päivien piristys tällä palstalla:) Saatana ku jotkut on nii tosissaan että aivan peljättää, mutta mave lyö lisää pökköä pesään nii kansa villiintyy. Helkutti ihmiset on sit yksinkertaisia. Täälähän ne päivät menöö kattelles että olisko mitään kommentoitavaa. Mave jatka touhujas. Eikä sun ajatukset aivan perseestä kaikki ole. Kyllä tänne pitäs kuitenkin viälä joku kätilökin saada kun mave niinku toimii meidän tsykolokina. Hauskaa tämä on, ei voi muuta sanoa. hallelujaa ja amen, oz, lordi, kia
mave
10
631
Vastaukset
- sie ihan
Ootko sie ihan sekasi?
- kanssasi.
Kummastuttaa minuakin miten heti, kun *mave* on jonkin viestin laittanut, joku täällä parkaisee ja alottaa haukkumisen. Nimittelijällä ja hoitoonohjaajalla ei kuitenkaan itsellään ole ikinä mitään viisasta sen paremmin kuin asiaankaan liittyvää sanottavaa. Alhaista, sanoisin. (Kateutta ja tyhmyyttä ehdotan seuraavaksi.)
Mave ON kingi!! :D
- suuresti
mikä on se maven vimma, mikä saa (aikuisen?), (terveen papereilla?) ihmisen päivästä toiseen, kellonajoista riippumatta, viikko- ja kuukausitolkulla roikkumaan näillä palstoilla ja sekaantumaan joka jumaan asiaan jakelemalla omakutoisia "viisauksiaan". Narsitinen tyhmyys vai saako siitä jotain (seksuaalista?) mielihyvää? Ns normaali tapaus ei voi olla kyseessä. Ei kellään normaalilla yksinkertaisesti voi olla niin köyhä elämä, että sitäpitää elää jollain suomi24-palstalla. Vähän selaillessani totesin, että Lapua-palstan lisäksi mave sekoilee kaikilla E-P:n palstoilla, ja lisäksi monella muulla palstalla.
Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi esimerkiksi jonkun yksittäisen aiheen esiin nostama häiriköinti, suuttumus, kommentointi, mutta että kaikkeen mahdolliseen pitää saada sanottua jotain. Ehkä joskus olisi hyvä poistua vaikka ulos ja edes yrittää hankkia itselleen elämä. Toivottavasti, joskin epätodennäköisesti, mavella kin on läheisiä ihmisiä. Eivätkö nämä huomaa, että jossain on jotain pahasti vialla, ja hanki mavelle apua.
Monta vaarallista esimerkkiä on siitä, miten netin kautta omaa mitätöntä elämäänsä elävät ovat saaneet aikaan suurta murhetta ja tragediaa. Myyrmannin pommi, varsijousisurmat puhumattakaan amerikan kouluammuskelusta, ovat kaikki saaneet alkunsa mieleltään järkkyneittein , omaa harhaista elämäänsä elävien yksilöiden teoista. Jälkeenpäin moni on kertonut havainneensa hälytysmerkkejä, mutta kukaan ei ole asiaan puuttunut.
Maven tapauksessa pitäisi myös jo hälytyskellojen soida. Hankkikaa läheiset apua, koska henkilö itse ei omaa hätäänsä kykene näkemään harhojensa vuoksi. Pitääkö tapahtua jotain traagista, mikä laukaisee mahdollisen murhenäytelmän, toimikaa ennenkuin on liian myöhäistä!- tässä.
Et ole ilmeisesti kovin hyvin lukenut maven tekstejä, kun olet profiloinut hänet vain nettielämän viettäjäksi. Itse olen saanut aivan toisenlaisen käsityksen.
Mave on energinen, seuraa asioita laajasti, hänellä on hyvät hoksottimet ja hänellä leikkaa hyvin. Maanisuus voi olla kyseessä, mutta en ymmärrä miksi sen pitäisi haitata, kyseessähän on selvästi lahjakas ja viihdyttävä ihminen. Mave on hyvää siedätystä tiukkapipoille ja on oikeasti auttamassa meitä ottamaan itsemme ja mielipiteemme hiukan kevyemmin. Mavelle on tilaa ja tilausta. olen taas alkanut konsultoimaan ja sinä selvästi tarvitset apuani. Sinulla on paljon pelkoja ja paljon arvailuja, muttei mitään oikeaa tietoa. Pyydän jo etukäteen anteeksi tarinan pituutta, mutta kun asiat pitää vääntää rautalangasta, niin homma kestää. Puretaan sinun tarina pala palalta ja tartutaan jokaiseen epäilykseen ja pelkoon, niin saadaan sinustakin toimintakelpoinen yhteiskunnan aktiivijäsen.(tosin vain Lapuan mittakaavassa,mut se riittäkööt). Kyllä olen aikuinen ja terveen paperit on. Sinäkin voit miettiä ajankäyttöäsi ja miettiä onko se kauniit ja rohkeat niin tärkeä sarja että siitä pitää katsoa joka päivä. Television katselun lopettamalla sinäkin voisit saada paljon ekstra aikaa itsellesi ja läheisellesi. Sinähän olit huolissani, kun netissä roikun, mut mä olisi huolissani enemmänkin ihmisistä, jotka pakenee mielikuvitusmaailmaan television kautta.
