Pisin kalunmitta? Miten mitataan?

Ohjeita

Vain sentit ja tuuman puolikkaat ratkaisee, muista se, mutta älä tuumi liikaa, sillä jos tuumit liikaa, niin "se" muuttuu jalaksi (12" on jalka)

Periaatteessa jos haluaa olla oikein tarkka niin luetaan millitkin! Siis näin: 15,7 cm

Mutta oikea tapa mitata "se" on, että laitetaan mittanauha "sen" päälle häpyluuhun kiinni ja vedetään "sen" muotoja mukaillen tattiin ja luetaan lukemat (=sentit, tuumat) mittanauhalta.
Puolikkaat kelpuutetaan mukaan vain ääritapauksissa ja jos käytetään TUUMIA.

9

3631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torvi-elmeri

Voiko käyttää epämääräisiä määreitä esim. vajaa kuustoista senttiä, vähän yli kaksikytä senttiä, noin kahdeksan tuumaa tms?

• Munkki

ilmoittaa hieman enemmän kuin 7 tuumaa?
      Kuulostaa isommalta: 5,5 osaa metristä ;D

• kolikolla

Lankoni oli tosi kova jätkä. Kerran sauna illan jälkeen hän ehdotti että mitataan kalun pituudet. Voittaja saa naida omaa vaimoa puoli tuntia pidempään. Mittana käytettiin 10 sentin kolikoita. Se joka pyyhkäisee useamman kolikon pöydältä on voittaja. Tuli tasapeli Molemmat pyyhkäisi 17 kolikkoa. Molemmat sai naida niin kauan kuin jaksaa. Siitä on jo pari vuotta. Kaveri jäi naimaan. En tiedä vaikka naisi vieläkin samaan putkeen. En ole käyny katsomassa.

• -----

"En tiedä vaikka naisi vieläkin samaan putkeen."

Putkeen? Vaimoa olisi pitänyt. Mene nyt herrajumala katsomaan, onko se kaveri putkessa kiinni edelleen.

Muuten olen sitä mieltä, että jos täytyy mitata, ei kyseessä ole kalu vaan pippeli. Itse olen aina sanonut naisille, että sano sitten kun syvyys riittää.

• ollut

pienet kolikot minä pyyhkäisin 20 2euron kolikkoa pöydältä täyfessä seisokissa olevalla kyrvälläni sen pituus on 31 sebnttiä

• kolikolla

Lankoni oli tosi kova jätkä. Kerran sauna illan jälkeen hän ehdotti että mitataan kalun pituudet. Voittaja saa naida omaa vaimoa puoli tuntia pidempään. Mittana käytettiin 10 sentin kolikoita. Se joka pyyhkäisee useamman kolikon pöydältä on voittaja. Tuli tasapeli Molemmat pyyhkäisi 17 kolikkoa. Molemmat sai naida niin kauan kuin jaksaa. Siitä on jo pari vuotta. Kaveri jäi naimaan. En tiedä vaikka naisi vieläkin samaan putkeen. En ole käyny katsomassa.

• ja parempi auto joka kulkee...

sun auto ja on kalliimpi kun sun auto...sen pienempi kikkeli sillä on...jos sulla on vaan tavis auto ja mittaat,sulla on pippeli.
        Isot äijät ei vertaile.
        Eikä ne tartte putkia! Eikä ferrareita eikä hummereita.
        eikä formuloita.

• ...nainen vaan...

Turha te tässä mittoja mietitte,
      mitä hyötyä on isosta vehkeesta kun sitten muuta ei olekaan?

Tärkeä on mitä te sillä osaate , ei se onko sentti enemmän tai vähemmän.
      voeh...

• mikä idiootti !

...................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27