sitten kansainvälinen tuomio. Hirvittäähän se mutta tämä on pelin henki. Kyllä hänen esitystään seurataan kuitenkin maailmallakin.
Voi Katja Ståhl älä munaa meitä please! Enempää.
En tiennyt että sinulla on noin huono maku kun olet vielä nuorison keulillakin.
Siis laittakoon joku You tubelle Janin esityksen.
vai ettekö uskalla? :)
Metsäperä You Tubelle arvosteltavaksi
4
318
Vastaukset
- tietävät
että kansainvälinen raati antaisi sapiskaa?
- yleisesti
En ole Metsäperä fani mutta satutteko tietämään että tv ohjelmien videoiden asettaminen nettiin levitykseen on tekijänoikeussuojan perusteella laitonta ja videoiden sinne laittajat ovat jäljitettävissä? Yle ja mtv ainakin jo valvovat oikeuksiansa ja useat videot on sieltä jo poistettu heidän toimeksiannostaan.
Huomasin että siellähän tosiaan on paljon Talentin videoita levityksessä joten tiedä sitten häntä salliiko Nelonen tämän..- laittamasta
on siellä niin paljo materiaalia. Mutta jos on näin en yllytä.
- Tuo Janifani
laittamasta kirjoitti:
on siellä niin paljo materiaalia. Mutta jos on näin en yllytä.
tulee sinnekkin varmaan kirjoittelemaan omia kommenttejaan, ja pestaa kaikki lähinaapurinsakin samaan hommaan. Jättäkää tuon kaverin kommentit omaan arvoonsa jo.
Ja kyllähän sinne on laitettu jopa kännyllä kuvattuja ohjelmia...ei siinä mitään rajoitteita ole. Kunhan et esittele niitä omina tekeleinäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101376- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2870Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14782Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37718Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713