> > > Yksi peruste tässä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 25.10.2007 klo 13.16
Jes. 66:17
Jotka pyhittäytyvät ja puhdistautuvat puutarha-menoja varten, seuraten miestä, joka on heidän keskellänsä, jotka syövät sianlihaa ja muuta inhottavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu, sanoo Herra. < < <
Tuolla irtojakeella 3-e perustelee helvetti-uhkailujaan!
On niinkin, että näkyleipien syöminen oli Daavidilta yhtä suuri synti kuin on kaukoidän kansoilta hiiren syöminen. Mutta niinkuin Daavidin väellä oli nälkä, niin on, ettei vietnamilaisilla tai kambodzalaisilla juurikaan muuta syötävää ole.
Tämä raamatunjae - Jes 66:17 - muuttuu saatanalliseksi sen, kolmen-enkelin käsittelyssä. Se pelottelee ja uhkailee vastoin sitä, mitä Uusi Testamentti sanoo KRISTITYILLE.
Room. 14:14
Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää.
1. Kor. 10:25
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,
1. Kor. 10:27
Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan, kyselemättä mitään omantunnon tähden.
Toki heikkouskoisella on lupa pitäytyä vihanneksissa, mutta ei heikkouskoinen sen varjolla saa uhitella vahvauskoisia.
Room. 14:2
Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia.
SE HEITTÄÄ LAPSEN PESUVEDEN MUKANA TUNKIOLLE
Se kolme-enkeliä repäisi eteemme Jes 66:17, joka kertoo noitamenoista - "puhdistautuvat puutarhamenoja varten" - aivankuin pitäisi meitä kristittyjä saatananpalvojina.
Mutta ei ole tietävinään muutaman jakeen päässä olevasta PÄÄASIASTA. Jesajan, kaikkien aikojen tärkeimmän profeetan (muistathan jes 53.?) loppusanat - 4 jakeen päässä sen kolmen-enkelin saivartelusta - tuossa alla ne (Jes 66:21-24)!
Ja huomaa, että pääpointti ei ole hiiret ja siat - vaan "kauhistuttavaksi varoitukseksi koko ihmissuvulle" muodostuvat niiden ruumiit, jotka antikristuksen toimesta ovat hyökänneet Jerusalemiin.
"Mato joka niitä kalvaa, ei kuole".
Silti tuon tuhannen vuoden rauhanajan lopussa monet ovat valmiita kapinaan, kun saatana hetkeksi päästetään villitsemään, Ilm 20:7-10.
Jes 66:21-24 :
21 Ja minä otan myös näitä vastatulleita palvelemaan pappeina ja leeviläisinä, sanoo Herra.
22 Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne.
[Jes. 65:17; Jer. 31:35,36]
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra.
[Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistuttava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]
Sakarjan loppusanat vahvistavat asian - Sak 14:4-5, 12 16-17 :
4 Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
[Apt 1:11]
5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan.
[Aam. 1:1 | Juud. 14]
12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
[Jes. 66:23]
17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta.
[Jes. 5:6]
SAATANALLISET! säikeet 3-enkulta
4
183
Vastaukset
- ole mikään
Irtojae, Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu, "SANOO HERRA".
Tässähän sanojana on Herra, meidän on tyytyminen siihen mitä Herra sanoo.- Oi beibi, oi beibi
Jos noituutta kuvaavasta kohdasta irti reväisty jae ei ole irtojae - niin mikä sitten?
Ja miksi tahdot pelotella, timoseni?
Ja mitä se hyödyttää, että varoitat possusta (villisika), kun et ota huomioon jänistä, strutsia, katkarapuja, simpukoita, mustekaloja ja eräitä lintulajeja?
Miksi kasvosi synkistyvät, kun tuomion sana ei meille lukijoille kelpaa? Jumala näet lähetti tänne vapauttavan sanoman - tuoreen:
Room. 14:14
Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää.
SAAT VAPAASTI OLLA HEIKKO - ANNA TOSITEN OLLA VAHVOJA
Room 14:1
Heikkouskoista hoivatkaa, rupeamatta väittelemään mielipiteistä.
