Uskonnon uhrista Jumalan lapseksi

Toistan raamatullisen varoituksen, koskien saatanallista sapattikiihkoilua ja huomautan, että yksikään sunnuntain pyhittäjä EI VAADI, että sunnuntai olisi AINOA oikea päivä.
Joten varoitus jää "Mustana Pekkana" ellensapatistien käteen. Kun määräilevät lauantaita ainoaksi oikeaksi.

1. Tim 4:1-7:

1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
3 ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.

4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
5 sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella.

6 Kun tätä veljille opetat, niin olet hyvä Kristuksen Jeesuksen palvelija, joka ravitset itseäsi uskon ja sen hyvän opin sanoilla, jota olet noudattanut.
7 Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen.

Room. 14:5
Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.

Fil. 2:3
ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne

Paavali siis todistaa, että ainoa ehto pelastukselle on Kristus.
Samaa on täällä useaan kertaan todistellu Sirkka-Iita.
Avaa siis suljettu ovesi, ota Kristus vastaan - ja iloitse pelastuksesta!
Pyhä Henki kyllä opettaa, mitä se merkitsee lähimmäisillesi.

Sirkka-Iita kirjoittaa:

Sinäkin saat tulla....
Kirjoittanut: Sirkka-Iita 23.10.2007 klo 12.41

Joh.6:37.

"Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."

Mikä sanomattoman suloinen kehoitus!

Mutta se kätkee myöskin sisälleen toteamuksen siitä, että miten kelvottomia itsessämme olemme. Jeesuksella olisi täysi oikeus heittää meidät ulos, muutonhan hänen ei olisi tarvinnut näin sanoa.

Niin kurjia syntisiä olemme, niin vastenmielisiä ja inhoittavia, että olisimme ansainneet tulla ulos heitetyiksi!

Mutta mitä sanookaan Vapahtajamme:"Sitä, joka minun tyköni tulee, minä EN HEITÄ ULOS." Siis sitä joka tulee, ei mitään muita ehtoja! Ainoastaan TULE! Jeesuksen syli on avoin sinullekkin! Se on täynnä anteeksiantoa, iloa ja rauhaa.

Tule tänäpäivänä, kun vielä kutsu kuuluu, tule nyt!

11

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylifariseus

Vapaista suunnista käy pyhäksi mikä muu päivä tahansa, paitsi sapatti jolloin pitäisi levätä.

Yksi pitää yhden päivän ja toinen pitää toisen päivän parempana, näin he opettavat.

• paholaisen,

lusiferin päivän kiihkoilusta.

Jeesus sanoo: menkää pois te laittomuuden tekijät, en tunne teitä. Tämä samainen Jeesus on sapatin Herra ja Herra tuntee omansa.

Tule pois sieltä laittomuudesta Jeesuksen tykö, tule jo, enenkuin yö saapuuvi.
      Sapatin Herra kutsuu suloisesti täynnä anteeksi antoa, armoa, tule jo.

Ei tee hyvää sinulle olla kaiken maailman opintuulten heiteltävinä, kuten Meller ja sinun profeetta Ben Hill jne. Tule pois näistä vääryyden pesistä, vilitsevistä riivaajien valheopeista. Ota adventtitotuus vastaan, äläkä niskoittele Jumalaa vastaan!

Tule pois mustasta yöstä Kristus valoon!

• > > > Tule pois sieltä
        paholaisen, 23.10.2007 klo 20.01
        "Ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä", rohkaisee Jeesus omiaan. < < <

Sinä joka puhuit "lusiferin päivästä" vastaan sitä, että minä todistin "Herran päivästä" - tuskin sama Herran Henki puhui sinussa - vaan kivisydämisyyden henki.
        Olet sitten kolme-enkeliä, tuleva teol.tri Timo Flink tai kuka tahansa, sillä Herra ei katso henkilöön. Tällaisen maalaistollon kautta julistettu sana painaa yhtä paljon.
        Mutta kaikki pilkka toki annetaan anteeksi; Jumala vain hymähtää säälin kera.

Luuk. 12:10
        Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.

Kuitenkin olet jäämässä ylösoton ulkopuolelle, näillä näkymin. Ja Jumalan suunnitelmiin kuuluu, että hän antaa kiivailijoiden tuomita itsensä - omien sanojensa kautta.
        Sillä Herran päivää ja Israelia kiroavat tulevat olemaan varoittavana esimerkkinä koko tuhannen vuoden rauhanajan.
        Sitten sinun lusiferisi päästetään hetkeksi irti - ja hämmästyttävää - se saa taas monet kiroamaan Pyhää Kaupunkia.

Jes 66:23-24

23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra.
        [Sak. 14:16]
        24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
        Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
        [Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]

sanoistani minut tuomitaan tai armahdetaan

• sinä puhut?

7:22   Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ENNUSTANEET ja sinun nimesi kautta AJANEET ULOS RIIVAAJIA ja sinun nimesi kautta TEHNEET MONTA VOIMALLISTA TEKOA?'
        7:23   Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'

Miten tämä liittyy keskusteluun päivistä?

Kuka olikaan se ennustaja? Siitä ennustuksesta adventismi sai alkunsa, sitäkö tarkoitit laittomuudella?

• Abhodah Zarah

Kristus sanoo itseään sapatin Herraksi ja korostaa, että sapattia ei tehty ihmistä varten, vaan sapatti ihmistä varten (Mar.2:27-28;Matt.12:8;Luuk.6:5).

Lisäksi Hän muistutti sapatista intoileville juutalaisille, että papit sapattisin tekevät itse asiassa kaksinkertaisesti työtä temppelipalveluksessaan, mutta ovat silti syyttömiä sapatin rikkomiseen (Matt. 12:5).

Tämä viittaa siihen, että Kristus ei pitänyt itseään eikä seuraajiaan sidottuina mooseslaiseen sapattiin,vaan Hän seuraajineen on sen yläpuolella ("Herrana").
        Niinpä kristitytkin 1 Piet.2:9 "kuninkaallisena papistona" ovat vapaat työskentelemään sapattipäivänä ja ylipäätään jättämään sapatin huomiotta "sapatin herroina ja kuninkaina".

Hyvin mielenkiintoisia ovat juutalaisten raamatunselityskokoelman Talmudin merkinnät, että Jeesus opetti seuraajiaan viettämään sunnuntaita jumalanpalvelus päivänään sapatin asemasta. Juutalaisille oppineille tämä oli tietysti harhaoppia.

Abhodah Zarah, 6a, sanotaan:

"He is called a Christian who follows the false teachings of that man, who taught them to celebrate the feast on the first day of the Sabbath, that is, to worship on the first day after the Sabbath".

Abhodah Zarah (6a) sanotaan samoin Jeesuksen opettaneen pitämään viikon ensimmäistä päivää jumalanpalveluspäivänä:

"A Nazarene is one who follows the false teachings of that man who taught them to worship on the first day of the Sabbath.

• vastaan!
        sinä puhut? kirjoitti:

7:22   Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ENNUSTANEET ja sinun nimesi kautta AJANEET ULOS RIIVAAJIA ja sinun nimesi kautta TEHNEET MONTA VOIMALLISTA TEKOA?'
        7:23   Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'

Miten tämä liittyy keskusteluun päivistä?

Kuka olikaan se ennustaja? Siitä ennustuksesta adventismi sai alkunsa, sitäkö tarkoitit laittomuudella?

Tänä päivänä tehdään voimallisia tekoja, kuten Ben Hill, mutta heillä ei ole rakkautta totuuteen.

Herra lähettää väkevän eksytyksen niin, että he uskovat valheen!

• erinlainen
        Abhodah Zarah kirjoitti:

Kristus sanoo itseään sapatin Herraksi ja korostaa, että sapattia ei tehty ihmistä varten, vaan sapatti ihmistä varten (Mar.2:27-28;Matt.12:8;Luuk.6:5).

Lisäksi Hän muistutti sapatista intoileville juutalaisille, että papit sapattisin tekevät itse asiassa kaksinkertaisesti työtä temppelipalveluksessaan, mutta ovat silti syyttömiä sapatin rikkomiseen (Matt. 12:5).

Tämä viittaa siihen, että Kristus ei pitänyt itseään eikä seuraajiaan sidottuina mooseslaiseen sapattiin,vaan Hän seuraajineen on sen yläpuolella ("Herrana").
        Niinpä kristitytkin 1 Piet.2:9 "kuninkaallisena papistona" ovat vapaat työskentelemään sapattipäivänä ja ylipäätään jättämään sapatin huomiotta "sapatin herroina ja kuninkaina".

Hyvin mielenkiintoisia ovat juutalaisten raamatunselityskokoelman Talmudin merkinnät, että Jeesus opetti seuraajiaan viettämään sunnuntaita jumalanpalvelus päivänään sapatin asemasta. Juutalaisille oppineille tämä oli tietysti harhaoppia.

Abhodah Zarah, 6a, sanotaan:

"He is called a Christian who follows the false teachings of that man, who taught them to celebrate the feast on the first day of the Sabbath, that is, to worship on the first day after the Sabbath".

Abhodah Zarah (6a) sanotaan samoin Jeesuksen opettaneen pitämään viikon ensimmäistä päivää jumalanpalveluspäivänä:

"A Nazarene is one who follows the false teachings of that man who taught them to worship on the first day of the Sabbath.

raamattu? Puhutaanko sinun raamatussa Mooseksen sapatista? Kuninkaallinen papisto on Israelin heimo, etkö ole lukenut vanhasta testamentista. Niin et tosiaan mitä kirjaa sinä oikein luet?

• ei perustu
        AnttiVKantola kirjoitti:

> > > Tule pois sieltä
        paholaisen, 23.10.2007 klo 20.01
        "Ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä", rohkaisee Jeesus omiaan. < < <

Sinä joka puhuit "lusiferin päivästä" vastaan sitä, että minä todistin "Herran päivästä" - tuskin sama Herran Henki puhui sinussa - vaan kivisydämisyyden henki.
        Olet sitten kolme-enkeliä, tuleva teol.tri Timo Flink tai kuka tahansa, sillä Herra ei katso henkilöön. Tällaisen maalaistollon kautta julistettu sana painaa yhtä paljon.
        Mutta kaikki pilkka toki annetaan anteeksi; Jumala vain hymähtää säälin kera.

Luuk. 12:10
        Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.

Kuitenkin olet jäämässä ylösoton ulkopuolelle, näillä näkymin. Ja Jumalan suunnitelmiin kuuluu, että hän antaa kiivailijoiden tuomita itsensä - omien sanojensa kautta.
        Sillä Herran päivää ja Israelia kiroavat tulevat olemaan varoittavana esimerkkinä koko tuhannen vuoden rauhanajan.
        Sitten sinun lusiferisi päästetään hetkeksi irti - ja hämmästyttävää - se saa taas monet kiroamaan Pyhää Kaupunkia.

Jes 66:23-24

23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra.
        [Sak. 14:16]
        24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
        Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
        [Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]

sanoistani minut tuomitaan tai armahdetaan

sinuun, vaan Kristukseen. En ole nimimerkki kolme-enkeliä sen enmpää kuin Timo Flinkään. Niin, ne ovat niitä sinun sanoja!

• Ylifariseus julisti jo pari tuhatta vuotta sitten pyhän sodan kristittyjä vastaan - mutta Jeesus totesi sen epäpyhäksi, suorastaan saatanalliseksi.
      Tämän päivän ylifariseus on "isästä perkeleestä" siinä missä entisaikojenkin fariseukset.
      Kiukkua ja katkeruutta täynnä.

Jumalalta hän käskynsä silti lienee saanut - jotta Jumala voisi tuomita hänet hänen omien sanojensa perusteella.

Sapattisota ja kaikki taistelu Jumalan tosi seurakuntaa vastaan voidaan nähdä enteenä siitä "pyhästä sodasta", josta Jooel ennustaa.
      Sitäkin sotaa ollaan käyvinään Herran nimessä.
      Mutta oikeasti ei ole mitään pyhää sotaa, vain epäpyhää. Siellä Joosafatinlaaksossa Herra sitten tuomitsee kansojen soturit; ja he kun luulivat, että Herra PALKITSEE heidät.

Jooel 3:9-12

9 (4:9) Kuuluttakaa kansoille näin: -- Varustautukaa pyhään sotaan, hälyttäkää miehet taisteluun! Lähtekää liikkeelle, käykää hyökkäykseen, kaikki soturit!
      10 (4:10) Takokaa auranne miekoiksi ja vesurinne keihäiksi. Arka sanokoon: "Olen urhea soturi." [Jes. 2:4; Miika 4:3]
      11 (4:11) Kiirehtikää, kaikki kansat, tulkaa joka suunnalta, kokoontukaa tänne! Herra, johdata sotureitasi! [Ps. 2:2]
      12 (4:12) Kansat lähtevät liikkeelle, rientävät Josafatinlaaksoon. Sinne minä asetan istuimeni ja siellä minä tuomitsen kaikki kansat.

Islam-johtoiset antikristuksen joukot todellakin luulevat tekevänsä uhripalveluksen Aabrahamin Jumalalle, rientäessään Jerusalemin kimppuun.

Joh. 16:2
      He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.

• kolmelle-enkelille

niinkuin aina palkkalaisille siinä vaiheessa
        kun pesti on uhattuna
        äkkiä palsta täyteen aloituksia, jotta
        vakavat ja haastavat aiheet jäisivät piiloon

pyhä sota (epäpyhä) kiivastuu kiivastumistaan

ei sen puoleen - jos tuo ei jaksa, niin kyllä niitä ylösottoon asti löytyy uusia korvaavia tilalle
        siitä paha pitää huolen

• ylifariseus

Antin isä on Obeliskin huipulla, sieltä se säteilee Antille jumalaista valoaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76