Adventtikirkon lehti

Nykypäivä

Tuli tuossa taannoin mieleeni ko. lehteä selaillessani, että tämähän on jotenkin samantapainen kuin Valitut Palat. En osaa oikein määritellä mitä se samankaltaisuus noiden lehtien juttujen kanssa olisi mutta jotain samanlaisuutta olin huomaavinani. USA:stahan niiden molempien lehtien "formulat" ovat: mahtaisiko se selittää jotain?

5

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan selailua,

      kyllä se salaisuus ratkeaa miksi nykypäivä ja valitut palat ovat samanlaisia.

    • Kun ei lehden oikea nimikään muistu mieleen.

      • ei ollutkaan.

        VOI VITTU! Nykyaikahan se oli.


      • Jos nimi ei

        kerran ollut Nykypäivä niin sitten se oli Nykyaika. Toinen noista lehdistä on Kansallisen Kokoomuksen äänenkannattaja, toinen tuo adventtikirkon lehti. Sotken näiden nimet aina toisiinsa.


      • Joku muu
        Jos nimi ei kirjoitti:

        kerran ollut Nykypäivä niin sitten se oli Nykyaika. Toinen noista lehdistä on Kansallisen Kokoomuksen äänenkannattaja, toinen tuo adventtikirkon lehti. Sotken näiden nimet aina toisiinsa.

        Adventistien lehden nimeksi sopisi paremminkin 1800-luku ja kokoomuksen lehden 1900-luku. Kumpikin ajastaan jäljessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      69
      2177
    2. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      44
      1951
    3. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      69
      1834
    4. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      50
      1782
    5. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1759
    6. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      46
      1438
    7. Persut eivät lähde mukaan hallituksen rasisminvastaiseen kampanjaan

      Ja sekö on sille yhdelle hallitusta johtavalle töppöselle ihan ok? 🤪 https://www.is.fi/politiikka/art-2000010657169.htm
      Maailman menoa
      297
      1331
    8. Kuka huijasi Suomea hakemaan NATO jäsenyyttä?

      Huh huh huh… Nuoret sotaintoilijat eivät ymmärrä mitä kirjoittavat. Suomella on mennyt aina hyvin, kun suhteet itäiseen
      Maailman menoa
      458
      1246
    9. Lapinlahtelaisessa koulussa laulettiin virsiä ja ruokarukouksia, rehtorille vakava huomautus

      Suomen kulttuuriin kuuluu jo kristillisyys. Käsittämättömäksi on aika muuttunut. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/la
      Helluntailaisuus
      167
      1213
    10. Mä oon niin patti tilanteessa

      Vaikeassa sellaisessa!!
      Ikävä
      20
      1127
    Aihe