lerssin mitta- gallup

jambe

1.elikkäs jätkät,minkä mittaisen peniksen omistatte.sekä velttona että toiminta kunnossa.?
2.ikäsi?

toivottavasti vastaajissa ei ole ääliöitä jotka
netissäkin asiasta valehtelevat...joten mieluusti vastatkaahan rehellisesti.

125

45309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fxghhfg

      1.Stondiksessa n.16cm levossa ehkä joku 8cm en oo mitannu.

      2.16v kohta 17

    • Mä.

      1 Eli stondiksessa se on noin 15-16 cm ja levos en oo mitannu

      2 14

      • Jepsu

        Erektiossa 15cm, levossa en ole mitannut.

        15-vuotias.


      • 14 v
        Jepsu kirjoitti:

        Erektiossa 15cm, levossa en ole mitannut.

        15-vuotias.

        Stondiksessa 16 levossa en oo mitannu


      • 17v
        14 v kirjoitti:

        Stondiksessa 16 levossa en oo mitannu

        16cm ja 5-6cm


      • Me and my little bro

        1: jäykkänä 15-18 cm ja velttona 10cm...

        2: 14.5 vuotta


      • Ei!
        Me and my little bro kirjoitti:

        1: jäykkänä 15-18 cm ja velttona 10cm...

        2: 14.5 vuotta

        Jos se on 18, olet liikaa aika monelle tytölle! 10 levossa on näyttävä kalu, omani on levossa 6.


    • Avaruussukkula87

      1. Pitkänä: n. 17 cm, Lyhyenä: n. 7 cm.
      2.15, pian 16.

      • Hävettää

        Voi taivas, että teillä kaikilla on valtavat kalut mun piliini nähden! Mulla on vain 5 cm. löysänä, 15 stondiksessa, ja ikää sentään on. Nykynuoret on jättiläisiä.


    • kundi

      1. toimintakunnossa about 16 cm, levos vähä vaja 10

      2. koht 18

      • mika

        Onpas tälle palstalle sattunut pitkämunaisia tyyppejä kun kaikilla on 16-17cm tai enemmän. Kun vastaavia gallupeja on yleisillä palstoilla, joita lukee vanhemmatkin ihmiset, on tosi paljon vastaksia joissa munan pituus on 13-15 cm. Mutta ehkä nuoret haluavat ilmoittaa mittansa isompina. Tai sitten pienemmän kalun omaavat eivät halua vastata edes nimettömänä.


      • m87
        mika kirjoitti:

        Onpas tälle palstalle sattunut pitkämunaisia tyyppejä kun kaikilla on 16-17cm tai enemmän. Kun vastaavia gallupeja on yleisillä palstoilla, joita lukee vanhemmatkin ihmiset, on tosi paljon vastaksia joissa munan pituus on 13-15 cm. Mutta ehkä nuoret haluavat ilmoittaa mittansa isompina. Tai sitten pienemmän kalun omaavat eivät halua vastata edes nimettömänä.

        mulla on 14cm ja 4cm paksu
        Ja levossa jonku 8cm
        Ja oon15


      • jåå
        mika kirjoitti:

        Onpas tälle palstalle sattunut pitkämunaisia tyyppejä kun kaikilla on 16-17cm tai enemmän. Kun vastaavia gallupeja on yleisillä palstoilla, joita lukee vanhemmatkin ihmiset, on tosi paljon vastaksia joissa munan pituus on 13-15 cm. Mutta ehkä nuoret haluavat ilmoittaa mittansa isompina. Tai sitten pienemmän kalun omaavat eivät halua vastata edes nimettömänä.

        kaikilla miehillä on keskimääräistä isompi ja ovat myös keskimääräistä parempia autoilijoita :)


      • Dirk_Diggler
        mika kirjoitti:

        Onpas tälle palstalle sattunut pitkämunaisia tyyppejä kun kaikilla on 16-17cm tai enemmän. Kun vastaavia gallupeja on yleisillä palstoilla, joita lukee vanhemmatkin ihmiset, on tosi paljon vastaksia joissa munan pituus on 13-15 cm. Mutta ehkä nuoret haluavat ilmoittaa mittansa isompina. Tai sitten pienemmän kalun omaavat eivät halua vastata edes nimettömänä.

        Minun mielestä 16-17cm on ihan normaalin kokoinen eikä mikään iso 20cm-> ovat isoja ja


      • nanna
        Dirk_Diggler kirjoitti:

        Minun mielestä 16-17cm on ihan normaalin kokoinen eikä mikään iso 20cm-> ovat isoja ja

        poikaystävälläni on 17centtinen, eikä se ole mikään suuri. ihan normaali. suuri tosiaan on 20


      • M22
        Dirk_Diggler kirjoitti:

        Minun mielestä 16-17cm on ihan normaalin kokoinen eikä mikään iso 20cm-> ovat isoja ja

        Keskimitta on kuitenkin Euroopassa 14cm, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Tässä kyselyssä lienikö kellään sen kokoista(?) Kaikilla oli useamman sentin yli keskiarvon. Mitä tästä opimme? Ainakin sen, että näyttöpääteen säteily kasvattaa munaa.

        Ja toinen juttu: En todellakaan halua tietää kuinka joku nainen voi tietää miehensä mitan sentin perusteella. Tuutte sänkyyn aina mittanauhan kanssa?


      • nanna
        M22 kirjoitti:

        Keskimitta on kuitenkin Euroopassa 14cm, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Tässä kyselyssä lienikö kellään sen kokoista(?) Kaikilla oli useamman sentin yli keskiarvon. Mitä tästä opimme? Ainakin sen, että näyttöpääteen säteily kasvattaa munaa.

