Juhlakiertueen aloituskonsertti oli aivan mahtava!
Tapsa oli upeassa vedossa , mikä volyymi ja nyanssit, ääni soi ja aariat kaikui. Yleisö oli haltioissaan ja niin tuntui olevan muusikotkin. Homma toimi. Hannan ja Ninan potpouri oli myös hyvä juttu ekalla jaksolla. Ohjelmisto oli monipuolinen.
Olisin voinut kuunnella vielä toisetkin pari tuntia.
Täytyy katsoa, josko työvuoroilta saisi soviteltua ajan vielä toiseen Lahden konserttiin viikonloppuna.
Voi, että on hyvät hyrinät rinnassa. Olen iloinen Kymenlaakson pojan puolesta.
aivan mahtavaa
8
628
Vastaukset
- Gilla*
HIENOA! :D Innostuneena odotan, että itse pääsen tuonne Tapsan juhlakonserttiin.
Kiitos paljon konsertti kuulumisista. Jos menet Lahteen niin kirjoitathan sieltäkin konsertista kuulumiset.
- Zaizai
- Huomasitko ,että jännittikö Tapsaa yhtään konsertin alussa ?
- Millaiset vaatteet Tapsalla oli ?
- Keitä muusikoita orkesterissa soitti ?
- Jutteliko Tapsa jotain välispiikkejä ?
- Lauloiko encore-biisin ?
- Saiko kukkia yleisöltä ?
- Miten pitkä väliaika konsertissa oli ?
- Jakoiko Tapsa konsertin jäkeen nimikirjoituksia ?- kuusankoskella
Jännityksestä ei tietoakaan. Puku oli alussa päällä ja siinä oli jonkinlainen huivi kravatin tilalla. Aika juhlava. Kaikkien muusikoitten nimiä en muista, mutta ainakin Hexa Elo, Pertti Jalonen,Vesa Anttila, niin ja sitten se Jartsa Karvonen ja tytöt tietysti.
Spiikkejä oli tietty Tapsan tapaan, muttei joka välissä. Ainahan konsertissa tulee encoreja, mutta kun kello oli jo puoli kymmenen, piti kuulema ohjelmistosta jättää muutama biisi pois, ettei taksit turhaan seiso odottamassa oven edessä. Näin kertoili manageri, kun Tapsa kirjoitteli nimiä levyihin ja joku pyysi paitaankin. Oli ihan uutta, että Tapsan kiertueelle oli tullut t-paitoja. Niissä luki Äidin pikkupoika tai Rakas. Harmi, ettei löytynyt tarpeeksi isoa kokoa mulle, kun se naisten malli oli niin kaponen. kuusankoskella kirjoitti:
Jännityksestä ei tietoakaan. Puku oli alussa päällä ja siinä oli jonkinlainen huivi kravatin tilalla. Aika juhlava. Kaikkien muusikoitten nimiä en muista, mutta ainakin Hexa Elo, Pertti Jalonen,Vesa Anttila, niin ja sitten se Jartsa Karvonen ja tytöt tietysti.
Spiikkejä oli tietty Tapsan tapaan, muttei joka välissä. Ainahan konsertissa tulee encoreja, mutta kun kello oli jo puoli kymmenen, piti kuulema ohjelmistosta jättää muutama biisi pois, ettei taksit turhaan seiso odottamassa oven edessä. Näin kertoili manageri, kun Tapsa kirjoitteli nimiä levyihin ja joku pyysi paitaankin. Oli ihan uutta, että Tapsan kiertueelle oli tullut t-paitoja. Niissä luki Äidin pikkupoika tai Rakas. Harmi, ettei löytynyt tarpeeksi isoa kokoa mulle, kun se naisten malli oli niin kaponen.Oliko sinne järjestetty erillinen nimikirjoitus tilaisuus, pöytä jonka takana Tapsa istui kirjoittamassa nimmareita vai tuliko Tapsa heti, kun viimeinen laulu loppui saliin yleisön joukkoon.
Minkä hintainen t paita? Entä uusin levy?
- joku vaan
Tapani Kansan kotisivuilta :
"Juhlakiertueen ensi konsertti alkoi komeasti keskiviikkona täpötäydessä Kuusankoskitalossa. Kymmenmiehinen huippubändi Pertti Jalosen johdolla sekä Nina Tapio ja Hanna-Riikka Siitonen antoivat mahtavan musiikillisen potkun reilusti yli kaksi tuntia kestäneelle esitykselle. Tapani on huippu vedossa. Konsertti päättyi iloisen kiitolliseen tunnelmaan yleisön aplodeeratessa seisaaltaan useampaan kertaan. - Onhan se upeaa ja sydäntä lämmittävää, että yleisöä riittää ja saa ihmiset syttymään ja veret kiertämään. Tästä on hyvä jatkaa, sanoi Tapani Kansa tyytyväisenä heti konsertin jälkeen.
Ja tänä ilta kiertue jatkuu tuvan täyteiselle juhlakansalle Hämeenlinnan Verkatehtaan uudessa salissa." - särkynyt sydän
Kiitos ´tunnelmista.Minä olin eilen Hectorin konsertissa ja se oli pettymys.Orkesteri soitti niin kovaa, ettei laulujen sanoista saanut mitään selvää.Hectorin loistavat laulut jäivät aivan pimentoon, ainoastaa silloin kun Hecktor säesti itseään kitaralla homma toimi.
Tuli väkisin tunne, että rahat pois ,kun vielä on mahdollisuus .Ei voi puhua mistään musiikkinautinnosta, kun ei laulajalla toimi ylä eikä alaäänet.
Paavo Maijanen ansaitsee kiitoksen ammattitaidostaan. Kiva lukea sun kuulumisia konsertista. Itse oon lähdössä Hämeenlinan konserttiin tästä just kohta ! :D
En varmaan vaan ehdi jäädä pyytämään Tapsalta nimmaria, koska mä meen sinne bussilla ja täytyy olla tarkkana etten jää pois paluukyydistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794