Huvittaa kun eivät tiedä Jussi Björlingiä

ja pilkkaavat

7

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaiva..

Lukemani perusteella täältä tuskin oopperan ystäviä löydät, ainoastaan Potts faneja ;)

• ihan huippuja

jo nyt.

Hän on TODELLA HYVÄ.

Ja olen oopperan ystävä.

• jos uskallatte

niin tajuatte että hänen ylä-äänet jäävät TAYSIN alaviresiksi- ei pysy nuotissa.

• pitää tätä
        vielä kerran kirjoitti:

http://www.nelonen.fi/talent_videot/default.asp?videoId=77&type=1&newPage=0

Karmeaa.

esitystä karmeana? En sano että se on karmeaa tai loistavaa, en ole asiantuntija. Sanon vain miltä se minusta, näin tavallisena maallikkona, kuulosti. Nimittäin komealta ja vaikuttavalta.

Tietysti tällaista musiikkia pitää kuunnella jonkin verran ja arvostaa yleisestikin, jotta tästä esityksestä voisi pitää.
        Minä olisin kuunnellut sitä pitempäänkin. Haluaisinpa kuulla hänen laulamanaan lempikappaleeni Adamin joululaulun ja Panis Angelicus. Oikeasti.

Mutta minähän olenkin vain ymmärtämätön ja tyhmä...

• et välttämättä
        pitää tätä kirjoitti:

esitystä karmeana? En sano että se on karmeaa tai loistavaa, en ole asiantuntija. Sanon vain miltä se minusta, näin tavallisena maallikkona, kuulosti. Nimittäin komealta ja vaikuttavalta.

Tietysti tällaista musiikkia pitää kuunnella jonkin verran ja arvostaa yleisestikin, jotta tästä esityksestä voisi pitää.
        Minä olisin kuunnellut sitä pitempäänkin. Haluaisinpa kuulla hänen laulamanaan lempikappaleeni Adamin joululaulun ja Panis Angelicus. Oikeasti.

Mutta minähän olenkin vain ymmärtämätön ja tyhmä...

ymmärtämätön ja tyhmä jos kerran pIDÄT. Mutta pitää voi huonostakin:)

• Jussiiin

Björliksen! olen lukenut parikin hänen elämänkertaansa! Hän aloitti isänsä opetuksella laulamisen 7-vuotiaana ja oli nuoruudestaan asti armoitettu juoppo mutta hyvä tenori oli, kuoli muistaakseni n.50 iässä?karsasti turhankoreilevaa ja ylpeitä ihmisiä kuten täällä näyttää olevan? itseasiassa nämä musiikin suuret "ammattilaiset" ja musiikillisesti sivistyneet ihmiset näyttelivät isoa roolia hänen viimeisillä vuosillaan eikä positiivisessa mielessä!
      Björling oli lähinnä hänen isänsä koulima tenori jolta uupui isolta osin musiikillinen sivistys, mutta se ei häntä haitanut! ilmiömäinen muisti näytteli suurta osaa myös hänen menestyksessään luontaisen lauluäänen lisäksi!

mitä vielä haluat tietää Herra Björlingistä? ja millä lailla se liittyy Metsäperään ja mitä yrität todistaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 137
      3738
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      84
      3219
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2624
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2353
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2206
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      60
      1758
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      948
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe