OM SHANTI OM

Om Shanti Om -leffaa odotellessa olen rakastunut sen musiikkiin. Menkää youtubeen ja etsikää:

Om Shanti Om Main Agar Kahoon

JA

Om Shanti Om Dard-e-disco

Ja ottakaa sellainen MAIN AGAR KAHOON, jossa se alkaa alusta asti, viulut, jne.. Toi Dard-e-disco on HIUKAN HOT!!!! :oP

15

2766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Radio TeenTaal on radio Pariisista, joka soittaa Bollywood musaa. Sieltäkin saa "tilata" Om Shanti Om -leffasta musaa ja se soitetaan tietyllä viiveellä. Tällä hetkellä soi juuri tilaamani Main Agar Kahoon. Melkein itken täällä koti-ikävästä...INDIA!

    • jaipur

      mistä oikein sait käsiis kyseisen elokuvan. ite oon löytäny vaan musiikit kaikista mahdollisista bollywood julkasuista.

      • En mä oo saanu sitä leffaa vielä. Musiikkia olen kuunnellut netissä ja olen rakastunut siihen! :oD


    • krttika

      Sama täällä. Piipahdin viikon alussa Intiassa ja kuulin Om Shanti Omin musiikkia telkusta, eikä jalat pysyneet yhtään paikallaan... en mitenkään ehtinyt leffaan, enkä luultavasti ehdi myöhemminkään vaan nappaan filmin dvdnä koti-ilokseni, mutta ahmin siitä saman tien arvostelut, jotka saivat 70-luvun bollywood-nostalgikon iloisen odotuksen valtaan. Myös marraskuun toinen uutuus Saawariya kiinnosti.

      • krttika: Kiva, kun saat käväistä tosta vaan Intiassa! :oD Juu, DVD:lle se OSO on ehdottomasti saatava! Juu: Saawariya on kuulemma yhtä odotettu uutuus.


      • krttika
        Aishwarya kirjoitti:

        krttika: Kiva, kun saat käväistä tosta vaan Intiassa! :oD Juu, DVD:lle se OSO on ehdottomasti saatava! Juu: Saawariya on kuulemma yhtä odotettu uutuus.

        toivoisin kovasti, että voisin vilahtaa Intiaan aina halutessani, mutta kunnon matka onnistuu yleensä vain kerran vuodessa. Tällä kertaa viivyin päivän Delhissä matkallani kotiin kauempaa idästä ja siitä sana "piipahdus". Intian taajuuksille viritin tuolla kauempana kyllä aina kun majapaikassa oli tv ja Intian kanavat näkyivät ja tuijottelin vanhoja leffoja, musiikkivideoita jne. haikein mielin. Voitko valistaa tietämätöntä, Aishwarya, ja kertoa onko Suomessa mahdollista saada jollain satelliittipelilä tai netin avulla intialaisia tv-kanavia näkyville?


      • krttika kirjoitti:

        toivoisin kovasti, että voisin vilahtaa Intiaan aina halutessani, mutta kunnon matka onnistuu yleensä vain kerran vuodessa. Tällä kertaa viivyin päivän Delhissä matkallani kotiin kauempaa idästä ja siitä sana "piipahdus". Intian taajuuksille viritin tuolla kauempana kyllä aina kun majapaikassa oli tv ja Intian kanavat näkyivät ja tuijottelin vanhoja leffoja, musiikkivideoita jne. haikein mielin. Voitko valistaa tietämätöntä, Aishwarya, ja kertoa onko Suomessa mahdollista saada jollain satelliittipelilä tai netin avulla intialaisia tv-kanavia näkyville?

        Intiakeskus osaa auttaa tuossa asiassa. Googleta sitä. Tai käy kysymässä sama kysymys suomalaisten Intia -osastolla.

        OSOITE ON: http://groups.msn.com/Intia


      • krttika
        Aishwarya kirjoitti:

        Intiakeskus osaa auttaa tuossa asiassa. Googleta sitä. Tai käy kysymässä sama kysymys suomalaisten Intia -osastolla.

        OSOITE ON: http://groups.msn.com/Intia

        Kiitos, yritetään! Odotellessa katselen videoita. Pudistin juuri pölyt Sholaysta, kun vasta keskustelupalstan löytäneenä huomasin siitä puhutun edellä.


      • namaste :D
        krttika kirjoitti:

        Kiitos, yritetään! Odotellessa katselen videoita. Pudistin juuri pölyt Sholaysta, kun vasta keskustelupalstan löytäneenä huomasin siitä puhutun edellä.

        heips..palasin eilen intiasta ja näin kyseisen leffan noin kuukausi sitten..kannattaa odottaa kärsivällisesti kunnon versiota, menee muuten maku eikä leffa ole mitään huonona kopiona.. :)


    • Shakira?

      Eli luin jostain että shakira nähtäis tässä elokuvassa, pitääkö paikkansa?

      • ...että jossain leffassa ehkä Shakira esiintyy, mutten tiedä missä.

        Tulin juuri Intiasta, mutta Om Shanti Omia en ehtinyt näkemään. Ostin sen musiikin ja musiikkivideot, mutta en ole ehtinyt niitä vielä katsomaan, let's see...


      • Chandni

        Kävin tällä viikolla katsomassa tämän leffan ollessani Intiassa, ja yhdyn siihen, että kannattaa ehdottomasti odottaa kunnon versiota. Itsekin ostin myös ne musavideot sekä CD:n. Mutta en malta odottaa saada koko leffan DVD:llä...

        Mutta siis, Shakira EI esiinny tässä leffassa. Farah oli yrittänyt saada Shakiraa, mutta aikataulut eivät loppujen lopuksi käyneet yhteen. Olen kyllä ihan tyytyväinen siihen, koska kuulemma jos Shakira olisi esiinytnyt, olisi hän ollut Dard-E-Disco biisissä, ja häntä ei todellakaan siinä kaivattu. Se video on täydellinen sellaisena kuin se on ;)


      • Jekaterina**

        Minäkin rakastuin tähän leffaan ja ihanaan musiikkiin. olin vaihdossa nepalissa ja siellä tuli leffassa nähtyä. Oli huisia kun joka paikassa kuuli ko. leffan musaa. Bussissa, kaupoissa, rafloissa :D Vaikkakaan sharukh khan ei olekaan ihan suosikki vaikka huippu näyttelijä ja karismaattinen onkin. Se naisnäyttelijä on niin kovin kaunis! :)


      • krttika
        Jekaterina** kirjoitti:

        Minäkin rakastuin tähän leffaan ja ihanaan musiikkiin. olin vaihdossa nepalissa ja siellä tuli leffassa nähtyä. Oli huisia kun joka paikassa kuuli ko. leffan musaa. Bussissa, kaupoissa, rafloissa :D Vaikkakaan sharukh khan ei olekaan ihan suosikki vaikka huippu näyttelijä ja karismaattinen onkin. Se naisnäyttelijä on niin kovin kaunis! :)

        Om Shanti Om -dvd on tullut! Tilasin Amazonilta, tosin siellä oli toistaiseksi vain Region 1 -koodattu (eli amerikkalainen aluekoodi) mutta minulla on onneksi yksi 0-koodille hakkeroitu kannettava kone joka näyttää kaikki. Ihana oli nähdä koko filmi ja biisit on absolutely fabulous!!!


      • krttika
        Jekaterina** kirjoitti:

        Minäkin rakastuin tähän leffaan ja ihanaan musiikkiin. olin vaihdossa nepalissa ja siellä tuli leffassa nähtyä. Oli huisia kun joka paikassa kuuli ko. leffan musaa. Bussissa, kaupoissa, rafloissa :D Vaikkakaan sharukh khan ei olekaan ihan suosikki vaikka huippu näyttelijä ja karismaattinen onkin. Se naisnäyttelijä on niin kovin kaunis! :)

        Lähetin äsken viestin mutta ei näyttänyt menevän perille... joka tapauksessa Om Shanti Om -dvd on nyt täällä, tilasin Amazonilta ja että on ihanaaaa... tosin region 1 mutta jostain löytyy varmaan jo meikäaluekoodillakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      104
      2067
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1593
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1122
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1040
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      949
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      867
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      804
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      753
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      663
    Aihe