Miksi vauva heitteille?

11

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusilima_

      sossuntätithän varmaan tietää että tuolla kylällä kävelee joku narkkariäiti ilman housuja ja aikoo hylätä lapsensa pensaaseen? ei nekään mitään meedioita ole, valitettavasti.

      • vaadittukaan!

        kun äiti vietiin sairaalaan niin eipä sairaalan mukaan hän hoitoa tarvinnutkaan!!!! Eikä hoitoa myöskään annettu!

        Eli ei yhteiskunta hoitoa anna vaikkapa hoidon tarve olisi kuinka ilmeinen, (ja jopa purisi nenään)


      • Ei hoidon tarvetta!!! ????

        Jumalauta että on ihmiset tyhmiä, siis lääkärit vielä.

        Hävettää olla Suomalainen ja HYVINVOINTI valtiossa jossa ei auteta paljain jaloin pakkasessa vauvoja piilottelevia äitejä. ---Ei hoidon tarvetta--- totesi sairaala.


      • Ei hoidon tarvetta!!! ???? kirjoitti:

        Jumalauta että on ihmiset tyhmiä, siis lääkärit vielä.

        Hävettää olla Suomalainen ja HYVINVOINTI valtiossa jossa ei auteta paljain jaloin pakkasessa vauvoja piilottelevia äitejä. ---Ei hoidon tarvetta--- totesi sairaala.

        oli kaiketi jo loppunut. Äitihän siirrettiin poliisin huostaan. Vauva taas otettiin hoitoon.


      • on sitä
        vaadittukaan! kirjoitti:

        kun äiti vietiin sairaalaan niin eipä sairaalan mukaan hän hoitoa tarvinnutkaan!!!! Eikä hoitoa myöskään annettu!

        Eli ei yhteiskunta hoitoa anna vaikkapa hoidon tarve olisi kuinka ilmeinen, (ja jopa purisi nenään)

        Nykyaikaa,ilmeisesti nykyään katsotaan 11kk.vanha
        lapsi jo täysikäseksi.Koskapa äidin tekoa ei katsottu sairaudeksi.
        niinhän ne kissankin pennut annetaan n.2kk ikäisenä pois...
        Toivottavasti noin terve äiti ei enää tee lapsia?Auttakaa edes tässä asiassa.
        Ennenkuin viimeinenkin mielisairaalan ovi suljetaan


      • Tristar
        sharyn kirjoitti:

        oli kaiketi jo loppunut. Äitihän siirrettiin poliisin huostaan. Vauva taas otettiin hoitoon.

        verestä ei löydetty alkoholia tai huumeita. Vesiselvänä ja sekaisin kuin seinäkello. Ei siis korvien välistä aivan terve... ja kotiin passitetaan. En ymmärrä, en.

        ***


      • maan arvomaailma
        Tristar kirjoitti:

        verestä ei löydetty alkoholia tai huumeita. Vesiselvänä ja sekaisin kuin seinäkello. Ei siis korvien välistä aivan terve... ja kotiin passitetaan. En ymmärrä, en.

        ***

        Sekapäisten hoitamisesta ei tule valtion kassaan voittoa, joten pärjätköön itsekseen. Raha on tärkeä, tottavuus on ykkönen, ihminen on arvoton.


    • kysyä?

      Puhtaasti tämäkin yhteiskunnan vika. Äiti ei ole saanut hoitoa, vaikka hoidon tarve on ollut ilmeinen.

      Käyttivät jopa Peijaksessa, saamassa lausunnon että ei hoidon tarvetta, vaikkapa juoksee pakkasessa avojaloin ja piilottelee vauvoja!

      • Äidillä ollut

        -Missäs lapsen ISÄ?-Miks hänestä ei mainita mitään?-EI tartte olla mikään HUUMEHÖRHÖ tälläisen teon takana,vaan HÄTÄHUUTO AUTTAKAA!!!
        En jaksa yksin olen väsynyt.
        tAKA-AJATUKSENA:OTTAKAA LAPSENI,HUOLEHTIKAA HÄNESTÄ.

        MUTTA tuo tuntui pahalta:Maantienvarteen jätetty!
        Kuin koiranpentu onni onnettomuudessa ettei ehtinyt kontata maantielle?
        -Vaikuttaa todella suunnitellulta,LAPSI Näkyy
        joku ottaa sen.

        ÄIDILLE HOITOA..EI ENÄÄ SANOILLA LYÖNTIÄ.
        KUKA TIETÄÄ MIKÄ LAITTOI TEON TEKEMÄÄN,?
        Parempi näin kuin SURMATA VIATON LAPSI..


      • Äidillä ollut kirjoitti:

        -Missäs lapsen ISÄ?-Miks hänestä ei mainita mitään?-EI tartte olla mikään HUUMEHÖRHÖ tälläisen teon takana,vaan HÄTÄHUUTO AUTTAKAA!!!
        En jaksa yksin olen väsynyt.
        tAKA-AJATUKSENA:OTTAKAA LAPSENI,HUOLEHTIKAA HÄNESTÄ.

        MUTTA tuo tuntui pahalta:Maantienvarteen jätetty!
        Kuin koiranpentu onni onnettomuudessa ettei ehtinyt kontata maantielle?
        -Vaikuttaa todella suunnitellulta,LAPSI Näkyy
        joku ottaa sen.

        ÄIDILLE HOITOA..EI ENÄÄ SANOILLA LYÖNTIÄ.
        KUKA TIETÄÄ MIKÄ LAITTOI TEON TEKEMÄÄN,?
        Parempi näin kuin SURMATA VIATON LAPSI..

        tappaa sen lapsen. Pentu oli kontannut ajotien yli ja seuraavana olisi ollut vuorossa rautatie.

        Äiti oli käyttänyt amfetamiinia, vaikka poliisin mukaan tekohetkellä ei ollut huumeissa.


      • Miksi ei?
        sharyn kirjoitti:

        tappaa sen lapsen. Pentu oli kontannut ajotien yli ja seuraavana olisi ollut vuorossa rautatie.

        Äiti oli käyttänyt amfetamiinia, vaikka poliisin mukaan tekohetkellä ei ollut huumeissa.

        Vai tarvisiko konreettisesti tehdä asoille jotain, muutakuin kauhistella niitä kotona kädet ristissä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe