Who Framed Roger Rabbit

Wish I was Dolores!

Oi kun taas teki hyvää katsella tuota leffaa!

Nyt vaan olen niin torvi, jäin miettimään yhtä asiaa. Elokuvassa on tuomari Doom jolla on apureinaan näätiä (Weasels) joiden nimet on Greasy, Psyhco, Smart-Ass, Stupid ja Wheezy.

Smart-Ass on se näädistä älykkäin joka esim. sanoo: "... So cut the bull shtick!" ja jonka Eddie elokuvan loppupuolella potkaisee dippiastiaan. Kuvittelisin että Stupid on se jolla on sellainen lippalakki tms jossa on joku sellainen pyörivä juttu varren päässä ja Wheezy olisi se joka nähdään tupakka suussa. Mutta sitten nämä Greasy ja Psycho - kumpi on kumpi?

Eihän näillä nyt niin suurta merkitystä olen mutta kun olen niin jäänyt koukkuun ensinnäkin tähän elokuvaan - ja toiseksi tämmöseen hyvin triviaaliin nippelitietoon.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!! :)

4

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Wish I was Dolores!

Kiitos! :) Olipas kiva linkki, löytyi paljon muutakin mielenkiintoista sieltä kun tuosta .com-kohdasta katkaisi osoitteen ja rekisteröidyin sinne... :)

Joo mutta olishan tuon järjelläkin älynnyt - siis ne joilla on järkeä päässä enemmän kuin mulla... :D

Kiitos! :)

• hvyä leffa

Lapsuuden ajoilta muistin ja ostin tarjouksesta... kyllä nyt kelpaa

todella hieno leffa!

• Jänishousu3

Muistan kun lapsena sain tuosta tuomari doomista ihan trauman enkä pystynyt tuota elokuva katsomaan moneen vuoteen. Ja sinänsä ei mikään ihme onhan se oikeasti näin vanhempana katsottunakin aika vakuuttava tuossa viileässä olemuksessaan. Christopher Lloyd on hyvä näyttelijä kun pystyy muuntautumaan kreisistä doc Brownista tuollaiseen hirvitykseen. Luin jostain että tuo judge doomin hahmo aiheutti maailmanlaajuisesti traumoja lapsille ei ihme että Eddie Valliant ei pystynyt veljensä kuoltua mentyä lähellekään piirroshahmojen maailmaan kun tuntematon kimeä ääninen palavin punaisilla silmillä tapittava piiroshahmo halusi nyt ihan oikeasti pahaa ei piirroshahmoille. Sinänsä tuo doomin kääntyminen piirroshahmojen viholliseksi oli keino päästä lähelle valliantia. Toon patrol saattoi kuvata mikä tuo tuomari oli oikeasti eli doom toon eli tuomari tuho tuomari piirroshahmo hauska väännös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      3066
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2961
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1916
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1407
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1138
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1031
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      960
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      52
      920
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      873
    Aihe