        Ja toinen juttu: En todellakaan halua tietää kuinka joku nainen voi tietää miehensä mitan sentin perusteella. Tuutte sänkyyn aina mittanauhan kanssa?

        Kylläpä te miehet olette sen kuitenkin mitanneet ja täälläkin keskustelupalstoilla sitä tietoa muille kailottamassa, joten miksette tyttöystävillenne siellä kotona kertoisi?
        Siitä siis tietoni.


      • M22
        nanna kirjoitti:

        Kylläpä te miehet olette sen kuitenkin mitanneet ja täälläkin keskustelupalstoilla sitä tietoa muille kailottamassa, joten miksette tyttöystävillenne siellä kotona kertoisi?
        Siitä siis tietoni.

        Ja luulet ettei kundis liioittelisi ollenkaan, jos mitan sulle kertoo?
        Nähdäänhän se jo tässäkin ketjussa ettei ihmiset pysty vastata asiallisesti kysymykseen. Suomalaisten keskimitta ei ole mikään 18cm, niinkuin tässä näyttää olevan. Tai sitten normaalisti varustetut eivät viitsi tähän vastata edes anonyyminäkään.

        ps. Italiassa tehtiin 6000 miestä kattava mittaus kondomivalmistajaa varten ja siellä keskimitta on huimat 12,5cm erektiossa. No, tämä nyt ei liittynyt mihinkään.
        Tarkoitan vaan että kannattaa suhtautua skeptisyydellä näihin mittaustuloksiin. Kukaan kun ei halua omistaa pienempää kuin edellisellä kundilla.


      • aika iso
        nanna kirjoitti:

        Kylläpä te miehet olette sen kuitenkin mitanneet ja täälläkin keskustelupalstoilla sitä tietoa muille kailottamassa, joten miksette tyttöystävillenne siellä kotona kertoisi?
        Siitä siis tietoni.

        Olet oikeessa kyllä naiset sanovat että iso on hyvää ja haluuvat sitä aina uudestaan!!


      • nanna
        M22 kirjoitti:

        Ja luulet ettei kundis liioittelisi ollenkaan, jos mitan sulle kertoo?
        Nähdäänhän se jo tässäkin ketjussa ettei ihmiset pysty vastata asiallisesti kysymykseen. Suomalaisten keskimitta ei ole mikään 18cm, niinkuin tässä näyttää olevan. Tai sitten normaalisti varustetut eivät viitsi tähän vastata edes anonyyminäkään.

        ps. Italiassa tehtiin 6000 miestä kattava mittaus kondomivalmistajaa varten ja siellä keskimitta on huimat 12,5cm erektiossa. No, tämä nyt ei liittynyt mihinkään.
        Tarkoitan vaan että kannattaa suhtautua skeptisyydellä näihin mittaustuloksiin. Kukaan kun ei halua omistaa pienempää kuin edellisellä kundilla.

        Ihan omaksi ilokseni varmistin eilen totuuden, ja kyllä vain 17 ja risathan se oli :) Eikai sitä kukaan omalle naiselle kokoaan valehtelisi? kyllähän sen silmämääräisestikin näkee onko se pieni vai iso.
        Ja turha sitä on keskiarvoihin tuijotella, jokainen on yksilö.


      • M22
        nanna kirjoitti:

        Ihan omaksi ilokseni varmistin eilen totuuden, ja kyllä vain 17 ja risathan se oli :) Eikai sitä kukaan omalle naiselle kokoaan valehtelisi? kyllähän sen silmämääräisestikin näkee onko se pieni vai iso.
        Ja turha sitä on keskiarvoihin tuijotella, jokainen on yksilö.

        Kummalta puolelta mittasit? ;)


      • EU:asiamies
        M22 kirjoitti:

        Keskimitta on kuitenkin Euroopassa 14cm, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Tässä kyselyssä lienikö kellään sen kokoista(?) Kaikilla oli useamman sentin yli keskiarvon. Mitä tästä opimme? Ainakin sen, että näyttöpääteen säteily kasvattaa munaa.

        Ja toinen juttu: En todellakaan halua tietää kuinka joku nainen voi tietää miehensä mitan sentin perusteella. Tuutte sänkyyn aina mittanauhan kanssa?

        Minun tietääkseni euroopan keskimitta on 17cm, ainakin kaikkiebn minun lukemieni "ovikyselyjen" perusteella mitkä on euroopassa tehty ja EU:ssa kondoomien mitta on 17cm!!


    • coldst

      1. Ekrektikossa n.17cm ja leivoksessa n.7cm

      2. 16 ja puoli

      • Heppu

        Kun seisoo jotain 16 cm ja mulla on vielä semmonen vasemmalle kaartuva kyrpä leivoksessa en oo mitannu


      • Himo lerssi
        Heppu kirjoitti:

        Kun seisoo jotain 16 cm ja mulla on vielä semmonen vasemmalle kaartuva kyrpä leivoksessa en oo mitannu

        Stondiksessa 16 cm vaikka onkin vasemmalle kaartuva penis levossa en oo mitannu

        14v


      • john holmes
        Heppu kirjoitti:

        Kun seisoo jotain 16 cm ja mulla on vielä semmonen vasemmalle kaartuva kyrpä leivoksessa en oo mitannu

        joo elikkäs stoikkarissa sellaset 24cm...ja levoksissa 12...paksuus jotain 5cm =)


      • bidj<pivnwbapvnv

        vaik sä kerro mulle et onks jotaa vikaa oon 12v ja erektios 7,5cm onks se aika lyhyt tai jotaa?????????????


