Olen vietellyt

vaimosi

Sinä miehen irvikuva.Istu rauhassa sohvaperunana ja kittaa kaljaa teeveesi edessä.Kiroa kaikki tarjonta sillä se on miehisintä mitä pystyt tekemään.

Et sinä edes huomaa kun vaimosi poistuu käymään työpaikalla ja tuleekin luokseni saamaan miestä.Tuskin edes ihmettelet kuinka kursseja järjestetään nykyään ruotsinlaivoilla ja vielä viikonloppuisin.Siellä saamme temmeltää vapaasti ajan kanssa.

Äläkä nyt taas sammu siihen sohvalle,viimeksikin selkäsi oli aamulla kipeä.

6

3353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut oikeastaan

      mitään tekemistä rippituolin kanssa.
      http://www.google.fi/search?source=ig&hl=fi&rlz=&q=rippituoli&btnG=Google-haku&meta=lr=lang_fi
      ihan vaan oman sivistyksesi iloksi, tutstuppa linkkikokoelmaan ja sisältöön. R

      ippituolilla taroitetaan lähinnä paikkaa jossa ihminen voi tunnustaa syntisä ja synniksi kokemansa tekonsa, ajatuksensa ja saada samalla synninpäästön jos on tarvis, tutki itse asiaa, ennen kuin alat kirjoitella asiattomuuksia palstalle!

      Aiheeseen liittyviä muita sanoja ja ilmauksia. Synninpäästö, rippisalaisuus, ripittäytyminen.

    • iceQB

      Tosi karua tekstiä, ite en kerskuilis tollasella asialla.

    • Nimetön

      ju**la rakastaa iloista antajaa. Se sanotaan raamatussakin. Eli nyt aihe on rippituolin piirissä!
      Tähdet siksi, etten tule syytetyksi rienaamisesta.

    • kaljalalli

      toivottavasti saat munapää turpaasi.

    • onnen poika

      Helvetin hyvä että, teitä erittäin huononäköisiä urpoja vielä löytyy. Toivottavasti kukaan ei ymmärrä ottaa teitä kädestä kiinni ja antaa valkoista keppiä.

      Mun puolesta voisitte tiivistää sitä kurssitus tahtia yms. Mitä useammin se ämmä on poissa jaloista, sitä onnellisempi olen.

      Varsinkin kun voin rauhassa viettää aikaani seksikkään sihteerini kanssa.

      Paini vaan kaikessa rauhassa sen valaan kanssa.

    • vaimo.......

      luki tuota viestiä pilke silmäkulmassa!!!Jatka samaa rataa, vaikka suurin osa viesteistä on negatiivisia(lähettäjänä todennäköisesti juuri se sohvaperuna, joka tunnisti itsensä).Tässäpä sinulle naisen mielipide: Ota ihmeessä se mikä sulle annetaa ja mitä joku muu älykääpiö ei osaa ottaa!Ja sinuna varaisin risteilyn ihan HETI!!;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe