OM SHANTI OM

Om Shanti Om -leffaa odotellessa olen rakastunut sen musiikkiin. Menkää youtubeen ja etsikää:

Om Shanti Om Main Agar Kahoon

JA

Om Shanti Om Dard-e-disco

Ja ottakaa sellainen MAIN AGAR KAHOON, jossa se alkaa alusta asti, viulut, jne.. Toi Dard-e-disco on HIUKAN HOT!!!! :oP

15

2886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Radio TeenTaal on radio Pariisista, joka soittaa Bollywood musaa. Sieltäkin saa "tilata" Om Shanti Om -leffasta musaa ja se soitetaan tietyllä viiveellä. Tällä hetkellä soi juuri tilaamani Main Agar Kahoon. Melkein itken täällä koti-ikävästä...INDIA!

    • jaipur

      mistä oikein sait käsiis kyseisen elokuvan. ite oon löytäny vaan musiikit kaikista mahdollisista bollywood julkasuista.

      • En mä oo saanu sitä leffaa vielä. Musiikkia olen kuunnellut netissä ja olen rakastunut siihen! :oD


    • krttika

      Sama täällä. Piipahdin viikon alussa Intiassa ja kuulin Om Shanti Omin musiikkia telkusta, eikä jalat pysyneet yhtään paikallaan... en mitenkään ehtinyt leffaan, enkä luultavasti ehdi myöhemminkään vaan nappaan filmin dvdnä koti-ilokseni, mutta ahmin siitä saman tien arvostelut, jotka saivat 70-luvun bollywood-nostalgikon iloisen odotuksen valtaan. Myös marraskuun toinen uutuus Saawariya kiinnosti.

      • krttika: Kiva, kun saat käväistä tosta vaan Intiassa! :oD Juu, DVD:lle se OSO on ehdottomasti saatava! Juu: Saawariya on kuulemma yhtä odotettu uutuus.


      • krttika
        Aishwarya kirjoitti:

        krttika: Kiva, kun saat käväistä tosta vaan Intiassa! :oD Juu, DVD:lle se OSO on ehdottomasti saatava! Juu: Saawariya on kuulemma yhtä odotettu uutuus.

        toivoisin kovasti, että voisin vilahtaa Intiaan aina halutessani, mutta kunnon matka onnistuu yleensä vain kerran vuodessa. Tällä kertaa viivyin päivän Delhissä matkallani kotiin kauempaa idästä ja siitä sana "piipahdus". Intian taajuuksille viritin tuolla kauempana kyllä aina kun majapaikassa oli tv ja Intian kanavat näkyivät ja tuijottelin vanhoja leffoja, musiikkivideoita jne. haikein mielin. Voitko valistaa tietämätöntä, Aishwarya, ja kertoa onko Suomessa mahdollista saada jollain satelliittipelilä tai netin avulla intialaisia tv-kanavia näkyville?


      • krttika kirjoitti:

        toivoisin kovasti, että voisin vilahtaa Intiaan aina halutessani, mutta kunnon matka onnistuu yleensä vain kerran vuodessa. Tällä kertaa viivyin päivän Delhissä matkallani kotiin kauempaa idästä ja siitä sana "piipahdus". Intian taajuuksille viritin tuolla kauempana kyllä aina kun majapaikassa oli tv ja Intian kanavat näkyivät ja tuijottelin vanhoja leffoja, musiikkivideoita jne. haikein mielin. Voitko valistaa tietämätöntä, Aishwarya, ja kertoa onko Suomessa mahdollista saada jollain satelliittipelilä tai netin avulla intialaisia tv-kanavia näkyville?

        Intiakeskus osaa auttaa tuossa asiassa. Googleta sitä. Tai käy kysymässä sama kysymys suomalaisten Intia -osastolla.

        OSOITE ON: http://groups.msn.com/Intia


      • krttika
        Aishwarya kirjoitti:

        Intiakeskus osaa auttaa tuossa asiassa. Googleta sitä. Tai käy kysymässä sama kysymys suomalaisten Intia -osastolla.