    • ile

      erektion voimakuudesta riippuen 18-20cm. Löysänä noin 12 cm.

      ikä 20.5v

    • Mies

      erektiossa n 17-18cm, levossa en oo mitannut

      Ikä 27w

    • man

      1.elikkäs jätkät,minkä mittaisen peniksen omistatte.sekä velttona että toiminta kunnossa.?
      Veltto: 10-11 , toiminta: 14-15

      2.ikäsi?
      18

    • lerssi

      1.elikkäs jätkät,minkä mittaisen peniksen omistatte.sekä velttona että toiminta kunnossa.? velttona.....enpä oo mitannu, kovana n.17cm
      2.ikäsi? 14v.

    • fghdgh

      huh, no onneks ei ainakaa tarttee pelätä ettei itellä ole alamittanen...

      seisokis 18-19cm, levos en oo mitannu (n. 10cm)
      ikä 16w

      • keski mitta

        Mulla on seisokissa n.15 cm ja levossa n. 7cm


      • huh huh

        juu,täytyypä sanoa että on ajat muuttunu siitä kun olin ite vajaa parikymppinen... mikäs(tahtoo) se on vehkeiden pituutta lisänny näin paljon kymmenes vuodes..


    • ldjhhghsd

      15cm pitkä 4,5 paksu.

      • hahaha

        Eihän 4,5cm ole kuin 9cm ympärysmitaltaan?


    • m18v

      Vastaukset:
      levossa ehkä n. 8cm
      seisokissa 14cm
      paksuus 4-4,5cm

      • neitsyt

        mitenkä 4cm paksu kalu voi mahtuu sinne, kipu on varmaan aika järkyttävä... pelkkä ajatuskin saa paikat tuntumaan kipeiltä. miten sitä pystyy yhdyntään. aika pelottavaa! oikeesti!


      • Riku
        neitsyt kirjoitti:

        mitenkä 4cm paksu kalu voi mahtuu sinne, kipu on varmaan aika järkyttävä... pelkkä ajatuskin saa paikat tuntumaan kipeiltä. miten sitä pystyy yhdyntään. aika pelottavaa! oikeesti!

        Hei neitsyt!

        Kyllä se sinne uppoaa ja jos tuntuu pahalta ajatella niin kannattaa venytellä hyvissä ajoin ennenkuin tilanne pukkaa päälle, ettei käy haavereita. =) On niitä välineitä joita voi omien sormien lisäksi sisäänsä työnnellä.

        Hyvää kesää vain kaikille ja nauttikaahan seksistä!

        Mittani vielä, levossa n. 10cm ja toimintakunnossa pituutta 16 cm ja paksuutta 4,5cm. =D Ja tytöt tykkää!

        t. Riku


      • M22
        neitsyt kirjoitti:

        mitenkä 4cm paksu kalu voi mahtuu sinne, kipu on varmaan aika järkyttävä... pelkkä ajatuskin saa paikat tuntumaan kipeiltä. miten sitä pystyy yhdyntään. aika pelottavaa! oikeesti!

        Minulla sitä leveyttä siunaantunut 5cm ja lienee aika keskipaksuus :D
        Mut älä stressaa, ei se ole niin paksu miltä tuo 5cm kuulostaa.


      • nappis
        neitsyt kirjoitti:

        mitenkä 4cm paksu kalu voi mahtuu sinne, kipu on varmaan aika järkyttävä... pelkkä ajatuskin saa paikat tuntumaan kipeiltä. miten sitä pystyy yhdyntään. aika pelottavaa! oikeesti!

        ...joskus aattelin et mite helkutis sinne saa yhtään mitään mahtuun, mut kyl sinne yllättävän paljo menee. ja aattele, et sitä kautta työnnetään pennuutki maailmaan, jote toi 5snt on iha pientä...tietenki se ajan myötä venyy..mut ei siitä eka kerrasta kannata stressii ottaa.itellä neitsyys meni vasta(tai vasta ja vasta, miten sen ny ottaa)16w, ennen sitä en saanu ees yhtä sormee sisään ilman et sattu, mut ku eka kerta sit tuli kohalle, ku kunnolla eka lämmitteli kyllä sinne vaa iha hyvi mahtu. kyllähän se vähä kirpas, mut usko pois, mä en tunnin päästä ees muistanu oliko se sattunu kuinka paljo...kaikki vaan aina pelottelee toisia sillä kuinka kauheesti se sattuu ja kuinka kauheeta se on aluks ym. loppujen lopuks ihan hyvä kokemus, vaikka paikka ja aika ei välttämättä ollu mitää kauhee hyvii...tietenki jokaine on erilainen ja ottaa mahd. kivun erilailla...


      • Minä
        nappis kirjoitti:

        ...joskus aattelin et mite helkutis sinne saa yhtään mitään mahtuun, mut kyl sinne yllättävän paljo menee. ja aattele, et sitä kautta työnnetään pennuutki maailmaan, jote toi 5snt on iha pientä...tietenki se ajan myötä venyy..mut ei siitä eka kerrasta kannata stressii ottaa.itellä neitsyys meni vasta(tai vasta ja vasta, miten sen ny ottaa)16w, ennen sitä en saanu ees yhtä sormee sisään ilman et sattu, mut ku eka kerta sit tuli kohalle, ku kunnolla eka lämmitteli kyllä sinne vaa iha hyvi mahtu. kyllähän se vähä kirpas, mut usko pois, mä en tunnin päästä ees muistanu oliko se sattunu kuinka paljo...kaikki vaan aina pelottelee toisia sillä kuinka kauheesti se sattuu ja kuinka kauheeta se on aluks ym. loppujen lopuks ihan hyvä kokemus, vaikka paikka ja aika ei välttämättä ollu mitää kauhee hyvii...tietenki jokaine on erilainen ja ottaa mahd. kivun erilailla...

        Kaikki ei ole todellakaan samanlaisia ihmisiä, ja kyllä se jotain sattuu ihan varmana, vaikka itseäsi ei sattuisi..


      • Rusti
        Riku kirjoitti:

        Hei neitsyt!

        Kyllä se sinne uppoaa ja jos tuntuu pahalta ajatella niin kannattaa venytellä hyvissä ajoin ennenkuin tilanne pukkaa päälle, ettei käy haavereita. =) On niitä välineitä joita voi omien sormien lisäksi sisäänsä työnnellä.

        Hyvää kesää vain kaikille ja nauttikaahan seksistä!

        Mittani vielä, levossa n. 10cm ja toimintakunnossa pituutta 16 cm ja paksuutta 4,5cm. =D Ja tytöt tykkää!

        t. Riku

        levossa 5-15cm erektiossa 20-23cm
        paksuutta ei mitattu.


      • Rusti
        Rusti kirjoitti:

        levossa 5-15cm erektiossa 20-23cm
        paksuutta ei mitattu.

        se 20 vuotta


    • RiKu

      juu elikkäs...

      1. seisokki: hmm... jotain 15-16cm/4.5-5cm...
      velttona: noin... 9-10cm...

      2. 16... neljän kk:n päästä 17

    • jesse

      1. löysänä en oo mitannut, ja kovana ihan mielenkiinnosta vaan, n. 16cm.

      2. 17v

    • mä vaan....

      joo... mä en tiä et onks mul aika iso ku oon 14½ ja se on kovana 17cm... oikeesti... toivottavasti se ei mikskää ihan sairaan isoks venähdä..

    • 24v.

      erektiossa 16 cm
      ikä 24v.

    • täällä

      Velttona se on n. 5-8cm, riippuu tilanteesta ja toiminta kunnossa n.15cm.

    • ?!?

      Kertokaahan että miten olette mitannut sillä jos mittaus on tehty kullin yläpuolelta, niin silloin se on pitempi kuin mitattuna pallien kohdalta (eli alapuolelta).

      • Pelokas

        Mulla on 16 cm seisokissa ja vasemmalle kaartuva penis ikävä kyllä poikuus vielä tallella mutta haittaako jos on ''vino'' penis?


      • nanna
        Pelokas kirjoitti:

        Mulla on 16 cm seisokissa ja vasemmalle kaartuva penis ikävä kyllä poikuus vielä tallella mutta haittaako jos on ''vino'' penis?

        Ei haittaa. harvoilla se täysin suora edes on.


    • TosiMies

      1. kovana se on n.21cm tai jonkin verran enemmän?!? paksuutta on 4cm.. velttona en ole mitannut

      2. 20v.

    • 23v

      Kovana 19cm pitkä ja ympärysmittä 13cm....
      Levossa 8cm ympärysmittaa en viitsi näin töissä mitata

    • Nick

      On 22cm, mitattuna samalla tavalla, kun näiden teinipellejen ja noin 15-16cm oikealla tavalla mitattuna!!
      jos nyt haluutte vielä yhen hyvän mittaustavan, jolla minulle kertyi mittaa noin 25cm, niin se on se käytetyin eli mitataan alta melkeen perseenreiästä asti!!

      Lopettakaa nää gallupit, kun ei näihin kuitenkaan kukaan rehellisesti vastaa. En tajuu miten ihmisillä voi olla niin huono itsetunto, että pitää valehdella jopa tuntemattomana! Eikö se itsetunto kestä edes sitä, että naputat sen oikean mitan tänne!?

      Ja uskokaa nyt jo vihdoinkin miehet, että ei sillä pituudella ole merkitystä! onhan se ehkä näyttävän näköinen mutta käytäntö on sitten asia erikseen. Päinvastoin, jos on liian pitkä, se osuu helposti kohdunkaulaan ja se sattuu naista todella paljon. Paksuutta saisi tietenkin olla jonkin verran...

      • M 22

        pituutta on 14 cm, löysänä luultavasti siinä 5-8 cm


      • Rusti

        Mittaus tehdään siltä alueelta mikä on käytettävissä normaalisti seksissä. eli tyvestä(painamatta mittaa sisään) päähän.
        Muistaakseni tuo keskimitta on n. 16cm ja täällä suurin osa vastauksista on ollut aika lähellä tuota.
        Miksi ihmiset valehtelisivat mittansa kun kenenkään henkilöllisyyttä täältä ei näe? Itselläsi taitaa olla vaikeuksia kertoa oma mittasi.

        Tuosta kohdunkaulasta: vähän reilu 20cm ei kohdunkaulaan osu jossei tahallisesti survomalla survo. Joissain asennoissa kuten doggystylessä pitää hieman varoa. Sitäpaitsi tiedän yhden naisen joka piti siitä että terskalla hieman kohdunkaulaa hipoi.


      • 17.vJätkä

        levossa 11cm seisokissa tolalnen vähän päälle 17cm


    • man

      velttona n.5cm ja sitten erektiossa
      n.15-16 cm.

      • Monsteri

        1.levossa vaihtelee, seisokissa noin 17cm.
        Paksuus noin 5.5cm

        2.17v


      • Annabella
        Monsteri kirjoitti:

        1.levossa vaihtelee, seisokissa noin 17cm.
        Paksuus noin 5.5cm

        2.17v

        Vastaan yhden kaverin puolesta,hän tuskin näitä sivuja selailee.
        Seisokissa 23,5cm ja velttona roikkuu myös mahtavana.
        Kaverilla ikää 27v ja on suosittu tyttöjen keskuudessa!
        Jos joku väittää ettei koolla väliä niin,höpöhöpö!


      • IsoU
        Annabella kirjoitti:

        Vastaan yhden kaverin puolesta,hän tuskin näitä sivuja selailee.
        Seisokissa 23,5cm ja velttona roikkuu myös mahtavana.
        Kaverilla ikää 27v ja on suosittu tyttöjen keskuudessa!
        Jos joku väittää ettei koolla väliä niin,höpöhöpö!

        Joo, väljät paikathan isompi väline täyttää paremmin. Tämän olen huomannut ihan käytännössä, mutta jos on löysä kolo tytöllä niin ei se niin hyvältä tunnu vaikka on minkälainen valaantappaja housuissa.


      • uuuuuuu
        Annabella kirjoitti:

        Vastaan yhden kaverin puolesta,hän tuskin näitä sivuja selailee.
        Seisokissa 23,5cm ja velttona roikkuu myös mahtavana.
        Kaverilla ikää 27v ja on suosittu tyttöjen keskuudessa!
        Jos joku väittää ettei koolla väliä niin,höpöhöpö!

        en ymmärrä miten se suosittuus vois johtua koost, eihän se näy mitenkään ulospäin kuitenkaan.


    • vittu?

      Oikeata itsetunnon kohennusta. Jotkut taukit valittaa että onko alamittanen kun omistaa 18centtisen JÄTTIkyrvän..

      1. levossa n.5cm, stondiksessa n.12cm, paksuutta kolmisen senttiä... että jee.
      2. 16v.

      tekis mieli tappaa itteni. miks just minä olen tämmönen tuppikulli..:( ja tiedätte varmasti miksi vastaan anonyymina

      • ....m16...

        mulle on joku 14/3.5cm et eipä paljo hurrata.... :(


      • Satu

        ei sillä koolla todellakaan ole väliä =) Omalla poikayställäni (20 vuotta) on aika saman kokoinen, ellei vähän lyhempikin ja se kuule riittää juuri mainiosti minulle!!! Ei niinkään kuinka iso se on, vaan miten sitä KÄYTTÄÄ!! Sinäkin olet 16 vuotta ja Sulla on edessä ajat jolloin opettelet käyttämään työkaluasi, joten tee parhaasi, että naisesi nauttii jokaisesta sekunnista. Silloin hänelle on ihan sama kuinka iso Sulla on =)

        Joten älä huolehdi. Ja Sulla on kyllä saman koon tovereita paljon. Tällä palstalla moni valehtelee kokonsa ja yrittää pönkittää vaan minimaalista egoaan.


      • xyzw
        Satu kirjoitti:

        ei sillä koolla todellakaan ole väliä =) Omalla poikayställäni (20 vuotta) on aika saman kokoinen, ellei vähän lyhempikin ja se kuule riittää juuri mainiosti minulle!!! Ei niinkään kuinka iso se on, vaan miten sitä KÄYTTÄÄ!! Sinäkin olet 16 vuotta ja Sulla on edessä ajat jolloin opettelet käyttämään työkaluasi, joten tee parhaasi, että naisesi nauttii jokaisesta sekunnista. Silloin hänelle on ihan sama kuinka iso Sulla on =)

        Joten älä huolehdi. Ja Sulla on kyllä saman koon tovereita paljon. Tällä palstalla moni valehtelee kokonsa ja yrittää pönkittää vaan minimaalista egoaan.

        Hyvin sanottu. Ihmetyttää noi muijat, joilla mulkun pituus on ainoa merkitsevä asia. Eiköhän sitä rakasteluun tarvita ihan koko äijää, ei pelkkää mulkkua. Jos tarve on vain isolle ja paksulle, niin niitä saa pelkästäänkin alan puodeista.

        Kyllä kokemus ja ikä opettaa, ettei se pelkkä iso kalu ole kaikki kaikessa.

        Omat mitat.
        Levossa: mitä sillä on väliä.
        Stondiksessa: aina on vastapuolelle kelvannut


      • make84894894

        samaa kokoluokkaa vaikka olenkin jo pitkälti päälle 30v.Voin kertoa sinulle kokemuksella että ei haittaa tahtia yhtään eikä ole liian pieni.Sinun täytyy vaan oppia luottamaan itseesi ja olla sinut asian kanssa.niillä korteilla täytyy pelata mitkä on saanut.Olen maannut monen monen naisen kanssa eikä kukaan vielä ole haukkunut liian pieneksi tai mitannut sitä.


    • DEC

      1. asennossa 18cm, levossa 9-12cm
      2. 21 vuotta

      peniksiä on eri kokoisia ja paksuisia mutta kyllä naisten tunnelin muoto ja syvyys vaihtelee ihan yhtä paljon.

    • jambo

      about 17 cm, 5 cm paksu, velttona ?

      ikää 36v

    • 29v

      Eikä ole kukaan koskaan valittanut, päinvastoin =)

    • Jeijo

      ja että toimii

    • m83

      Mun kalu on noin reilut 22cm pitkä ja noin 5.5-6cm paksu. Tytöt, mitä mieltä olette, onko se liian pieni vai sopivan kokoinen??? Oon 19 vuotta.

      • tytteli

        on se ihan sopiva. älä huoli.


      • Hirveää!

        Tuo on oikea hirmukyrpä!!!


