En viitsi vastata kolmen-enkelin ketjuun, sillä nuo enkelit ovat niin vajavaisia, että aivan ihmislasten lailla tuhoavat ketjun, kun sinne laitetaan liian naseva vastaus.
Mutta tässä on vastaus kolmen-enkelin ja Timo Flinkin Israel-inhoon. Elikkä: Israelia ei ole hylätty, eikä sitä toista kertaa hävitetä!
Nah. 1:9
Ettekö te luota Herraan? Hän hävittää viholliset, toista kertaa ei teitä kohtaa onnettomuus.
- - - - -
HÄN SÄÄT JA ILMAT SÄÄTÄÄ - HÄN HYISEN HALLAN HÄÄTÄÄ
Useissa kohdin V.T. ja U.T. kertovat suuresta ahdingosta lopunajassa, Herran päivän edellä.
Auringon ja kuun pimennykset sun muut järistykset.
Jobin kirja muistuttaa lumen ja jään varastoista, jotka ovat sitä ahdistuksen aikaa varten olemassa. Jeesus kehottaa rukoilemaan, ettei israelilaisten tarvitsisi talvisäässä paeta antikristusta, vuorille.
Kuitenkin profeetta sanoo myös, että "sinä päivänä ei ole lunta eikä jäätä", Herran päivänä.
Yhdessä yössäkö sulaa talvi pois? Ei yö sulata.
VAAN yhdessä aamussapa sulaa kaikki - Herran päivän aamunkoitossa. 7-kertaisessa auringon loisteessa. Minua on luonnehdittu, erään Uunon kautta, auringonjumalan palvojaksi - mutta Israelin Jumala sen tekee; sulattaa lumen ja jään.
Jes. 30:26
Silloin kuun valo on oleva kuin auringon valo, ja auringon valo on oleva SEITSENKERTAINEN, kuin seitsemän päivän valo yhdellä kertaa -- sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa haavat ja parantaa sen ruhjeet ja vammat.
Herran päivän aattona Herra sotii Israelin puolesta: "sademyrskynä, rajukuuroina, raeryöppyinä", Jes 30:30b, yms.
Sitten Messias astuu alas Öljymäelle kaikkien pyhiensä kanssa. Kuin "lintujen parvena" nämä ylöstemmatut suojelevat Jerusalemia ja sitten myös hallitsevat rauhanaikaa, (Sak 14:4-5).
Jerusalemia puolustaa Herra - Jes 31:4-5 :
4 Näin on Herra minulle sanonut: -- Niin kuin leijona murisee, kun paimenet kutsuvat toisiaan käydäkseen yhdessä sen kimppuun, niin kuin nuori leijona ärisee saaliinsa päällä säikkymättä huutoja, väistämättä ääniä, niin Herra Sebaot ASTUU ALAS SIIONIN VUORELLE, käy kukkulalle valmiina taisteluun.
5 Niin kuin LINTUJEN PARVI peittää taivaan, niin Herra Sebaot peittää kilpenä Jerusalemin. Hän suojelee sitä ja pelastaa sen, hän varjelee sitä ja suo sille turvan.
[2. Kun. 19:34; Jes. 37:35]
Herran päivässä 7-kert. valovoima!
8
280
Vastaukset
- Raamattu kertoo
Pöyhkeilevät adventistit ja jehovan todistajat kuvittelevat olevansa 144000-opillaan kristittyjä joka vain koskisi ainoastaan adventtikansaa.
Raamattu kertoo juutalaisista eikä adventisteista.Israelin 12 sukukunnasta Ilmestyskirjan mukaan - Daan on vaihdettu Joosefin Egyptissä syntyneeseen poikaan, Manasseen. Syystä että Daanin suku hävitettiin, kun eivät kaupankäynniltään ehtineet maata puolustaa.
Liian helppohan heidän oli vastuutaan väistää, sillä heidän maa-alueensa kulki keskellä Israelia - se tuli siinä sivussa puolustetuksi ilman heitäkin.
Sitäpaitsi; jos Messias olisi hyljännyt Israelin, ei hän olisi kutsunut heitä takaisin Palestiinaan ja lukuisten ihmeiden kautta alati säilyttäisi heitä.
Kiitos Abhodah Zarah'in asiantuntijatiedosta - se rohkaisi 7-kertaisella valovoimalla.
