Olisin hyvin utelias kuulemaan, mitä teille palstan kirjoittajille kuuluu?
Siis, mitä kuuluu?
Mitä sinulle kuuluu?
29
1345
Vastaukset
- MyNicki
ookoota ja tuskinpa se siitä muuttuu.. vasta ku huomena, koska onse sanonta: Aina joku vastustaa :))
- Pumpulipaj
Vastustaahan se kyllä, aina joskus.
kuuluu? Missä sua on pidetty :)
Ai niin, yksityiselämääni kuluu jotain oikein mukavaa josta ei sen enempää. :)..jos alkaa livertelemään niin pitää kertoa koko juttu
Mitäs mukavaa sinulle? Et kai ole saattanut itseäsi siunattuun tilaan? ;DKadunmies kirjoitti:
..jos alkaa livertelemään niin pitää kertoa koko juttu
Mitäs mukavaa sinulle? Et kai ole saattanut itseäsi siunattuun tilaan? ;Deteen* enempää ei tipu tietoja :D
TaikisN kirjoitti:
eteen* enempää ei tipu tietoja :D
...kerrot sovinnolla ettei tarvi kiduttamalla kaivaa tietoja esiin, pitäisiköhän tehdä avaus jossa palstalaiset saa vapaasti ja mielikuvitustaan säästelemättä arvailla mitä salailet? ;D
Kadunmies kirjoitti:
...kerrot sovinnolla ettei tarvi kiduttamalla kaivaa tietoja esiin, pitäisiköhän tehdä avaus jossa palstalaiset saa vapaasti ja mielikuvitustaan säästelemättä arvailla mitä salailet? ;D
ja sen jätät kyllä tekemättä. Palstalaisten mielikuvitus nyt tiedetään... :))
- Pumpulipaj
Olen pyörinyt siellä ja täällä, ihan turhaa suurin osa pyörimisestä on kylläkin ollut.
Jaahas, onneksi olkoon mukavan yksityiselämän tapahtuman vuoksi, mitä se sitten lieneekään:).
En voi kehua että olis mitenkään erityisen hilpeetä ollut viime aikoina, mutta eikös se potki mummokin lumessa? - mayanna
TaikisN kirjoitti:
ja sen jätät kyllä tekemättä. Palstalaisten mielikuvitus nyt tiedetään... :))
loukkaantunut? Pilke silmäkulmassa pitää mielen vireänä :)
mayanna kirjoitti:
loukkaantunut? Pilke silmäkulmassa pitää mielen vireänä :)
hauskaahan se oli... Mutta ihan hyvä oli poistaa yöksi :D
Nyt hyvää yötä, sinulle mayanna haluan sanoa ison kiitoksen, tiedät kyllä mistä :) *hymyilee lämpimästi palstatoverille*- Pumpulipaj
TaikisN kirjoitti:
Nyt hyvää yötä, sinulle mayanna haluan sanoa ison kiitoksen, tiedät kyllä mistä :) *hymyilee lämpimästi palstatoverille*...oikeassa ;)?
- mayanna
TaikisN kirjoitti:
Nyt hyvää yötä, sinulle mayanna haluan sanoa ison kiitoksen, tiedät kyllä mistä :) *hymyilee lämpimästi palstatoverille*En kyllä tiedä, mistä kiittelet. Arvaukset on aina arvauksia ;)
Öitä sinnekin. mayanna kirjoitti:
En kyllä tiedä, mistä kiittelet. Arvaukset on aina arvauksia ;)
Öitä sinnekin.kiitän sinua siitä että olet ollut viimeaikoina ihminen ihmiselle. Sellaisesta tulee hyvä mieli :)
- Pumpulipaj
TaikisN kirjoitti:
siitä ei puhuta.
...taas ärhäkkä puskis kirjoittamassa.
Eipä ole meno juurikaan muuttunut poissaollessani? Pumpulipaj kirjoitti:
...taas ärhäkkä puskis kirjoittamassa.
Eipä ole meno juurikaan muuttunut poissaollessani?yksi onneton puska laahustaa perässäni. Mun käy ihan oikeasti sitä sääliksi, tuollainen maailamn pieneneminen niin pieneksi ettei näe enää kuin yhden ihmisen ei tee kenellekään hyvää. Harhaisuus on lähes käsin kosketeltavaa.
- mayanna
TaikisN kirjoitti:
kiitän sinua siitä että olet ollut viimeaikoina ihminen ihmiselle. Sellaisesta tulee hyvä mieli :)
*nauraa* Ja mikäs minä sitten aiemmin olin? LLLllllohikäääärmekö? ;D
*vakavoituu* Ihan hyvä mieli minullakin.
- mayanna
kuuluu ihan kohtuullisen hyvää. Raskas työ vaatii raskaat huvit, joten palstailtu on :D
Odottavan aika on välillä pitkä, mutta kaikki ajallaan, ja ehkä odotus palkitaan :)
Entä itsellesi, kun ei ole näkynyt?- Pumpulipaj
..ja olen paiskinut töitä paljon.
Ei mitään erityistä, siinähän se menee. - mayanna
Pumpulipaj kirjoitti:
..ja olen paiskinut töitä paljon.
Ei mitään erityistä, siinähän se menee.mitä työksesi teet. Toivottavasti matkustelu oli kuitenkin vapaaehtoista.
Itse olin matkoilla viimeksi viime vuoden heinäkuussa. Siitä asti istunut kotona kuin tatti. - Pumpulipaj
mayanna kirjoitti:
mitä työksesi teet. Toivottavasti matkustelu oli kuitenkin vapaaehtoista.
Itse olin matkoilla viimeksi viime vuoden heinäkuussa. Siitä asti istunut kotona kuin tatti.Töitä ja kotitöitä...
Onhan tuosta sitten aikaa, kun olet matkustanut. Entäs jouluna, aiotko matkustaa silloin? - mayanna
Pumpulipaj kirjoitti:
Töitä ja kotitöitä...
Onhan tuosta sitten aikaa, kun olet matkustanut. Entäs jouluna, aiotko matkustaa silloin?mutta joulupöydässä saattaa olla ulkomaaneläviä :)
Vietätkö itse joulun koti-Suomessa? - Pumpulipaj
mayanna kirjoitti:
mutta joulupöydässä saattaa olla ulkomaaneläviä :)
Vietätkö itse joulun koti-Suomessa?Koti-Suomessa kotona, joulupukkia odotellen ;)
- jane.london
mayanna kirjoitti:
mutta joulupöydässä saattaa olla ulkomaaneläviä :)
Vietätkö itse joulun koti-Suomessa?Mä siis arvasin,etkä edes tunnustanut,möh;)
- mayanna
jane.london kirjoitti:
Mä siis arvasin,etkä edes tunnustanut,möh;)
- mitä sä muka arvasit?
- jane.london
mayanna kirjoitti:
- mitä sä muka arvasit?
Tuolla taannoin (palstaelämän ajassa huom)
jotain puhetta oli.. - mayanna
jane.london kirjoitti:
Tuolla taannoin (palstaelämän ajassa huom)
jotain puhetta oli..niin en muista :D
Mitä mä sitte sanoin, ja viel tärkeempää että mihin?
- jane.london
silleen abaut kaksi päivää,olen tuntenut selvää irtolaisuuden tunnetta;)
Toisaalta on hyvä käydä happihyppelöillä ulkomaailmassa,mutta puistonpenkillä en suostu nukkumaan..ainakaan vielä;D kuulos on jotain wikaa mut muuten menee hywin :=)
en ny ala yksilöimään mut kuitenkin :=)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411500450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071322- 161039
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106981Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29973Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971