Voitto coca cola company kilpailusta!!???

huijausta!

tietääkö kukaan kyseisestä jutusta... kun eräs ystäväni sai sähköpostiviestin jossa kerrottiin että hän on voittanut jostain coca cola company jutusta 950, 000.00 puntaa... pelaamalla nettipelejä joihin ilmoitetaan sähköpostiosoite ja sillä osallistuu samalla johonkin kyseiseen kilpailuun... Itse en todellakaan usko koko juttuun alunperinkään... mutta kiinnostaa vaan tietää onko kellekkään muulle sattunut vastaavan laista???

9

1808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen voittanut

Sekä Microsoftilta että Yamahalta 500.000 taalaa.

Useamman kerran.

Ns. paskapostia, roskiin.

• juuri tänään

Microsoftilta 1.000.000 puntaa ja jostain jenkkilotosta 2.000.000 dollaria.

Nyt oon rikas.

• ....

aivan varmasti voitit...lähinnä tarkoitin onko kellekkään tullu saman kaltaisia viestejä..??
        enkä kysynyt onko kukaan voittanut...??? hankkikaa silmät!!!

• ...
        .... kirjoitti:

aivan varmasti voitit...lähinnä tarkoitin onko kellekkään tullu saman kaltaisia viestejä..??
        enkä kysynyt onko kukaan voittanut...??? hankkikaa silmät!!!

Paree varmaan lähettää sinne kookkakolaan henkilötideot ja varmuuden vuoks luottokortin nummero niin ehkä asia sitä kautta selviää...

• ,,,,
        ... kirjoitti:

Paree varmaan lähettää sinne kookkakolaan henkilötideot ja varmuuden vuoks luottokortin nummero niin ehkä asia sitä kautta selviää...

"niin tosiaan kannattaa lähetää kaikki mahdolliset tiedot" hei haloo!!

• jee!

British Online Lottery, jonka toimisto näyttäis olevan postilokerossa Keniassa...

• Minä

Juu, tuli mullekin Kokikselta ilmoitus, että olen voittanut 950.000. Roskiin oitis.

• Näin on

Huijausviestejä, älä vaan vahingossakaan erehdy vastaamaan ylipäätäänkään edes.
      Yrittävät tuollaisilla viesteillä kalastella ihmisten luottokorttinumeroita, pankkitunnuksia yms.

• multivoittaja

minuun otti yhteyttä Muammar Gaddafin autonkuljettajan leski joka ilmoitti että jos alan juoneen hänen kanssaan niin hän jakaa Gaddafin kätkemät 6 miljoonaa euroa kanssani. Joo-o.
      Sitten yksi uskovainen kuolemansairas britti haluaa antaa miljoonaomaisuutensa minulle, laupeudentyönä. Joo varmaan.
      Kymmeniä miljoonia olen voittanut vain sillä että sähköpostiosoitteeni on voittanut jossain arvonnoissa joihin en ole osallistunut. Iha varmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      34
      2656
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1397
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1063
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      972
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      904
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      879
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      774
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      760
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44