pystyisinkö ottamaan?

Heppa hullu-97

Pystyisinkö ottamaan kesäksi 2008vuonna vuokralle newforestinponi kuukaudeksi.Kerronpa vähän minusta.

Minä:

Ikä:10v

Ratsastustaidot:3½vuotta takana

Leireillä oon käyny:8vuotiaasta

Mulle on käyny:hevonen potkassu,hevonen purru,hevonen tallonu varpaat,minä oon lentänyhevosenselästä,hevonen on ollu ähkyssä.

Taidot:osaan hyppiä esteitä,puhdistaa karsinoita,ruokkia,ratsastaa,perus hoito,laittaa varusteet päitset,suitset,loimi,riimu,pintelit,suojat,satula.

Mulla on hoitohevonen ollu 1½vuotta,leireillä oma hoitohevonen,uskallan mennä luimistelevan hevosen karsinaan kovana.

Eli tosta perustelkaa voinko vai en ja kummastakin perustelet miksi en voi tai voin.

12

1679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukana...

      on aikuinen jolla on enemmän kokemusta hevosista niin kyllä sitten

    • moi92

      Olet vielä kovin nuori, mutta jos sinulla on aina apunasi aikuinen hevosihminen, niin mikä ettei.

      Yksin tuskin pystyt huolehtimaan hevosesta edes kuukauden ajan.

    • onko sulla tarpeeksi

      sisuu;) no juu tiedä häntä, itselläni on ollut aikoinaan kun olin 13v, niin shettis ori vuoden päivät hoidossa. Ainoat osaamiseni olivat kirjasta luetut shettiksen ruokinta ja teeveestä robin hood;) Hyvin sujui ja ponin hoidin ihan itse muuten paitsi että vanhempani hankkivat purut, heinät ja kengittäjän. Ponin ruokinta, hoito ja liikutus olivat täysin minun vastuullani. Paraskaverini mitä minulla on ikinä ollut, ellei oteta huomioon ensimmäisen päivän aikana saamaani mojovaa potkua reiteen;) oli muuten komia mustelma;) Isomman elukan kanssa sillä kokemus pohjalla olisin luultavasti tapattanut itseni, mutta sen piskuisen ukon kanssa pärjättiin mainiosti... iltaisin se pisti päänsä olkapäätäni vasten iltaharjauksen päätteeksi ja tuhisi siinä karvanenineen. Harvinaisen miellyttävä oli tämä, nyt jo edesmennyt oripojan vekkuli. Suosittelen, että joku aikuinen olisi tarvittaessa kanssasi apunasi, sillä suuren eläimen vastuu yksin hoidettavaksi on raskas homma vaikka siitä kuinka nauttisikin. tv: tätsy 30vee

    • pedigree

      MIKÄS SUN NIMI ON ? MISSÄ ASUT ? KOSKA ON TIEDETTÄVÄ ETTÄ MISTÄ OTAT SEN ? KIRJOITA NIMESI TÄHÄN

    • PEDIGREEN KAVERI

      ^^SAAMAA MIELTÄ ON TOSIAANKIN TIEDETTÄVÄ ETTÄ MISTÄ OTAT SEN

    • tiedä...

      No tottakai!

      Ei kun heppa vaan vuokralle!

      Muista että vuokraponi on paras juttu!

      (Oon ite vuokrannu ponin!)

    • PEDIGREE

      VASTAA ! NOPEASTI !

      • PEDIGREEB KAMU

        ASIALLA ON TODELLA TODELLA KIIRE! JOTEN VASTAA NOPEASTI!


    • PEDIGREEN KAMU

      VASTAA JO ÄKKIÄ KOSKA JOS OTAT SEN JOSTAIN AHVENANMAALTA JA ITE ASUT SALLASSA NII ON SULLA PITKÄ MATKA HAKEA JOTEN ALAHAN JO VASTATA JA NOPEASTI!

      • PEDIGREE

        VASTAA ÄKKIÄ :D


      • Heppa-hullu 97
        PEDIGREE kirjoitti:

        VASTAA ÄKKIÄ :D

        mulla on jo shettis ruuna vuokralla täys hoitotallissa ja se on sen tallin poni mut mä otan sitä vuokralle


      • Natalia81
        PEDIGREE kirjoitti:

        VASTAA ÄKKIÄ :D

        Nyt pää kii Pedigree ja Pedigreen kamu. Teidän kaltaisianne lapsellisia ipanoita ei tarvita tänne häiriköimään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe