Kerro suurin valhe mitä olet koskaan suustasi päästänyt. Onko valheesi jo paljastunut ja mitä siitä seurasi?
Itse en ole mitään hirvittävän suurta koskaan valehdellut, mitä joskus jotakin pieniä arkisia juttuja esim. ilmoittanut olevani sairaana, vaikka oikeasti jokin tärkeä henk.koht meno yms. perinteistä :)
Gallup; Isoin valheesi?
6
2636
Vastaukset
- valheeni on
M/S Freedom of the Seas,
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Freedom.JPG - "30 vuotias"
Yhdessä virallisessa , asiallisessa tilaisuudessa valehtelin ikäni viidellä vuodella nuoremmaksi. Se vain lipsahti.....ei kukaan mitään sen enempää kysynyt, itse ajattelin vain et "hupsista, mites mä nyt näin ...."
- tietousko
väärän uskoni tunnustusta 30 vuotta.
Lapsikasteessa tuo usko oli minulle määrätty, joten alussa en valehdellut, mutta heti oman ajateluni herättyä.
Tajusin uskoni vääräksi luettuani raamatun kannesta kanteen ja häpesin pitkään jatkunutta valehteluani.
Rehellisyyteni pakotti minut eroamaan kirkosta.
Tiedon ja uskon ihmeitä miettiessäni
huomasin olevani tietouskovainen. - sanoin
että rakastan eksääni.
ja taas valehtelin.
Voi persikka kun joskus löytäis kamun itselle. Naisen - siis sellaisen joka välittää. En tarvii pimpparautaa - sitä kyllä saa koska vaan. Mutta Naista ei hevin löydä. - Yritän selviytyä
Harmonia.Olen valehdellut ikuisen vavahtelevan tajunnan,tietoisuuden,ymmärryksen nopeana hetkenä rakastavan tätä Lipposen,saman sisällön omaavia Ahneuden(Järjettömän häikäilemättömyuyden)Ylikylläisiä syömäreitä.Valheitten valhe.Hyväksyä tämä.Valheista suurin,Kuten kuvitelma harmoniasta.
- Lähellä,kaukana.
Aamupuuro ehti palaa pohjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584