    • IsoU

      Joskus nuorempana mittasin 20 cm. Tyttöjä tuntuu lähinnä miellyttävän sen paksuus, jota en tosin ole mitannut enkä enää viitsi. Kehuttu peli, suora ja kaikki. En sillä ole erityisemmin leuhkinut mutta eipä kyllä ole ollut kompleksiakaan.

      Seksissä pätevät myös muut seikat aika paljon, mutta kultani kanssa meillä on eritoten kivaa kun me rakastetaan toisiamme ja kun hän on vastaavasti hyvin, hyvin tiukka.

    • Anonyymi

      16 tai 17 cm stondiksessa ja levossa 10. Vasemmalle kaartuva. Niinkuin sanonta meneekin jos on molo vasemmassa lahkeessa niin on herrasmies ja jos on oikeassa lahkeessa niin on renttu.

      niin.. ikää kohta 19

    • Hiukan liian iso

      Olen 35-vuotta ja pari muksua siittänyt.

      Normaalisti noin 20-21, kerran KANKI-seisokissa vaimo mittasi piruuttaan ja oli noin 22cm, siis viivottimella yläpuolelta!

      Edestäpäin onnistuu ihan kivasti, mutta takaapäin pitää olla varovainen, ettei pohjaa rytinällä jolloin vaimo kyllä yleensä älähtää.

    • Miika

      eli mul on juhlakunnossa n.18cm..
      ja tytölleni tuntuu riittävän =)
      oon kuullu et suomalaisten keskiarvo on jotain 15cm luokkaa..?

      • Medium

        juu, niinhän tuo tämänkin palstan mukaan taitaa olla... ainakin lähellä sitä. Itsellä myös tuo keskiarvoheppi... paksuudesta en tiedä, mutta kullalle riittää. Kai ne vehkeetkin hieman sopeutuvat partnerin vastaaviin, kun kyseessä on pidempiaikainen suhde. Niin, 22v rajapyykki meni jokunen kuukausi sitten rikki.


    • Lonely Wolf

      Onkohan koolla väliä hei? Kutistuu mullakin pois kun en käytä.

    • Goldfinger

      Pituus velttona 0,8 cm

      Pituus toimintakunnossa 1,1 cm

      Ikäni on 19v ja asun espoossa.

    • Jäbä 86

      noin 15cm ja välil 16cm... (????)
      riippuu kuinka paljon kiihottuu...

      ja paksuutta on 4.5cm

      ja uskon et tää mun vehje riittää pitkälle....
      pelkästään paksuuden takia...

      kommentteja?

    • Maailma nähny...

      Jees, eli ei huolta lapset

      Mutta oikeasti ainoo jolle lerssin mitalla on välii on homot. Siis katsokaas, kun hoidatte yhdenyön tuttavuuksia ei mitalla ole sanottavaa väliä, kun hoidatte vaimoa, voitte vaan toivoo ettei se nainu teitä munan takia oli se sitten minkä kokoinen tahansa. (Sillä tiedättehän että ennnemmin tai myöhemmin vaimonne löytää jonkun jolla on pitempi.)

      Mutta tosiaan sellainen kaveri jolla on ns iso on aika vittumainen kaveri piirissä. Kun yks tyttö keksii että tolla on iso kaikkien ämmien on päästävä sen pantavaksi ja siten aiheuttanee vähän närää kaveripiirissä sillä munanhimossaan ämmät ei paljon kattele jos ne vaik sattus seurustelee tai jotain muuta.

      Mutta tosiaan, koska oleskelen täällä KeskiEuroopassa niin pakko kertoo tossa yks juttu. Mahtavin mela mitä oon täällä nähny on yhellä pornonäyttelijällä. Mitannu en oo Mutta kaveri on mun mittainen 180 cm ja sillä oli rehellisesti puoleen reiteen asti!! levossa. Sen tyttö ystävä väitti että pahinta on kun se jätkä panee sitä pimuu perseeseen. meinaan sellaiseen 150 senttiseen siroon tyttöön.

      Muuten en kyllä menisi valitamaan tunne Suomessakin näitä mahtikullin omistajia ja eräänkin jonka ainut ongelma on se että kukaan alle kahden lapsen äiti ei voi ottaa sitä yli 6,5 cm leveetä kullii sisään. Pitkä ei kaverilla oo mutta ei sillä voi leveillä.

      Niin vastauksia..

      Mulla keskiarvot 15/4cm

    • Mies

      1.Toimintakunnossa 14.5cm... Velttonan ei tietoo

      2. 19v

    • jeah18

      1. velttona 10cm, kunnossa 16,5cm

      2. 18 vee

    • Juba

      19cm, 8cm ja 26v.

    • sopiva

      Miksi se pitäs mitata?olen 40 v ja en ole vielä mitannu.Mut jos ois jotain 25 cm niin vaihtiasin alaa.(alle 20 cm juhlakunnossa)

      • antti

        niin... mulla on 6 cm levossa ja 13 jäykkänä
        -ja ikäähän oli 17 vuotta

        -voisko viel muut 16/17 vuotiaat pistää tän viestin perään omia mittojaan....kts


    • aki

      1. ojossa 17cm riippuu erektiosta
      2.levossa 7cm
      paksuus 4.5cm riippuu kiihottumisesta

      ikä:16v kaarehko

      mitattu kulli sivusta

    • 14 v.

      löysänä 19, kunnossa 23 cm.

    • Late

      No on tällä nykynuorisolla hirveitä aseita. Ja isoiksi ovat kasvaneet takalistot myös. Mikähän ne on niin isoiksi kasvattanutkaan? Sitä tässä ihmettelemässä. Onkohan ne nuo ranskanperunat, vai perunanlastut mahdollisesti.
      Ja mistähän sitä on jouduttu luopumaan kun tollanen kasvu on ollut, aivoista ehkä???

    • boy87

      velttona n.8cm
      erektiossa 16cm
      paksuus 4-4,5cm

      ja ikää löytyy 16 vuotta.

    • babe

      oon kerran mitannu yheltä äijältä jolla oli hirveen iso ja se oli 24 cm, tosi järkyn kokonen

    • fucko

      13cm juhlakunnossa.14v

    • whitenigger

      Juu eli löysänä ~10cm ja sotakunnossa jotain 18-19... ikä 16,5...

    • Huuhuuhh

      miten olisi kuvallisena tämä sama kalluppi, niin voi olla että mitat hiukan lyhenisi..

      • hmmm

        eiks kellään/eiks kukaan ~17 vuotias voi myöntää sit et omistaa esim 6-7 senttisen? (tai pienemmän)??


    • mehis

      en mä välttämättä epäile yhtään noita mittoja... tietty kai joukkoon mahtuu liiottelioita.. mut joko mulla on käyny hyvä tuuri tai suomalaisilla jätkillä on kohtalaisen kokoiset vehkeet...
      et kaikki mitä mä oon nähny toiminta kunnossa on kyl ollu väh. 15 senttiä.. noin niinku näppituntumalla... en tiett yoo mittanauhan kanssa menny räplään kaikkia..:) mut kuitenki...

    • buuhis

      no semmonen 18cm erektiossa löysänä en oo mittaillu ku hävettää..

    • Motumbo
    • pikkukikkeli

      Meikäläinen taitaa sijoittua loppupäähän tässä kyselyssä...velttona n.7cm, seisokissa 12-13cm (riippuen kiimasta). Eli alle keskimittojen. Ikää kohta 17.

      • TERE

        Kool ei oo itää välii!!
        Mun poikafrendil on myös melko pieni,
        mut mä en välitä siit!! Ei sil oo mitää välii!!!!!!


        Ihan tosi ..=)



        T:myös 18


    • gay

      1. jäykkänä: 16/4/14 ja löysänä: 10/3/9
      2. ikä: 17

    • Joonas K.

      levossa noin 11cm pitkä... noin 3cm halkaisija
      aktissa mitattu 23-24cm pitkä.. halkaisija mitattu 4.5-5-6 cm

    • MMS

      Eli 14/4 cm seisokissa. ei mitattu levossa, vaihtelee paljon (esim urheilun jälkeen aivan pikkuinen...)

    • Wero

      Velttona en oo mitannu, toimintakunnos se on 17.5cm. Mä täytän tänä vuonn 16. oon 177 pitkä

    • mela

      Käyttämätön 15,5cm juhlakunnossa. n. 8cm velttona.
      Paksuus 4-4,5cm Ikää 18-vuotta. Hieman isompi saisi olla...

    • johan

      mulla on stondiksessa 20cm pitkä paksuutta n 5cm.
      levossa 13cm pitkä olen 27v.

      • mä86

        oon 184 pitkä, mun kalu on 12 cm seisonnassa ja 5 normaalisti


    • MrBig

      levossa n.11
      jäykkänä n.19
      paksuus n.4,5

    • jari

      kullin mitat:velttona 8 cm stondiksessa 17,5 cm , ikää 35 .

    • sexwolf

      velttona 13 kovana 20/5

    • Haloo

      Varmaan mitä tyhmempi nainen, ni sitä enemmän sinne mahtuu. Itse olen Pietari ja hallitsen kikkeliäni siihen malliin, että naiset luulevat minua teräsmieheksi..

    • matti83

      onks tää sopiva tytöt(ja naiset)?
      Mun kalu on noin 21.5cm pitkä(parhaimmillaan on ollut noin 22.5cm) ja noin 5-5.5cm paksu. Onks se liian pieni vai...? Lisäksi se on hieman vasempaan päin kääntynyt erektiossa.Oon 19 vuotta ja ihan kivan näköiseksikin sanottu. Mitä mieltä olette? Jos olet nuori, kaunis ja söpö tyttönen ja pidät kalustani, niin suostuisitko seksiin kanssani???

      • Tyttönen

        On se varmaan ihan sopiva, mutta en "suostuis". Sä oot typerä. Ei kukaan fiksu tyttö yleensäkään koskaan "suostu" seksiin. Vihjeenä sulle, että jos haluat hyvää seksiä, tytön pitää haluta, mieluiten palavasti, eikä vain "suostua".


      • Päivi

        Jos sulla olis oikeesti noin hirvittävän kokonen niin varmaan olis naiset sulle sanonu siitä eikä tarttis täällä kysellä tyhmiä.


    • Aatami

      Tyttöystäväni kertoi tästä keskustelupalstasta ja ajattelin itsekin katsastaa mitä täällä puhutaan.

      Olen nyt vähää vaille 25-vuotias. Koskakohan mittasin kullini ensimmäisen kerran? En muista, mutta kolmetoistavuotiaana ainakin, siitä on muistikuva: mittaustulos oli 13 cm seisokissa. Silloin varmaan mietin kovasti, jäisikö se sellaiseksi. Murrosiän alussa tuli kyllä ajateltua mitä kummallisimpia asioita... Nyt jo tajuan, että todennäköisemmin puutteita on ylä- kuin alapäässä, jos kumppani sattuu jättämään.

      Sitten se pakollinen ei-niin-mielenkiintoinen osio. Tätä nykyä Hänen Mulkkuutensa, alushousujen ruhtinas, on levossa useimmiten 10 - 12 sentin pituinen ja seisokissa 16 - 16½ -senttinen. Lepopaksuus vaihtelee lähinnä säiden mukaan välillä 3½ - 4 senttimetriä. Erektiossa päästään 4½ sentistä lähelle 5 senttiä. Ei siis mitään ihmeellisiä eroja. Jos Mulkkuus näyttää huomattavasti isommalta seisoessaan, kyseessä on vain ryhdikkään asennon aiheuttama optinen harha.

      Omien tulosteni valossa muutamien teistä saamat tulokset [ =O -> ====O ] vaikuttavat siltä, että vaikka olisi pienempikin, niin onpa ainakin HEMMETINMOINEN LAAJENEMISKYKY! :-) Onnea vaan. Tuolla samalla suhteella saisin itse ainakin yli 20-senttisen hepin. Juuri tuo laajenemiskyky tekee meistä kaikista loppujen lopuksi aika tasavertaisia. Jumala ei siis ollut ihan ylettömän vittumainen muokatessaan alapäitämme.

      Nuorille pojille, jotka surevat "pikkuveljensä" kokoa, pieni lohdun sana: kyllä se siitä voi kasvaa vielä virallisen täysi-ikäisyydenkin jälkeen. Ja mitä enemmän mulkkuanne käytätte, sitä paremmin se todennäköisesti toimii - harjoitus parantaa verenkiertoa. Masturbaatiokin käy harjoituksesta. Ja TUPAKOINNIN LOPETTAMINEN tekee hyvää slerssillennekin. Vastaavasti ajoittaistakin tupakointia voi syyttää huonosta mieskunnosta. Sama pätee moniin muihinkin nautintoaineisiin.

      Kylmän kotimaamme ilmasto-olosuhteetkaan eivät ole aina otollisimmat mahdolliset, mitä tulee peniksen laajenemisen edellytyksiin. Kukapa ei olisi kironnut talven sydämessä sinertäviksi muuttuneita perhekalleuksiaan, ja sitten huljutellut niitä lämpimällä vedellä kyetäkseen edes tyhjentämään rakkoansa. Olisiko ilmastossa syy väestötiheyteemme? Mene siinä nyt lisääntymään, kun elin on syväjäässä. Syväjäädytettyä miespoloa korkeat siittiömäärät eivät paljon ilahduta... Toisaalta, kesällähän täällä ollaankin sitten kuin kaniinit pellossa - tai lapinmiehet Pellossa.

      Ihminen on kuitenkin tropiikista lähtöisin oleva eläin. Etelänmatkoilla peniksenne voi yllättää teidät! Kuuma, kostea ilma saa veren kiertämään, rentouttaa jäykät lihaksenne ja jäykkyys siirtyy kuin huomaamatta parempiin kohteisiin.

      . . .

      Jep. Tähän pari mielenkiintoista sitaattia Erotiikan maailman artikkelista "Mitä näkyy, kun miehet pudottavat housunsa?" (EM 4/5 1999)

      "Yhdeksän miestä kymmenestä valehtelee peniksensä koon..."
      - Niin no, Suomi24:ssä ihmiset taitavat kuitenkin olla hiukan rehellisempiä, ovathan?

      "Amerikan puolustusministeriön tutkimus osoittaa, että pienipeniksiset miehet ovat parhaita sotilaita."
      - Napoleonkin oli. Tähän voisi kyllä todeta, että lopulta Napoleon järjesti itselleen asuinpaikan syrjäiseltä Etelä-Atlantin saarelta...

      Oikeaa mittaustapaa haettiin. Tässä vastaus, jonka joku tiesikin jo: "Oikea tapa miehen elimen mittaamiseksi on määritelty lääketieteellisesti: Laita mittanauha erektiossa olevan peniksen päälle, aseta sen alkupää tukevasti peniksen juureen ja vedä mitta sitten elimen päähän saakka. Tällä tavoin oikea koko löytyy. Yleinen virhe on mitata peniksen alapuolelta. Sillä tavoin mittaa saadaan lisää 5 - 8 senttiä. Sentit, joilla ei ole mitään käyttöä."

      . . .

      "Olen nähnyt munia, joita ei olisi pitänyt nähdä" (Ultra Bra: Itket ja kuuntelet - tai ainakin melkein)

    • 14

      1.Stondiksessa 17cm velttona 10,5cm

      2.14,3v

      • kallistaa vasempaa

        ikää o kakskyetkolome ja vehkeel mittaa lerppan 5cm ja jäykkän 13cm paksuutta Åbaut 3cm


      • munamies
        kallistaa vasempaa kirjoitti:

        ikää o kakskyetkolome ja vehkeel mittaa lerppan 5cm ja jäykkän 13cm paksuutta Åbaut 3cm

        mullla 50cm leka stondikses ja lötkönä 40cm ottakaa mallii nuubs


    • Ilkka485

      Vuonna 2010 mitattujen tulosten mukaan suomen ka peniksen mitta on 13.77 cm ja ittellänihän on 13.3 täydes juhlakunnos niih oon iha tyytyväine, onnee ja menestystä teille kaikille metrimunille!:)

    • rane turuust

      semmonen 0.00000002cm vetelänä ja öbaut 13,2m kovana ympärys jottai 2metriä.. ikää 54wee. ei mikkää iso mutta tällä on pärjätty,,,

    • ghj

      g

    • harri k

      ikä 18 , levossa 18 , stondis 22, olen ylpeä siitä. Oon nussinu jo 4 vuotta ja kalu on kasvanu viel vuosittain pituutta. Tytöt tykkää minusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3470
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2810
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2698
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1981
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1743
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1632
    Aihe