Kristus sanoo itseään sapatin Herraksi ja korostaa, että sapattia ei tehty ihmistä varten, vaan sapatti ihmistä varten (Mar.2:27-28;Matt.12:8;Luuk.6:5).
Lisäksi Hän muistutti sapatista intoileville juutalaisille, että papit sapattina tekevät itse asiassa kaksinkertaisesti työtä temppelipalveluksessaan, mutta ovat silti syyttömiä sapatin rikkomiseen (Matt. 12:5). Tämä viittaa siihen, että Kristus ei pitänyt itseään eikä seuraajiaan sidottuina mooseslaiseen sapattiin, vaan Hän seuraajineen on sen yläpuolella ("Herrana"). Niinpä kristitytkin 1 Piet.2:9 "kuninkaallisena papistona" ovat vapaat työskentelemään sapattipäivänä ja ylipäätään jättämään sapatin huomiotta "sapatin herroina ja kuninkaina".
Hyvin mielenkiintoisia ovat juutalaisten raamatunselityskokoelman Talmudin merkinnät, että Jeesus opetti seuraajiaan viettämään sunnuntaita jumalanpalvelus päivänään sapatin asemasta. Juutalaisille oppineille tämä oli tietysti harhaoppia.
Abhodah Zarah, 6a, sanotaan:
"He is called a Christian who follows the false teachings of that man, who taught them to celebrate the feast on the first day of the Sabbath, that is, to worship on the first day after the Sabbath".
Abhodah Zarah (6a) sanotaan samoin Jeesuksen opettaneen pitämään viikon ensimmäistä päivää jumalanpalveluspäivänä:
"A Nazarene is one who follows the false teachings of that man who taught them to worship on the first day of the Sabbath.
Eivätkä juutalaiset sapattiaan ole hyljänneet - joten Herra ei siksikään hylkää heitä - vaan saattavat rauhanajassa sapatin voimaan kaikille kansoille:
Jes 66:21-24 :
21 Ja minä otan myös näitä vastatulleita palvelemaan pappeina ja leeviläisinä, sanoo Herra.
22 Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne.
[Jes. 65:17; Jer. 31:35,36]
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra.
[Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
Miksi varoitus rauhanajassa? No, sen lopussahan saatana päästetään vähäksi aikaa irti ja se koettaa mahdollsimman monta villitä vielä kerran
hyökkäämään Jerusalemia vastaan kapinamielessä.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]- Vaan ei KASVOTTOMUUDESSA!
KIVITTÄJÄT KIVITETÄÄN - SE ON PIMEYTTÄ
Ap. t. 7:58
ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.
Ap. t. 7:59
Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"
Ap. t. 14:19
Mutta sinne tuli Antiokiasta ja Ikonionista juutalaisia, ja he suostuttivat kansan puolellensa ja kivittivät Paavalia ja raastoivat hänet kaupungin ulkopuolelle, luullen hänet kuolleeksi.
MUTTA HERRAN KIRKKAUS VOITTAA - KUNHAN ON KASVOT, JOITA VOI VALAISTA
Kasvoton ei voi luoda katsettaan ylös - eikä nähdä Herran kirkkautta. Mutta Stefanus voi ja sittemmin myös Saulus Tarsolainen.
Apt 7:54-60 :
54 Mutta kun he tämän kuulivat, viilsi se heidän sydäntänsä, ja he kiristelivät hänelle hampaitansa.
55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".
57 Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
58 ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.
59 Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"
60 Ja hän laskeutui polvilleen ja huusi suurella äänellä: "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!" Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.
Apt 26:12-15
12 Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
13 näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
Room. 9:23
ja on tehnyt sen saattaakseen kirkkautensa runsauden ilmi laupeuden astioissa, jotka hän on edeltävalmistanut kirkkauteen?
Ef. 1:12
että me olisimme hänen kirkkautensa kiitokseksi, me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
Ef. 1:14
sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi-hänen kirkkautensa kiitokseksi.
Ef. 3:16
että hän kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua hänen Henkensä kautta
Fil. 3:21
joka on muuttava meidän alennustilamme ruumiin kirkkautensa ruumiin kaltaiseksi sillä voimallaan, jolla hän myös voi tehdä kaikki itsellensä alamaiseksi.
Kol. 1:11
ja hänen kirkkautensa väkevyyden mukaan kaikella voimalla vahvistettuina olemaan kaikessa kestäviä ja pitkämielisiä, ilolla
vakuuttaa: Herra itse- UnaFortuna
Kappale: Todella Auringonn valo on nykyään jo liiankin kirkas ilman Lusiferin Lisä valaisua.
Totuushan on se, että kukaan ihminen ei voi välttyä auringon meille antamasta rangaistuksesta. Ihmiset suuressa viisaudessaan ovat tuhonneet luonnon ekosysteemin. Meidän Terramme Jäätiköt sulavat luonnottoman kovalla nopeudella. Joka ikisellä vuoden kieroksellaan
me lähestymme aina lähemmäksi aurinkoa. Meillä on varattu kaksin kertainen vaara uhkana.
Kasvihuone ilmiö on ihmisen aikaansaama ilmiö, Jonka torjuminen alkaa olla hieman myöhässä. Toinen ilmiö on Kupperiskeikka ilmiö, joka tulee harventamaan meidän Telluksemme väkiluvun melko minimiin. Meitä uhkaa Tubla Swami? Tämä tuleva uhka todella puhdistaa meidän Terramme puhtaaksi. Tämä Puhdistus ei tule tekemään eroa Jumalallisten ja jumalattomien välillä, sillä viisaiden laskelmien mukaan uusi elämä alkaa taas kivikaudesta. Olkoon Herra sinulle armollinen tuhon tullessa. sillä jos jäisit sattumalta henkiin, niin kyllä varmasti siivoaisit suusi. Nyt seuraamme mielen kiinnolla tieteen Profetiaa, kuinka se aikanaan tapahtuu?- UnaFortuna?
Lusifer on lankeemuksestaan asti pimeyden ruhtinas ollut - ei auringon jumala tai Luojakaan.
Tiedemiehet ehkä osaisivat jo kertoa, jos tutkisivat, milloin auringon ytimessä tulee räjähtelemään seitsenkertaisesti.
Niin saisimme tietää Herran päivän ajankohdan.
Et kai vaan ole pimahtanut - onko liian rankkaa
väittely? Jämähtämisesi parin hyvän kirjoittajan
halveeraamiseen alkaa jo olla kuvottavaa. - UnaFortuna
UnaFortuna? kirjoitti:
Lusifer on lankeemuksestaan asti pimeyden ruhtinas ollut - ei auringon jumala tai Luojakaan.
Tiedemiehet ehkä osaisivat jo kertoa, jos tutkisivat, milloin auringon ytimessä tulee räjähtelemään seitsenkertaisesti.
Niin saisimme tietää Herran päivän ajankohdan.
Et kai vaan ole pimahtanut - onko liian rankkaa
väittely? Jämähtämisesi parin hyvän kirjoittajan
halveeraamiseen alkaa jo olla kuvottavaa.Minun nimeeni: Antti kun on ylpistynyt tuosta 17 kertaisesta Hännän heilutuksestaan, että hän koettaa panna omia tarinioitaan minun nimeeni. Ehkä Antti ylpistyi siitä kun hän on voittanut aivan yluvoimaisesti Rasputiinin. Setsemän kertaisesta Auringon valon voimasta en tiedä mitään. Ehkä aurinko aikoinaan syttyessään on voinut olla Jopa setsen kertainen, Kuitenkin tämäkin asia on vain teoriaa.
Tosiasiahan on se, että muutaman vuoden kuluttua Terran Jäätiköt ovat sulaneet ja meressä olevat ihmeelliset Coralli riutat ovat kadonneet ja hiljalleen alkaa valtamerin epätavallinen lainehtelu joka voimistuu. Tämän seurauksena alkavat valtavat maanjäristykset Tulivuoret purkautuvat. Mylläkkä vahvistuu valtamerien lainehtiessa mantereiden yli. Terran navat etsivät itselleen uusia kohteita. Mylläkkä paisuu niin mahtavaksi, että se pesee kaikenmaan elollisen mereen. Joten tällöin tarvitaa erittäin hyvää uimataitoa.
Ei mitään hätää, Kaipa Hyvä Jumala jättää siemenen maan päälle. Ja näin ollen ihmisen elämä alkaa taas kivikaudesta, jonka aikana alkaa taas uusi Jumalan etsintä. Ihmisten lisääntyessä alkavat jälleen Oikeaoppisten aloittamat uskon sodat. Minä en ole kuitenkaan näkemässä tätä ilmiötä, eikä moni muukaan ole näkemässä uudenaikakauden aamun koittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5932075- 1021030
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18977Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101835Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65563