilmeisesti luulee, että minä olisin tuon paljastuksen takana, koskapa on aloitettu ketju, josta sain havaita, että minulla muka olisi maksamattomia velkoja.
Muutoinkin on taas otettu vanhoja hätävaranimimerkkejä käyttöön, joiden kautta pyritään kääntämään huomio pois hengellisistä asioista - kahvinjuontiin ja sen sellaisiin 100 % maallisiin juttuihin.
Paljastelut ovat sinänsä turhia - tärkeää on tietää, että lähes poikkeuksetta ne, jotka kiihkoilevat Mooseksen tai Ellenin puolesta, voivat aivan hyvin tehdä salassa kauheuksia.
Vain armon lapset suhtautuvat lakiin oikealla tavalla. Niinpä he kiittävät Herraa siitä, etteivät ole lain alla, vaan irti laista ja kiinni Kristuksessa.Säveltää Mooseksen laista, eikä ymmärrä seremonialain merkitystä.
Ei Jumala antanut Moosekselle seremonialakia, vaan kymmenen käskyn lain-taulut Moosekselle Siinain vuorella.
Uhripalvelusta koskevat lait ovat Mooseksen antamia ja uhrit kuvaavat Jeesuksen sovitustyötä Ristillä.
Kymmenen käskyn laki annettiin Moosekselle ja se täytyi täyttää. Seremonialain vertauskuvallinen uhripalvelus Kristuksen sovitustyöstä täyttyi Ristillä ja se kumottiin.
Eivät Adventistit teurasta lampaita Mooseksen lain vertauskuvilla, tullakseen sovitetuiksi, vaan Kristus on se Jumalan Karitsa joka pois ottaa maailman synnin.
Näin vertauskuvat poistuu ja kymmenen käskyä täyttyy.
Antti sotkee seremonialain ja kymmenen käskyä keskenään, eikä ymmärrä sovituksesta hölynpölyä.
Mihinkä sitä armoa Antti tarvitsee kun hän pitää kymmenen käskyn lakia kumottuna, vaikka se on täytetty ja lain vaatimukset pysyvät voimassa. - apua
ylifariseus kirjoitti:
Säveltää Mooseksen laista, eikä ymmärrä seremonialain merkitystä.
Ei Jumala antanut Moosekselle seremonialakia, vaan kymmenen käskyn lain-taulut Moosekselle Siinain vuorella.
Uhripalvelusta koskevat lait ovat Mooseksen antamia ja uhrit kuvaavat Jeesuksen sovitustyötä Ristillä.
Kymmenen käskyn laki annettiin Moosekselle ja se täytyi täyttää. Seremonialain vertauskuvallinen uhripalvelus Kristuksen sovitustyöstä täyttyi Ristillä ja se kumottiin.
Eivät Adventistit teurasta lampaita Mooseksen lain vertauskuvilla, tullakseen sovitetuiksi, vaan Kristus on se Jumalan Karitsa joka pois ottaa maailman synnin.
Näin vertauskuvat poistuu ja kymmenen käskyä täyttyy.
Antti sotkee seremonialain ja kymmenen käskyä keskenään, eikä ymmärrä sovituksesta hölynpölyä.
Mihinkä sitä armoa Antti tarvitsee kun hän pitää kymmenen käskyn lakia kumottuna, vaikka se on täytetty ja lain vaatimukset pysyvät voimassa.Lukihäiriöisenä sinulla on nykypäivänä mahdollisuus hakea itsellesi apua. Sinun olisi hyvä tutustua raamattuun jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka ymmärtää lukemansa.
""" Uhripalvelusta koskevat lait ovat Mooseksen antamia """ Etkö edes pysty erottamaan Jumalaa ja Moosesta?
2.Mooseksen kirja:
29:1 "Tee heille näin, pyhittääksesi heidät pappeina palvelemaan MINUA: Ota mullikka ja kaksi virheetöntä oinasta ------- (MOOSESTAKO HE PALVELIVAT????)
29:2 ja happamatonta leipää ja öljyyn leivottuja happamattomia kakkuja ja öljyllä voideltuja happamattomia ohukaisia; leivo ne lestyistä nisujauhoista.
29:3 Ja pane ne samaan koriin ja tuo ne korissa, samalla kertaa kuin tuot mullikan ja kaksi oinasta.
29:4 Tuo sitten Aaron poikinensa ilmestysmajan ovelle ja pese heidät vedellä.
29:5 Ja ota vaatteet ja pue Aaronin ylle ihokas ja kasukan viitta ja kasukka ja rintakilpi; ja sido hänen ympärilleen kasukan vyö.
29:6 Pane myös käärelakki hänen päähänsä ja kiinnitä pyhä otsalehti käärelakkiin.
29:7 Ja ota voiteluöljyä ja vuodata hänen päähänsä ja voitele hänet.
29:8 Ja tuo hänen poikansa esille ja pue heidän ylleen ihokkaat.
29:9 Ja vyötä heidät vyöllä, sekä Aaron että hänen poikansa, ja sido päähineet heidän päähänsä, että pappeus olisi heille ikuisena säätynä. Vihi näin virkaansa Aaron ja hänen poikansa.
29:10 Ja tuo mullikka ilmestysmajan eteen, ja Aaron poikineen laskekoon kätensä mullikan pään päälle.
29:11 Ja teurasta sitten mullikka Herran edessä, ilmestysmajan ovella.
29:12 Ja ota mullikan verta ja sivele sitä sormellasi alttarin sarviin; mutta kaikki muu veri vuodata alttarin juurelle.
29:13 Ja ota kaikki sisälmyksiä peittävä rasva ja maksanlisäke ja molemmat munuaiset ynnä niiden päällä oleva rasva, ja polta ne alttarilla.
29:14 Mutta mullikan liha, nahka ja rapa polta tulessa leirin ulkopuolella. Se on syntiuhri.
29:15 Ja ota toinen oinaista, ja Aaron poikinensa laskekoon kätensä sen oinaan pään päälle.
29:16 Teurasta sitten oinas ja ota sen veri ja vihmo se alttarille ympäriinsä;
29:17 ja leikkele oinas määräkappaleiksi ja pese sen sisälmykset ja jalat ja pane ne kappaleiden ja pään päälle.
29:18 Ja polta koko oinas alttarilla. Se on polttouhri Herralle, se on suloisesti tuoksuva uhri Herralle.
29:19 Ota sitten toinen oinas, ja Aaron poikinensa laskekoon kätensä oinaan pään päälle.
29:20 Ja teurasta oinas ja ota sen verta ja sivele Aaronin ja hänen poikiensa oikean korvan lehteen ja oikean käden peukaloon ja heidän oikean jalkansa isoonvarpaaseen, mutta vihmo muu veri alttarille ympärinsä.
29:21 Ja ota alttarilla olevaa verta ja voiteluöljyä ja pirskoita Aaronin ja hänen vaatteidensa päälle, ja samoin hänen poikiensa ja heidän vaatteidensa päälle. Näin hän tulee pyhäkölle pyhitetyksi, sekä hän itse että hänen vaatteensa, ja samoin hänen poikansa ja hänen poikiensa vaatteet.
29:22 Ota sitten oinaasta rasva ja rasvahäntä ja sisälmyksiä peittävä rasva ja maksanlisäke ja molemmat munuaiset ynnä niiden päällä oleva rasva ja oikea reisi, sillä tämä on vihkiäisoinas.
29:23 Ja ota pyöreä leipä ja öljyyn leivottu kakku ja ohukainen happamattomien leipien korista, joka on Herran edessä.
29:24 Ja pane kaikki nämä Aaronin käsiin ja hänen poikiensa käsiin, että toimitettaisiin niiden heilutus Herran edessä.
29:25 Ota ne sitten heidän käsistään ja polta alttarilla, polttouhrin päällä, suloiseksi tuoksuksi Herran edessä. Se on Herran uhri.
29:26 Ja ota rintaliha Aaronin vihkiäisoinaasta ja toimituta sen heilutus Herran edessä; ja se olkoon sinun osasi.
29:27 Näin sinun on pyhitettävä heilutettu rintaliha ja anniksi annettu reisi, se, mitä on heilutettu ja anniksi annettu Aaronin ja hänen poikiensa vihkiäisoinaasta.
29:28 Ja ne olkoot Aaronin ja hänen poikiensa ikuinen osuus, israelilaisilta saatu, sillä se on anti. Se olkoon israelilaisten anti heidän yhteysuhreistaan, heidän antinsa Herralle.
29:29 Aaronin pyhät vaatteet tulkoot hänen pojillensa hänen jälkeensä, että heidät niissä voideltaisiin ja vihittäisiin virkaansa.
29:30 Seitsemänä päivänä on sen hänen pojistaan, joka tulee papiksi hänen sijaansa, puettava ne ylleen, kun hän menee ilmestysmajaan toimittamaan virkaansa pyhäkössä.
29:31 Ja ota vihkiäisoinas ja keitä sen liha pyhässä paikassa.
29:32 Ja Aaron poikinensa syököön ilmestysmajan ovella oinaan lihan ynnä leivän, joka on korissa.
29:33 He syökööt sen, mitä käytettiin heidän sovittamisekseen, kun heidät vihittiin virkaansa ja pyhitettiin, mutta syrjäinen älköön sitä syökö, sillä se on pyhää.
