Kauhukoira 3

Kannattaako...

Ostaa.? Sisältää leffat...

Are you scared?

Day of the dead

Eaten alive

Evil aliens

House of blood

I spit on your grave

Minotaur

Reeker

Texas chainsaw massacre

The nun

Uhka

Wilderness

4

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tuosta pahemmin helmiä löydy, jos sellaiseksi ei lasketa maineensa perusteella I Spit on you Gravea.

Uhka on ihan kelvollinen suoritus, ja toista kertaa katsottuna Day of the Dead osoittautui ihan viihdyttäväksi sekin.

Kyllä ajat muuttuvat kun I spit on you Graven kaltaista leffaa kaupataan teineille kauhuboksissa.

Mitenköhän joku 12-vuotias osaa suhtautua elokuvan puolituntia kestävään raiskaussessioon?

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Texas Chainsaw Massacre, jos nyt joku ei sitä ole nähnyt. Reeker oli myös kohtuuhuvittava, ei mikään klassikko tosin

• Diipadaapadiipadaapa

Tuosta Day of the Deadista sen verran, että ostin tuon kyseisen boksin muutama päivä sitten ja kyseessä on itse asiassa eri elokuva.

Kannet väittää, että kyseessä on elokuva Day of the Dead mutta tosiasiassa se on Day of the Dead 2: Contagium. Pitäisi varmaan pistää jotain valitusta tai ainakin infoa boksin tekijälle.

• kakkonenhanse

sama leffa löytyi minunkin boxista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe