Voitto coca cola company kilpailusta!!???

huijausta!

tietääkö kukaan kyseisestä jutusta... kun eräs ystäväni sai sähköpostiviestin jossa kerrottiin että hän on voittanut jostain coca cola company jutusta 950, 000.00 puntaa... pelaamalla nettipelejä joihin ilmoitetaan sähköpostiosoite ja sillä osallistuu samalla johonkin kyseiseen kilpailuun... Itse en todellakaan usko koko juttuun alunperinkään... mutta kiinnostaa vaan tietää onko kellekkään muulle sattunut vastaavan laista???

9

1768

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen voittanut

Sekä Microsoftilta että Yamahalta 500.000 taalaa.

Useamman kerran.

Ns. paskapostia, roskiin.

• juuri tänään

Microsoftilta 1.000.000 puntaa ja jostain jenkkilotosta 2.000.000 dollaria.

Nyt oon rikas.

• ....

aivan varmasti voitit...lähinnä tarkoitin onko kellekkään tullu saman kaltaisia viestejä..??
        enkä kysynyt onko kukaan voittanut...??? hankkikaa silmät!!!

• ...
        .... kirjoitti:

aivan varmasti voitit...lähinnä tarkoitin onko kellekkään tullu saman kaltaisia viestejä..??
        enkä kysynyt onko kukaan voittanut...??? hankkikaa silmät!!!

Paree varmaan lähettää sinne kookkakolaan henkilötideot ja varmuuden vuoks luottokortin nummero niin ehkä asia sitä kautta selviää...

• ,,,,
        ... kirjoitti:

Paree varmaan lähettää sinne kookkakolaan henkilötideot ja varmuuden vuoks luottokortin nummero niin ehkä asia sitä kautta selviää...

"niin tosiaan kannattaa lähetää kaikki mahdolliset tiedot" hei haloo!!

• jee!

British Online Lottery, jonka toimisto näyttäis olevan postilokerossa Keniassa...

• Minä

Juu, tuli mullekin Kokikselta ilmoitus, että olen voittanut 950.000. Roskiin oitis.

• Näin on

Huijausviestejä, älä vaan vahingossakaan erehdy vastaamaan ylipäätäänkään edes.
      Yrittävät tuollaisilla viesteillä kalastella ihmisten luottokorttinumeroita, pankkitunnuksia yms.

• multivoittaja

minuun otti yhteyttä Muammar Gaddafin autonkuljettajan leski joka ilmoitti että jos alan juoneen hänen kanssaan niin hän jakaa Gaddafin kätkemät 6 miljoonaa euroa kanssani. Joo-o.
      Sitten yksi uskovainen kuolemansairas britti haluaa antaa miljoonaomaisuutensa minulle, laupeudentyönä. Joo varmaan.
      Kymmeniä miljoonia olen voittanut vain sillä että sähköpostiosoitteeni on voittanut jossain arvonnoissa joihin en ole osallistunut. Iha varmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      365
      2554
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      60
      2064
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1722
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1425
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      76
      1411
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1405
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      28
      1384
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1277
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1253
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1106
    Aihe