        OSOITE ON: http://groups.msn.com/Intia

        Kiitos, yritetään! Odotellessa katselen videoita. Pudistin juuri pölyt Sholaysta, kun vasta keskustelupalstan löytäneenä huomasin siitä puhutun edellä.


      • namaste :D
        krttika kirjoitti:

        Kiitos, yritetään! Odotellessa katselen videoita. Pudistin juuri pölyt Sholaysta, kun vasta keskustelupalstan löytäneenä huomasin siitä puhutun edellä.

        heips..palasin eilen intiasta ja näin kyseisen leffan noin kuukausi sitten..kannattaa odottaa kärsivällisesti kunnon versiota, menee muuten maku eikä leffa ole mitään huonona kopiona.. :)


    • Shakira?

      Eli luin jostain että shakira nähtäis tässä elokuvassa, pitääkö paikkansa?

      • ...että jossain leffassa ehkä Shakira esiintyy, mutten tiedä missä.

        Tulin juuri Intiasta, mutta Om Shanti Omia en ehtinyt näkemään. Ostin sen musiikin ja musiikkivideot, mutta en ole ehtinyt niitä vielä katsomaan, let's see...


      • Chandni

        Kävin tällä viikolla katsomassa tämän leffan ollessani Intiassa, ja yhdyn siihen, että kannattaa ehdottomasti odottaa kunnon versiota. Itsekin ostin myös ne musavideot sekä CD:n. Mutta en malta odottaa saada koko leffan DVD:llä...

        Mutta siis, Shakira EI esiinny tässä leffassa. Farah oli yrittänyt saada Shakiraa, mutta aikataulut eivät loppujen lopuksi käyneet yhteen. Olen kyllä ihan tyytyväinen siihen, koska kuulemma jos Shakira olisi esiinytnyt, olisi hän ollut Dard-E-Disco biisissä, ja häntä ei todellakaan siinä kaivattu. Se video on täydellinen sellaisena kuin se on ;)


      • Jekaterina**

        Minäkin rakastuin tähän leffaan ja ihanaan musiikkiin. olin vaihdossa nepalissa ja siellä tuli leffassa nähtyä. Oli huisia kun joka paikassa kuuli ko. leffan musaa. Bussissa, kaupoissa, rafloissa :D Vaikkakaan sharukh khan ei olekaan ihan suosikki vaikka huippu näyttelijä ja karismaattinen onkin. Se naisnäyttelijä on niin kovin kaunis! :)


      • krttika
        Jekaterina** kirjoitti:

        Minäkin rakastuin tähän leffaan ja ihanaan musiikkiin. olin vaihdossa nepalissa ja siellä tuli leffassa nähtyä. Oli huisia kun joka paikassa kuuli ko. leffan musaa. Bussissa, kaupoissa, rafloissa :D Vaikkakaan sharukh khan ei olekaan ihan suosikki vaikka huippu näyttelijä ja karismaattinen onkin. Se naisnäyttelijä on niin kovin kaunis! :)

        Om Shanti Om -dvd on tullut! Tilasin Amazonilta, tosin siellä oli toistaiseksi vain Region 1 -koodattu (eli amerikkalainen aluekoodi) mutta minulla on onneksi yksi 0-koodille hakkeroitu kannettava kone joka näyttää kaikki. Ihana oli nähdä koko filmi ja biisit on absolutely fabulous!!!


      • krttika
        Jekaterina** kirjoitti:

        Minäkin rakastuin tähän leffaan ja ihanaan musiikkiin. olin vaihdossa nepalissa ja siellä tuli leffassa nähtyä. Oli huisia kun joka paikassa kuuli ko. leffan musaa. Bussissa, kaupoissa, rafloissa :D Vaikkakaan sharukh khan ei olekaan ihan suosikki vaikka huippu näyttelijä ja karismaattinen onkin. Se naisnäyttelijä on niin kovin kaunis! :)

        Lähetin äsken viestin mutta ei näyttänyt menevän perille... joka tapauksessa Om Shanti Om -dvd on nyt täällä, tilasin Amazonilta ja että on ihanaaaa... tosin region 1 mutta jostain löytyy varmaan jo meikäaluekoodillakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe