tomumaja ja aslakki, selittäkää onko luonnossa ko. merkkejä
Kiimainen poro hyökkäsi auton kimppuun Kuusamossa
25.10.2007 19:34
Rykimäajan vuoksi kiihkoissaan oleva poro hyökkäsi henkilöäauton kimppuun tänään Kuusamossa. Agressiivinen poro oli suurikokoinen hirvasporo, kertoi Kaleva verkkosivuillaan.
Autolla liikkunut mies oli noussut Kuntivaaran suunnalla ulos autosta, kun hän oli huomannut tiellä olleen porolauman. Yllättäen metsän siimeksestä tielle säntäsi myös hirvasporo, joka alkoi heti puskea autoa.
Säikähtänyt mies hyppäsi nopeasti takaisin autoon ja yritti peruuttaa karkuun. Poro otti kuitenkin vauhtia ja kävi sarvet tanassa uuteen hyökkäykseen. Sarvet osuivat auton kylkeen ja tekivät siihen tuhansien eurojen vahingot.
Hirvasporo ei kuitenkaan puskenut päin ikkunoita eikä sisällä ollut mies loukkaantunut.
PELTIFIILI
3
260
Vastaukset
- valonlapsi75
lopun ajan merkkejä tollainen oo, ainakin hassu jo ajatuksena..hmmm, hassu, aivan kuten aloituskin...lol ;)
Paljon on kokemusta tokkaa johtavan hirvasporon vaarallisuudesta ja usein olen joutunut niitä pakenemaan.
Tavalliset hirvasporot pelkää kyllä ihmistä mutta tokan johtaja on ihan jotain muuta.
Oma lukunsa on sitten vaatimia vartioivat hirvaat mutta eiköhän ne nuo johtajatkin vaatimia puolusta.
Tuossakin on hyvä esimerkki:
http://www.verkkouutiset.fi/tulosta.php?id=79333- Ompa ollut
varakas automies. Tavallisella kuolevaisella ei ole kokonaisuudessaankaan tuhansien eurojen autoa saatikka että se voisi vahingoittua sellaisesta summasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584