29:34 Jos jotakin jää tähteeksi vihkiäislihasta tai leivästä seuraavaan aamuun, polta tähteeksi jäänyt tulessa; älköön sitä syötäkö, sillä se on pyhää.
29:35 Tee näin Aaronille ja hänen pojillensa, aivan niinkuin minä olen sinua käskenyt. Seitsemän päivää kestäköön heidän vihkimisensä.
29:36 Ja uhraa joka päivä syntiuhrimullikka sovitukseksi, ja puhdista alttari toimittamalla sen sovitus ja voitele se pyhittääksesi sen.
29:37 Seitsemänä päivänä toimita alttarin sovitus ja pyhitä se. Näin tulee alttarista korkeasti-pyhä; jokainen, joka alttariin koskee, on pyhäkölle pyhitetty.
29:38 Ja uhraa alttarilla tämä: kaksi vuodenvanhaa karitsaa joka päivä, ainiaan.
29:39 Uhraa toinen karitsa aamulla ja toinen karitsa iltahämärässä,
29:40 ja kumpaakin karitsaa kohti kymmenennes lestyjä jauhoja, sekoitettuna neljännekseen hiin-mittaa survomalla saatua öljyä, ja juomauhriksi neljännes hiin-mittaa viiniä.
29:41 Ja uhraa toinen karitsa iltahämärässä; uhrattakoon se toimittamalla samankaltainen ruokauhri ja juomauhri kuin aamullakin, suloisesti tuoksuvaksi uhriksi Herralle.
29:42 Tämä olkoon teillä jokapäiväinen polttouhri sukupolvesta sukupolveen ilmestysmajan ovella Herran edessä, jossa minä ilmestyn teille puhuakseni sinun kanssasi.
29:43 Siinä minä ilmestyn israelilaisille, ja se on oleva minun kirkkauteni pyhittämä.
29:44 Ja minä pyhitän ilmestysmajan ja alttarin; ja minä pyhitän Aaronin poikinensa pappeina palvelemaan minua.
29:45 Ja minä asun israelilaisten keskellä ja olen heidän Jumalansa.
29:46 Ja he tulevat tietämään, että MINÄ olen Herra, heidän Jumalansa, joka vein heidät pois Egyptin maasta, asuakseni heidän keskellään. Minä olen Herra, heidän Jumalansa."
- Mitäs pahaa siinä on,
jos rukoilee nöyrällä mielellä salassa Herraansa, pyrkimättä sillä mitenkään ihmisten suosioon.
Niinhän buplikaanikin teki.
Kun taas fariceus halusi näyttää kaikille, että miten uskovainen HÄN oli. Että silleen!Luuk 18:9-14 - kuka on vanhurskautettu?
9 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen:
[Sananl. 30:12]
10 "Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani.
[Ap. t. 3:1]
11 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili ITSEKSEEN: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani.
[Jes. 58:2; Luuk. 16:15; Ilm. 3:17]
12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.'
[Matt. 9:14 | Matt. 23:23 ]
13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!'
[Esra 9:6; Ps. 51:3]
14 "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen EI.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."
[Voidaan kääntää myös: "hän lähti kotiinsa hurskaampana kuin tuo toinen."]
[Matt. 21:31 | Matt. 23:12 ]
Tätä mieltä Jeesus
- löytyy,
kun sitä ei muka ole olemassakaan, muuta kun armo.
No, täällä näyttäsi, että kovin kiivailemin käy siitä. että miten saisi sapatin, lepopäivän kumottua, tai peräti koko Jumalan lain.
Kampailu on kovaa, että kaikki laki pois. Laki vaan juutalaisille.
Hämmästyttävää on se, kun sitten se laki ei olekaan pois. Samaiset ihmiset löytävät sitten yhtäkkiä lain ja alkavat sillä mottaamaan jonkun vanhoja syntejä. Vaikka kyseiset ihmiset eivät edes ole täällä kirjoittelemassa. Vaaditaan vaan adventistin päänahkaa vadille. Sama vaikka olisi ihan syytön henkilö Tutkiva tuomari ei ole Jeesus vaan Lusifer!
Jobin kirjan alussa kerrotaan, kuinka tuo "meidän veljiemme syyttäjä" panettelee meitä Jumalan edessä ja houkuttelee Jumalaa koettelemaan uskonvanhurskauttamme.
Hesekiel kertoo, että se heitetään alas.
Helpotus? ei suinkaan, sillä Sana sanoo, että "voi maata!".
Ilmestyskirja paljastaa, että tuo "tutkiva tuomari" pudotessaan etsiytyy vihan täyttämään ihmiseen ja tästä tulee antikristus.
Sitten se antikristuksena tutkii, kellä on pedon merkki ja kelläö ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594