Tuli tuossa taannoin mieleeni ko. lehteä selaillessani, että tämähän on jotenkin samantapainen kuin Valitut Palat. En osaa oikein määritellä mitä se samankaltaisuus noiden lehtien juttujen kanssa olisi mutta jotain samanlaisuutta olin huomaavinani. USA:stahan niiden molempien lehtien "formulat" ovat: mahtaisiko se selittää jotain?
Adventtikirkon lehti
5
332
Vastaukset
- vaan selailua,
kyllä se salaisuus ratkeaa miksi nykypäivä ja valitut palat ovat samanlaisia.
Kun ei lehden oikea nimikään muistu mieleen.
- ei ollutkaan.
VOI VITTU! Nykyaikahan se oli.
- Jos nimi ei
kerran ollut Nykypäivä niin sitten se oli Nykyaika. Toinen noista lehdistä on Kansallisen Kokoomuksen äänenkannattaja, toinen tuo adventtikirkon lehti. Sotken näiden nimet aina toisiinsa.
- Joku muu
Jos nimi ei kirjoitti:
kerran ollut Nykypäivä niin sitten se oli Nykyaika. Toinen noista lehdistä on Kansallisen Kokoomuksen äänenkannattaja, toinen tuo adventtikirkon lehti. Sotken näiden nimet aina toisiinsa.
Adventistien lehden nimeksi sopisi paremminkin 1800-luku ja kokoomuksen lehden 1900-luku. Kumpikin ajastaan jäljessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361756
- 50798
- 68757
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33609Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138445- 51433