Hei! Missä Porissa saa reipasta kosmetologin palvelua kohtuulliseen hintaan? Valkkasin yhden kosmetologin puhelinluettelon keltaisilta sivuilta ja vastassa oli vähäpuheinen tympeähkö täti, joka vaikutti aika elämäänsä kyllätyneeltä. Ja hintakaan ei miellyttänyt.
Hyvä kosmetologi Porista
13
7447
Vastaukset
- Jallu
Hoitola Liisa ja etelätuuli
- täällä ja olen
TYYTYVÄINEN!! Eli Hoitolinja 2000!=) Itäpuistossa.
- Tyytyväinen asiakas
Monella kosmetologilla olen asioinut. Olen nähnyt huonoja ja hyviä kosmetologeja.
Ehdottomasti kaikista paras on Kauneushoitola Duetto Mikonkadulla.
Suosittelen!- ko...
Riippu siitä minkälaista hoitokokemusta haet. Jos haluat mennä esimerkiksi kulmien muotoiluun tai ihonpuhdistukseen niin mene toki duettoon tai hoitolinjaan, mutta jos haet hemmottelevampaa hoitoa niin sitä et näistä saa. Pulin soi yhtenään ja ainakin hoitolinjassa kosmetologit juoruilevat keskenään. Rentoutumiseen suosittelisin esim frescoa tai lifestyle spa:ta.
- Kokenut
Jos kohtuu hintaista ja reipasta palvelua hakee, niin kannattaa kokeilla Palveluopiston kosmetologipiskelijoiden hoitoja. Aikaa menee ehkä ammattilasita kauemmin, mutta tulos kuitenkin yhtä hyvä.
- Hallituskadulla
Ehdoton. Idyllinen ja rentouttava ympäristö. Ja Titta (kosmetologi) osaa lukea asiakasta todella hyvin, tietää haluaako jutella vai ei yms.
- Nimetön
http://www.hyvinvointicenter.fi/kosmetologi.html Suosittelisin tuota!
- itse en
ollut tyytyväinen Porin ammattiopiston palveluun. Hinta-laatusuhde hieman pielessä kun laatu ei ollut ihan sitä toivottua tasoa.. Myöskään palvelu ei ollut ihan sieltä parhaasta päästä. Minulle hoidon ainakin teki aikalailla tympeä opiskelija. Mutta voihan sitä kokeilla! Voi olla että itsekin menen toiste katsomaan oliko se vain yksi kerta vai vieläkö käy samallalailla.
- AnneliKaunistus
itse en kirjoitti:
ollut tyytyväinen Porin ammattiopiston palveluun. Hinta-laatusuhde hieman pielessä kun laatu ei ollut ihan sitä toivottua tasoa.. Myöskään palvelu ei ollut ihan sieltä parhaasta päästä. Minulle hoidon ainakin teki aikalailla tympeä opiskelija. Mutta voihan sitä kokeilla! Voi olla että itsekin menen toiste katsomaan oliko se vain yksi kerta vai vieläkö käy samallalailla.
Eihän paskastakaan kukaan kultaa osaa tehdä vaikka niin väitetään että joku Midas olisi osannut.
- eilunttu
Olen käynyt joskus kotipaikkakunnallani kasvohoidos yhella naisella kun sain lahjaksi lahjakortin, olin todella tyytyväinen ja rentoutunut, muutoin en ole hakeutunut sellaisiin omaehtoisesti, tuttujani on käynyt esim hyvinvointicenteris ja he ovat olleet tyytyväisiä, sit löytyy ainakin yks muu mihin EI kannata mennä jos haluaa pitää kiinni omasta avio- tai avoliitostaan !! Puhelin kun soi...
- onnellisestisuhteessa
haa, olen myös kuullut kyseisestä,. pyytelee päiväkahville (varattuja) keskellä työpäivää, jos miehet olette aikeissa käydä olkaa varovaisia, ei ole väliä oletteko varattuja vai ei, kaikki käy
- Utelias77
Tuntomerkit? Tummatukka?
- VirtasenBlondiini
En tiedä sitten onko reipas tai edes kosmetologi, mutta Laki-Virtasen ex sihteerillä on ainakin iso perse ja ylimielinen hymy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263478
- 801708
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561142- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52957Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795