6 Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa.
ROOM 14. LUKU - ruoan ja päivien valikoimisesta
1 Heikkouskoista hoivatkaa, rupeamatta väittelemään mielipiteistä.
2 Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia.
3 Joka syö, älköön halveksiko sitä, joka ei syö; ja joka ei syö, älköön tuomitko sitä, joka syö, sillä Jumala on ottanut hänet hoivaansa.
4 Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.
5 Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
6 Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa.
7 Sillä ei kukaan meistä elä itsellensä, eikä kukaan kuole itsellensä.
8 Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat.
9 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.
10 Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen.
11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".
12 Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.
13 Älkäämme siis enää toisiamme tuomitko, vaan päättäkää pikemmin olla panematta veljenne eteen loukkauskiveä tai langetusta.
14 Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää.
15 Mutta jos veljesi tulee murheelliseksi ruokasi tähden, niin sinä et enää vaella rakkauden mukaan. Älä saata ruuallasi turmioon sitä, jonka edestä Kristus on kuollut.
16 Älkää siis antako sen hyvän, mikä teillä on, joutua herjattavaksi;
17 sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
18 Joka tässä kohden palvelee Kristusta, se on Jumalalle otollinen ja ihmisille kelvollinen.
19 Niin tavoitelkaamme siis sitä, mikä edistää rauhaa ja keskinäistä rakentumistamme.
20 Älä ruuan tähden turmele Jumalan työtä. Kaikki tosin on puhdasta, mutta sille ihmiselle, joka syö tuntoansa loukaten, se on pahaa.
21 Hyvä on olla lihaa syömättä ja viiniä juomatta ja karttaa sitä, mistä veljesi loukkaantuu tai joutuu lankeemukseen tai heikoksi tulee.
22 Pidä sinä itselläsi Jumalan edessä se usko, mikä sinulla on. Onnellinen on se, joka ei tuomitse itseään siitä, minkä hän oikeaksi havaitsee;
23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
- kirj. kolme enkeliä
KOLME ILOISTA ROSVOA
NE 3 varastaa, tappaa ja tuhoaa
siitä Jeesus varoitti
ne varastaa uskonvanhurskauden
ne tappaa lapsen ilon
ne tuhoaa hengellisen elämän
NE kirjoittelee juuri niin kauan
kuin Herra on ne laittanut
kirjoittamaan eksytyksiään
jotta tulisi koetelluksi, ketkä
rakastavat totuutta ja lähimmäistä
SILLÄ valkoinen näkyy vain mustaa
taustaa vasten
eikä totuudesta kiinnostuttaisi
ellei sitä jouduttaisi väittelyssä
todeksi osoittamaan - kiitos kolme-enkeliä
Vasta kun Isä katsoo ajan koittavan,
päästää kolme-enkeliä paatumuksesta
vasta silloin se vapautuu - ei ennen
sillä kukaan ei voi itse itseään
pyhittää - kiitos kolme-enkeliä Pitäisi syödä vahvempaa ruokaa
että siivet kantaisi
yli katkeruuden kuoppien
ja kateuden syövereiden
yli hengettömäin erämaiden
Pillastunut enkeli ei ole kiva
enkelinäky
sillä raivoisien kavioiden pöly
peittää koko tienoon; palstan
vahvempi ruoka vois auttaa
1. Kor 3:1-7 :
1 Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa.
2 Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä;
3 olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?
4 Kun toinen sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", ja toinen: "Minä olen Apolloksen", ettekö silloin ole niinkuin ihmiset ainakin?
5 Mikä Apollos sitten on? Ja mikä Paavali on? Palvelijoita, joiden kautta te olette tulleet uskoviksi, palvelijoita sen kykynsä mukaan, minkä Herra on heille kullekin antanut.
6 Minä istutin, Apollos kasteli, mutta Jumala on antanut kasvun.
7 Niin ei siis istuttaja ole mitään, eikä kastelijakaan, vaan Jumala, joka kasvun antaa.
Armon sana saakoon vahvistaa meitä itsekutakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981519
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58931- 85902
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t262719Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74646