Eli kielijänne on hieman kireä ja kipeytyy (se hankaa alahampaisiin) jos koittaa hieman intensiivisemmin jotain nuolla. Mitäs tuon leikkaus mahtaisi maksaa? Leikkaisivatko ihan jossain kunnan hammaslääkärissä jos vaan pyytää ja maksaa viulut vai pitääkö olla joku lähete ja super mega hyvä syy (ei oo mitään puheongelmaa tms.)? Yksityisellä varmaan onnistuu mut mites hinta siellä?
Virossa ei näköjään hirveästi maksa ja siellä ei liene oo mitään byrokratiaongelmaakaan..: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000936&posting=22000000018584454 - "Frenulumin katkaisu 600 (ekr) 38 (eur)"
Kielijänne (frenulum linguae) kiristää -> katkaisun hinta?
4
3355
Vastaukset
- Kielellisesti rajoittunut
Kitupiikin vaihtoehto ois tietty, et luttais siihen jänteeseen hieman EMLA-puudutetta ja sit vetäis jollain sivuleikkureilla ite katki.. >8)
- kieli nurinpäin
Lieneeköhän ihan viisasta edes harkita mokomaa operaatiota.Seuraukset voisivat olla arvaamattomat.
Tuskinpa lääkärit rupeaisivat edes leikkaamaan noin kepein perustein.
Puoskareiden hoidettavaksi ei ainakaan kannata mennä. - toimenpide
Yksityisellä tehdään varmasti. Kyseessä on hyvin yksinkertainen toimenpide, joka on tavallinen lapsilla, joilla esim. r-vika. Ongelmana vain on se, että jänne pyrkii kasvamaan takaisin. Hammaslääkärini ehdotti aikanaan minullekin tehtäväksi, mutta kun mitään varsinaista haittaa ei ollut niin jäi tekemättä. Tosin nuolemista jänteen poisto olisi voinut helpottaa :)
Pojaltani jänne katkaistiin lapsena ja r-vika saatiin korjattua.
Itse ei missään nimessä pidä puoskaroida. - tarpeen
Olisiko kyse nyt kuitenkin siitä, että yrität käyttää kieltä "peniksen korvikkeena", eli työnnät kielen turhankin pitkälle ulos suusta. Tuollaisessa kipeytyy kyllä, mutta eiköhän olisi paljon yksinkertaisempaa vaihtaa tekniikkaa. Nuolla voi pitkään ja hartaasti, vaikka ei työntäisi kieltä niin pitkälle ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759