Tutkiva tuomari - "meidän veljiemme syyttäjä" - heitetään tänne alas mm. Hes 27. ja 28. luvussa kuvatun mukaisesti. Myös Ilmestyskirjassa, Ilm 12:10-12 - ja huomatkaa: "voi maata!", mutta samalla sanotaan uskovaisista, että pelastus on tullut - kas, ylöstempaus on ensin!
Ilm 12:10-12 :
10 Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- NYT on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.
11 He VOITTIVAT hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.
[Room. 3:25; 1. Kor. 5:7; Ilm. 7:14]
12 ILOITKAA siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! MUTTA VOI maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. [Jes. 44:23, 49:13 | Ilm. 8:13]
(Maa tarkoittaa tietysti Israelin maata ja meri kaikkia muita maita).
Tietysti tuo saatana etsiytyy Israelin tuntumassa olevaan alati tuiki tärkeään kaupan kauttakulkualueeseen ja siellä henkilöityy sellaiseen johtajaan, joka uhittelee Raamatun Jumalaa ja Israelia vastaan enemmän kuin muut.
Tänä päivänä Israel on lankeamassa vuosikymmenet hierottuun sopimukseen, että Eufrat-virran tuntumasta Tyyron kautta Haifaan (satama Israelissa)rakennettaisiin öljyputki. Se tuleekin aikanaan olemaan maailman ratkaisevin kauppasopimus - ja kohtalokkain.
Pedon merkit varmasti näkyy otsassa siinä miehessä - antikristuksessa, johon saatana on mennyt, tullessaan alasheitetyksi. Otsava ja otsaryppyinen kiivas ohjus hän tulee olemaan - kohteena Israel ja ne kristityt, jotka eivät olleet valmiit ylösottoon - siis nimikristityt.
Ilm 13:1 nostaa merestä pedon, jolla on 10 sarvea.
Niistä sarvista kertoo Psalmi 83.
Ne 7 päätä ovat päättäväisiä islam-valtioita, joiden päihin on kirjoitettu herjaava nimi.
Sieltä nousee peto ja toinenkin avoimesti Jumalaa herjaava peto, Ilm 13:6, 11.
Toinen peto on kuin karitsa, mutta puhuu kuin lohikäärme - se on antikristus.
MILLOIN PETO ILMAANTUU?
Merkeistä puheenollen - vaikka mihin merkkiin katsoisi, se aika on lähellä.
1.
Juutalaisen kalenterin mukaan on vuosi 5768.
Joten sapattivuosi(tuhat) alkaisi 32 vuoden (2039) kuluttua. Ja pedon kausi olisi vv. 2032-2039.
2.
Öljypuu (Israel) puhkesi jälleen lehteen v. 1948, joten siitä 70-80 vuotta - sukupolvi - vie vuoteen
Siis pedon kausi olisi vv. 2011-1018 tai 2021-2028 ja rauhanaika alkaisi siten v. 2018 tai 2028.
EHKÄ OSUVIN KUVAUS JA AJOITUS
3.
Kristuksen päivät alkoivat n. vuonna 33 jKr.
Jos yksi päivä on kuin 1000 vuotta ja 1000 vuotta kuin yksi päivä, niin tuhatvuotisen rauhanajan
pitäisi alkaa n. vuonna 2033.
Sitä ennen ylöstempaus tietenkin ja senjälkeen antikristuksen kausi, n. 7 vuotta.
Lusifer heitettäneen alas v.2011 ja 2032 välillä.
Aikalaskelmien ei kuitenkaan tulisi erityisemmin kiinnostaa meitä, jotka tahdomme olla valmiina ylösottoon.
Lusifer heitetään alas - milloin?
15
271
Vastaukset
> > > KOLMANNEN ENKELIN SINETÖIMISTYÖ NYT; “Sido todistus talteen, lukitse laki sinetillä minun opetus...
Kirjoittanut: eepu* :) Apt.2:38 22.10.2007 klo 01.44
KOLMANNEN ENKELIN SINETÖIMISTYÖ NYT; “Sido todistus talteen, lukitse laki sinetillä minun opetuslapsiini.” (Jes. 8:16) < < <
Kolmesta-enkelistä olen kuullut paljonkin ja tuntenut tuon pistimen lihassani - mutta eepu* on nyt ryhtynyt kolmannen enkelin sinetöimispuuhiin.
MIKÄ HETKI YÖSTÄ ON? - Jes 21:10-12 :
10 Maahan puitu kansani, puimatantereella poljettuni! Mitä olen kuullut Herralta Sebaotilta, Israelin Jumalalta, sen minä teille ilmoitan.
11 Ennustus Duumasta. Minulle huudetaan Seiristä: "Vartija, mikä hetki yöstä on? Vartija, mikä hetki yöstä on?"
12 Vartija vastaa: "Aamu on tullut, mutta silti on yö. Jos vielä kyselette, niin kyselkää; tulkaa uudelleen."
Jesaja kertoo 10. luvusta lähtien Lähi-Idän kansojen kohtalot LOPUNAJASSA, aina 30. lukuun asti, 66. luvussakin vielä. Lusiferin alasheitto kerrotaan luvussa 14, joten aikakautemme loppuun vasta sijoittuvat nuo sinetöinnit, sinne antikristuksen aikaan.
TÄNÄÄN VIELÄ HENKI PUHUU SEURAKUNNILLE
eepun mainitsemassa tilanteessa ei enää puhuta SEURAKUNNASTA - mutta TÄNÄÄN elämme viimeistä seurakuntakautta - Laodikean seurakunnan aikaa.
Kirje Laodikean seurakunnalle - Ilm 3:14-22
14 "Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: "Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
[Ilm. 1:5 | Joh. 1:3 ]
15 "Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! [Room. 12:11]
16 Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.
17 "Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston.
[Hoos. 12:9; 1. Kor. 4:8]
18 Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet.
[Jes. 55:1; Matt. 13:44; 1. Piet. 1:7]
19 Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi! [Hepr. 12:6]
20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän. [Laul. l. 5:2; Joh. 14:23]
21 "Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen.
[1. Kor. 6:2 ]
22 "Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille."
[Ilm. 2:7]- tuota tiedä
Lusifer on ollut jo kauan heitettynä tänne maan päälle ja työskentelee uutterasti tottelemattomien lasten kanssa.
Onhan se Ilmes,12:7-18 lue sieltä kyllä hän täällä on villitsemässä ihmisiä vihaan.Villitsee toki - jo 5768 vuoden ajan.
Mutta sitten tulee 1000 vuotta rauhanaikaa - kunnes Lusifer taas hetken villitsee.
Nyt elämme vielä aikaa, jolloin Henki puhuu srk:ille - Laodikean seurakunnan aikaa, Ilm 3. luku.
Lusifer ei seurakuntalaisia villitse.
Mutta sitten kun ylöstemmatut palaavat Karitsan häistä Messiaan kanssa Öljymäelle - saamme nähdä kuinka Messias tyrehdyttää villitykset.
Ja meillä on merkki otsassa - Isän ja Pojan, Ilm 14:1.
JEESUKSEN VIHJE LOPUNAJAN ISRAELILAISILLE
Luuk. 12:36
Olkaa niin kuin palvelijat, jotka odottavat isäntäänsä häistä valmiina heti avaamaan oven, kun hän tulee ja kolkuttaa.
Ilmestyskirja ei puhu "seurakunnasta" enää lainkaan siinä vaiheessa, jolloin antikristus täällä villitsee - Lusifer itse henkilöityneenä.
Ei ole täällä samanaikaisesti Kristusta ja antikristusta - se olisikin hassua.
- Kainin merkki
JESAJA:
Pilkkalaulu Babylonin kuninkaan kukistumisesta
3 Sinä päivänä, jona Herra päästää sinut rauhaan vaivoistasi ja ahdingostasi ja pakkotyön orjuudesta, 4 sinä virität Babylonin kuninkaasta pilkkalaulun:
-- Jo tuli loppu valtiaasta,
loppu sorrosta ja vainosta!
5 Herra taittoi jumalattomilta sauvan,
hallitsijoilta ruoskan,
6 joka raivon vallassa löi kansoja,
löi ja löi,
joka vallitsi kansoja vihansa voimalla
ja ahdisti niitä säästelemättä.
7 Kaikki maa lepää nyt tyynenä rauhassaan,
riemuhuudot kaikuvat kaikkialta.
8 Sypressitkin iloitsevat sinun tuhostasi, Libanonin rinteiden setrit riemuitsevat: "Nyt kun sinä makaat maassa, ei kukaan enää tule tänne meitä kaatamaan."
9 Tuonela tuolla alhaalla on kiihdyksissä,
siellä odotetaan sinun tuloasi.
Sinun vuoksesi on ajettu liikkeelle kuolleitten
henget:
kaikki jotka kerran olivat maan mahtavia
ja kaikki jotka olivat kansojen kuninkaita,
kaikki ovat nousseet istuimiltaan.
10 Kaikki he puhkeavat puhumaan
ja lausuvat sinulle:
"Nyt siis sinäkin olet voimasi kadottanut niin kuin
me,
olet yksi meistä.
11 Tuonelaan on syösty sinun loistosi ja mahtisi,
sinun harppujesi helkytys.
Sinun allasi ovat vuoteena madot,
sinun ylläsi peitteenä toukat.
12 Voi, sinä putosit taivaalta, sinä Kointähti, sarastuksen poika! Alas maahan sinut survaistiin, sinä kansojen kukistaja."
"
KOINTÄHTI:
Ilmestyskirja 22:16
Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
"
Jeesus on kointäti, eli LUCIFER... Susi lammasten vaatteissa...
13 Etkö juuri sinä sydämessäsi sanonut:
"Minä tahdon nousta taivaisiin!
Minä pystytän valtaistuimeni
Jumalan tähtiä korkeammalle,
minä tahdon istua jumalten vuorella
kaukana pohjoisessa,
14 minä nousen pilviä ylemmäksi,
olen korottava itseni Korkeimman vertaiseksi."
15 Mutta tuonelaan sinut on syösty,
sen pohjimmaiseen kuiluun.
16 Jokainen, joka sinut näkee, jää katsomaan,
tuijottaa sinua ihmetellen:
"Tämäkö on se maailman järkyttäjä,
valtakuntien vapisuttaja,
17 joka hävitti maanpiirin autioksi
ja murskasi sen kaupungit
eikä päästänyt vankeja koskaan kotiin?"
18 Kansojen kuninkaat lepäävät kunniassa
kukin omassa kammiossaan,
19 mutta sinut on viskattu kauas haudastasi
kuin kelvoton villiverso,
sinä lojut surmattujen, miekan lävistämien peitossa
manalan kuilun pohjakivillä
kuin tallattu raato.
20 Et pääse haudassa liittymään vertaistesi
seuraan,
koska olet hävittänyt maasi
ja tuhonnut kansasi.
Eikä kukaan enää koskaan mainitse
rikoksentekijäin jälkeläisten nimiä.
21 Pystyttäkää teuraspenkki heidän poikiaan varten heidän isiensä syyllisyyden tähden! Muuten he voivat vieläkin nousta ja ottaa haltuunsa maan ja rakentaa kaupunkejaan kaikkialle yli maanpiirin.
Mikä on suuri rakennuttaja. Eikö se ole ristinusko.
Tässä ehdotus Jeesuksen Isäksi:
Herodes: Hän oli murhaaja ja pervertikko, mutta myös suuri rakentaja. ROOMALAISET asettivat hänet valtaistuimelle. Herodes oli kuin KRISTINUSKO. Salaliittojen pelossa Herodes ajoittaisten mielenhäiriöiden vallassa murhasi vaimonsa Mariammen ja useita lapsiaan... oliko Jeesus Herodeksen lapsi? Tällöin toistuu myös asetelma, että isä yrittää tappaa lapsensa. Myöhemmin sama toistuu kristiinnaulitseminen yhteydessä. Jos tarkatellaan evankeliumeja, niin Herodes oli erityisen kiinnostunut lapsesta ja syntymisajasta. Herodes oli Roomalainen, rakennuttaja. Kristinuskon muovasi pitkälti Paavali (entinen murhaaja), joka oli Roomalainen. Lisäksi Jeesuksen ammatti oli puuseppä (liittyy rakentamiseen).
Boris Godunov-ooppera:
Varhainen talviaamu Moskovassa. Vasili Autuaan kirkon edessä oleva aukio. Joukko nälkäisiä kansalaisia keskustelee Vale-Dimitrin onnistuneista hyökkäyksistä Boriksen joukkoja vastaan. Aukiolle juoksee jumalanhullu. Katupojat kerääntyvät jumalanhullun ympärille ja ottavat tältä kopeekan. Tsaari tulee ulos kirkosta. "Leipää, leipää! Leipää nälkäisille, Kristuksen nimeen!" huutaa kansa. Katupoikien yllyttämänä jumalanhullu puhuttelee tsaaria: "Käske tappaa heidät, niin kuin tapoit pikku tsarevitšin." Boris kieltää pajareita ottamasta kiinni jumalanhullua.
"Älkää koskeko!
Rukoile puolestani, autuas!"
Jumalanhullu vastaa:
"Ei, Boris! En saa, en saa Boris!
Ei saa rukoilla Herodeksen puolesta. ONKO JEESUS HERODES?
Jumalanäiti ei salli."
Tähän sopii vaikka tämä:
Bushin mukaan Jumala kehotti hyökkäämään Irakiin
ilma
Presidentti George W. Bush on kertonut Jumalan kehottaneen häntä miehittämään Irakin ja Afganistanin, paljastaa Britannian yleisradioyhtiön BBC:n kolmiosainen dokumenttisarja. Sarjan yksityiskohtia annettiin julkisuuteen torstaina.
Bush kertoi tehtävästään palestiinalaisten johtajalle Mahmud Abbasille ja silloiselle ulkoministerille Nabil Shaathille kesäkuussa 2003. Bush sanoi myös Jumalan kehottaneen häntä perustamaan Palestiinan valtion, palestiinalaisjohtajat kertovat dokumentissa.
-- Presidentti Bush sanoi kaikille meille: Minua ohjaa missio Jumalalta. Jumala sanoo minulle: George mene ja taistele terroristeja vastaan Afganistanissa.
-- Ja tein niin ja sitten Jumala sanoi minulle: George mene ja lopeta tyrannia Irakissa -- ja tein niin.
BBC:n edustajan mukaan ohjelman sisältö on kerrottu Valkoiselle talolle, mutta se kieltäytyi kommentoimasta yksityiskeskusteluja.
Myös ristiretkiin kannattaa tutustua. Jeesus itsekkin sanoi, että ei ole tuomassa rauhaa vaan sodan. Susi lammasten vaatteissa... Hedelmistä puu tunnetaan... Kristinusko on valtauskonto koko mailmassa. Raamatussa sanotaan, että levittäkää evankeliumia. Loppu tulee, kun pakanain luku tulee täyteen. Onko Kristinusko mailman suurin pakanauskonto? Se mikä miekan ja murhien avulla tuotiin suomeenkin.- että ellenistille Jeesus = ...
Kirjoittaahan EGW, että Jeesus poistui valtaistuimeltaan ja Lusifer istuutui tilalle,
koettaen saada ihmiset uskomaan häneen.
Ja 15 miljoonaa onkin mennyt siihen vipuun. - kainin merkki
että ellenistille Jeesus = ... kirjoitti:
Kirjoittaahan EGW, että Jeesus poistui valtaistuimeltaan ja Lusifer istuutui tilalle,
koettaen saada ihmiset uskomaan häneen.
Ja 15 miljoonaa onkin mennyt siihen vipuun.1. Käsky! Älä tee Jumalan kuvaa.
Mikä on raamattu? Onko se kuva Jumalasta?
Ihminen on tehnyt itse kuvan Jumalasta ja se on mustan ison kirjan sisällä. Se on pedon kuva, pedon merkki, joka puhuu ihmisille. - ellenismi vihaa kristinusko...
kainin merkki kirjoitti:
1. Käsky! Älä tee Jumalan kuvaa.
Mikä on raamattu? Onko se kuva Jumalasta?
Ihminen on tehnyt itse kuvan Jumalasta ja se on mustan ison kirjan sisällä. Se on pedon kuva, pedon merkki, joka puhuu ihmisille.Vihan vimmalla, katkeruuden voimalla ja sissin sitkeydellä ellenistinen adventismi (ei oikea advari) vihaa kristinuskoa - koska se on armonoppia.
Muuten, ei kain, vaan perkjele, on alusta asti ollut varas, tappaja ja tuhooja - murhaaja.
Sinä myös, joka kirjoittelet noita kevytmielisyyden hengen tuotteitasi - olet varkaan ja tuhoojan sisuksiisi päästänyt.
Mutta aina voi Isän tykö tulla - ei se syö. - Kainin merkki
ellenismi vihaa kristinusko... kirjoitti:
Vihan vimmalla, katkeruuden voimalla ja sissin sitkeydellä ellenistinen adventismi (ei oikea advari) vihaa kristinuskoa - koska se on armonoppia.
Muuten, ei kain, vaan perkjele, on alusta asti ollut varas, tappaja ja tuhooja - murhaaja.
Sinä myös, joka kirjoittelet noita kevytmielisyyden hengen tuotteitasi - olet varkaan ja tuhoojan sisuksiisi päästänyt.
Mutta aina voi Isän tykö tulla - ei se syö.En halulua Jeesusta sydämeeni. Haluan omat tunteet ja oman älyn.
Vastaan itse omista teoistani. Kukaan ei ole sivittanut tekojani ristillä.
Jeesus mukamas sovitti ristillä toisten ihmisten pahat teot.
Jos ihminen tekee rikoksen, niin onko oikein, että Syytön tuomitaan vankilaan. Kristinuskoisten mukaan on oikein, että Jeesus oli syytön ja Jeesuksen piti kärsiä toisten ihmisten pahat teot. - Kainin merkki
Kainin merkki kirjoitti:
En halulua Jeesusta sydämeeni. Haluan omat tunteet ja oman älyn.
Vastaan itse omista teoistani. Kukaan ei ole sivittanut tekojani ristillä.
Jeesus mukamas sovitti ristillä toisten ihmisten pahat teot.
Jos ihminen tekee rikoksen, niin onko oikein, että Syytön tuomitaan vankilaan. Kristinuskoisten mukaan on oikein, että Jeesus oli syytön ja Jeesuksen piti kärsiä toisten ihmisten pahat teot.Antikristus ei kanna omaa ristiänsä. Kain sanoi, että "olenko minä veljeni vartija". Kain ei edes yrittänyt kantaa ristiänsä. Jeesus yritti kantaa, mutta ei jaksanut: "Jeesusta lähdettiin viemään. Matkalla sotilaat pysäyttivät Simon-nimisen Kyreneläisen miehen, joka oli tulossa kaupunkiin, ja panivat hänet kantamaan ristiä Jeesuksen jäljessä". Jeesuskaan ei kantanut omaa ristiänsä. Kristinuskoiset ovat etsineet, kuka on antikristus. Antikristus on se, joka kantaa itse oman ristinsä. Kukaan toinen ei voi sitä tehdä. Itse pitää ottaa vastuu teoistaan. Kristinuskoiset ovat itse antikristuksia. Kristinuskoiset kuvittelevat, että joku toinen 2000v sitten kärsi heidän puolestaan pahat teot ja sen perusteella pääsevät taivaaseen. Onko oikein, jos ihminen tekee vaikka rikoksen ja syytön sovittaa teon vankilassa rikollisen puolesta? Paavali oli rikollinen. Voi ajatella mitä hän tästä ajatteli...
Enkeliruhtinas Miikael on Israelin Jumalan sotajoukkojen päällikkö. Hän toimii erityisen vahvasti lopunajassa, antikristuksen kaudella - siinä suuressa ahdistuksessa Herran päivänä.
Jo siitä lähtien, kun Lusifer heitetään alas ja se henkilöityy johtajaan, josta tulee antikristus.
Noin 7 vuotta sitä kautta.
MIIKAEL ILMESTYSKIRJASSA SEKÄ DANIELIN KIRJASSA
DAN 12:1-3
1 -- Silloin astuu esiin Mikael, suuri enkeliruhtinas, joka seisoo kansasi suojana. Ja tulee ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä alkaen, kun kansoja on ollut, aina tuohon aikaan saakka. Mutta sinun kansasi pelastuu, pelastuu jokainen, jonka nimi on kirjoitettu kirjaan.
[Dan. 10:13 | 2. Moos. 9:18; Joel 2:2; 1. Makk. 9:27; Mark. 13:19 | Jes. 4:3]
2 Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.
[2. Makk. 7:9; Matt. 25:46]
3 Oikeat opettajat loistavat niin kuin säteilevä taivaankansi, ja ne, jotka ovat opastaneet monia vanhurskauteen, loistavat kuin tähdet, aina ja ikuisesti.
[Dan. 11:33 | Viis. 3:7; Matt. 13:43
JOH.ILM. 12:7-12
7 Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa [Dan. 10:13,21; Juud. 9]
8 mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa.
9 Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.
[Luuk. 10:18 | Sak. 3:1,2; Luuk. 22:31,32; Joh. 12:31, 16:11]
10 Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.
11 He voittivat hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.
[Room. 3:25; 1. Kor. 5:7; Ilm. 7:14]
12 Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt. [Jes. 44:23, 49:13 | Ilm. 8:13]- Kainin merkki
Onko Mikael itse Saatana. Oliko Jeesus Mikael?
Kainin merkki kertoo, että ihminen on itse paha. Se on jokaisessa ihmisessä. Se on luussa asti. Kun on Kainin merkki, niin ihminen ei koskaan ole uhri. Uhri on aina viaton. Raamatussa sanotaan, että Kainin merkki Suojelee... Joka yrittää tappaa Kainin, niin kokee 7 kertaisen koston...
Kun ihminen ymmärtää itse, että on paha, niin tällöin ihminen itse huomaa omat virheet. Kun ihminen huomaa, että onkin itse ns Saatana, niin ihminen osaa puuttua omiin virheisiin. Pelastus on saatanasta? Kristus onkin itse asiassa Saatana. Se on se kainin merkki.
Kainin merkki on kosto... Se on miekan haava oikealla puolen poskea... Ilmestyskirja... 7 vihan maljaa. Onko joku meinannut tappaa Kainin. Jeesuksella oli syntymämerkki... oliko se KAinin merkki? Paratiisissa oli käärme silloin kuin Kain syntyi. Käärme on jälleensyntymisen symboli. Käärme luo uuden nahkansa... Häntää syövä käärme on ikuisen elämän symboli. Jeesus sanoi, että olkaa viattomia kuin kyyhkyset, mutta älykkäitä kuin käärmee. Eikö ihmiset pidä käärmettä saatanan symbolina? Jesajan kirjassa Jumala sanoo, että on YÖ JA PÄIVÄ. Kain oli 1. messias. Se oli yö. Jeesus oli toinen messias, se oli päivä. Seuraava messias on yö... Yö ja päivä vuorottelevat... Jotta ihminen osaa hallita yötä, ihmisen pitää kokea yö... Taivas muuttuukin helvetiksi...
Johanneksen evankeliumi. Jeesus sanoo, että Juutalaiset ovat saatanasta. Samoin Jeesus sanoo, että Pelastus on Juutalaisista. EIkö silloin pelastus ole Saatanasta?
Saatana ei saa hallita ihmistä vaan ihmisen pitää itse hallita pahuuttaan.
- ahkerena!
Lusifer on ollut alhaalla jo ennen ihmistä. Olihan lusifer jo Adamin ja Eevan kiusana ja sai heidät lankeamaan kiellettyyn hedelmään.
Näin tämä paholainen tämän maan ruhtinas työskentelee ahkerasti ja saa melkein kaikki palvelemaan häntä. Paholaisen valtakausi päättyy sitomiseen. Samoin on silloin ihmisten taistelu päättynyt.
Olet Antti sekaisin ja kaikenlaisten oppien, tuulien heiteltävänä, kuten Millerin.Osaat sinä tehdä pahaa ilman Lusiferin läsnäoloakin!
Jopa tuhatvuotisessa rauhanajassa, jolloin Lusifer on Sanan mukaan jopa sidottuna, Ilm 20:2.
Rauhanajassahan sinä harjoitat kapinallisuutta ja kuolet alle 100-vuotiaana sen vuoksi:
Jes 64:20
Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana SYNNINTEKIJÄ joutuu kiroukseen.
Ehkä vältät nuo pienet kapinakiusaukset, mutta tuhannen vuoden rauhanjuhlan lopussa odottaa isompi kiusaus kuin konsanaan tässä ajassa, jolloin saatana vain käyskentelee "taivaan avaruuksissa" ja käy välillä valtaistuimen edessä syyttelemässä sinua Jumalalle.
Lusifer näet todelalkin päästetään "vähäksi aikaa irti" ja se villitsee suuret joukot jälleen Jerusalemia vastaan. On itse paikan päällä, aivan kuten 7 viimeisenä vuotena antikristukseen inkarnoituneena.
Että tällaiset huikeat vaarat ja myös huikean iän mahdollisuudet on edessäsi, ellet ole valmis ylösoton hetkellä.
Ylöstemmatut ovat silloin jo täydellisyydessä ja täällä vain hallitsemassa, Sak 14:4-5 mukaan.
- toisia syntisiä
Luojan luomia kohtaan ja pyydettävä anteeksi tuottamaasi pahaa mieltä. Sillä ei mikään viha, syyttävä mieli tai kaunaisuus voi täyttää sydäntäsi, vaan sinun tulee nöyrtyä Kristuksen edessä ja antaa Kristuksen tyhjentää sinut sellaisista tunteista.
Sinusta oikein huokuu tuollainen toisten halveksunta ja pahan puhuminen on sinulle itsestään selvyys. Suo anteeksi, mutta jos et itse sitä huomaa, niin jonkun TÄYTYY sinua varoittaa ja kehoittaa parannukseen.1. Kor. 4:4
Ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.
JEESUKSEN NEUVO LOPUN AJAN SEURAKUNNALLE - SILLE VIIMEISELLE SO. LAODIKEAN SRK:LLE
Ilm 3:18
Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet. [Jes. 55:1; Matt. 13:44; 1. Piet. 1:7]
Jeesuksen neuvo ulkokultaisuuteen langenneille:
Matt. 23:27
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
Jeesuksen sanat vilpittömille uskoville:
Matt. 25:34
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381