Tuli tuossa taannoin mieleeni ko. lehteä selaillessani, että tämähän on jotenkin samantapainen kuin Valitut Palat. En osaa oikein määritellä mitä se samankaltaisuus noiden lehtien juttujen kanssa olisi mutta jotain samanlaisuutta olin huomaavinani. USA:stahan niiden molempien lehtien "formulat" ovat: mahtaisiko se selittää jotain?
Adventtikirkon lehti
5
253
Vastaukset
- vaan selailua,
kyllä se salaisuus ratkeaa miksi nykypäivä ja valitut palat ovat samanlaisia.
Kun ei lehden oikea nimikään muistu mieleen.
- ei ollutkaan.
VOI VITTU! Nykyaikahan se oli.
- Jos nimi ei
kerran ollut Nykypäivä niin sitten se oli Nykyaika. Toinen noista lehdistä on Kansallisen Kokoomuksen äänenkannattaja, toinen tuo adventtikirkon lehti. Sotken näiden nimet aina toisiinsa.
- Joku muu
Jos nimi ei kirjoitti:
kerran ollut Nykypäivä niin sitten se oli Nykyaika. Toinen noista lehdistä on Kansallisen Kokoomuksen äänenkannattaja, toinen tuo adventtikirkon lehti. Sotken näiden nimet aina toisiinsa.
Adventistien lehden nimeksi sopisi paremminkin 1800-luku ja kokoomuksen lehden 1900-luku. Kumpikin ajastaan jäljessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912