Charles Manson ja Ted Bundy katsoivat televisiota ja mikä oli lopputulos? kuolleita ihmisiä.
Hitler piti olympialaiset ja mikä oli lopputulos? kansanmurha, joten voit hyvin arvata ettei urheileminen kiinnosta minua.
Mitä taas tulee kotikutoisiin "viisauksiin", niin ainahan mielipiteet ovat niitä. Jopa sinun intuektuelli tarina saa vaan mielipiteen merkityksen eikä siitä tule "faktaa".
Narsistinen tyhmyys ei voi minun tapauksessa tulla kysymykseen, koska minut on tutkittu ja huomattu, ettei minulla ole persoonnallisuushäiriöitä. Joissakin tehtävissä vaaditaan sellaisia tutkimuksia, mutta ymmärrän jos et ole hitsarinpaikkaa hakiessasi joutunut sellaisiin testeihin. Seksuaalinen mielihyvä ei voi tulla kysymykseen, mutta aivojen tuottaman mielihyväntunteen tunnustan. On niin mahtavaa, kun saa pelastettua kadotetuksi luullun sielun Lapuan syövereistä. Empaatisena ihmisenä kieltämättä koen onnistumisen tunnetta, kun voin opastaa toista kohti pelastuksen "valoa".
Minusta minulla on rikkaampi elämä, kuin televesiota katsovilla tehdastyöläisillä. Netistä saa paljon tietoa ja itsestä on vain kiinni osaako sitä hyödyntää. Minä en takerru yksittäisiin seikkoihin, koska olen suurempien linjojen mies ja takerrun suurempiin kokonaisuuksiin. olen yrittänyt hankkia elämän, mutta matkalla ulos unohdin pitikö mun hankkia elämä vai eläin.
Mitä tulee taas sinun huoleesi läheisteni välinpitämättömyydestä, niin ollos huolleton mun läheiset valveil on:d minusta sinun läheisten pitäsi olla huolisaan, kun sinä yrität olla psykiatri hitsarin papereilla ja se on paljon huolestuttavampaa, kuin esittää eriäviä mielipiteitä suomi24 sivuilla. Olisit aikoinasi lukenut lääkäriksi, niin ei tarttisi esittää sellaista, vaan voisit rohkeasti olla oma itsesi.- kuulopuheita
oon kuullu sen keräävän,syytä siihen vaan en tiedä.Kerää se kuulemma kaikkia muutakin.
kuulopuheita kirjoitti:
oon kuullu sen keräävän,syytä siihen vaan en tiedä.Kerää se kuulemma kaikkia muutakin.
juoruileminen on paha tapa eikä minua kiinnosta hevostietotoimistojen "tiedot":D
- jestas!
mave kirjoitti:
olen taas alkanut konsultoimaan ja sinä selvästi tarvitset apuani. Sinulla on paljon pelkoja ja paljon arvailuja, muttei mitään oikeaa tietoa. Pyydän jo etukäteen anteeksi tarinan pituutta, mutta kun asiat pitää vääntää rautalangasta, niin homma kestää. Puretaan sinun tarina pala palalta ja tartutaan jokaiseen epäilykseen ja pelkoon, niin saadaan sinustakin toimintakelpoinen yhteiskunnan aktiivijäsen.(tosin vain Lapuan mittakaavassa,mut se riittäkööt). Kyllä olen aikuinen ja terveen paperit on. Sinäkin voit miettiä ajankäyttöäsi ja miettiä onko se kauniit ja rohkeat niin tärkeä sarja että siitä pitää katsoa joka päivä. Television katselun lopettamalla sinäkin voisit saada paljon ekstra aikaa itsellesi ja läheisellesi. Sinähän olit huolissani, kun netissä roikun, mut mä olisi huolissani enemmänkin ihmisistä, jotka pakenee mielikuvitusmaailmaan television kautta.
Charles Manson ja Ted Bundy katsoivat televisiota ja mikä oli lopputulos? kuolleita ihmisiä.
Hitler piti olympialaiset ja mikä oli lopputulos? kansanmurha, joten voit hyvin arvata ettei urheileminen kiinnosta minua.
Mitä taas tulee kotikutoisiin "viisauksiin", niin ainahan mielipiteet ovat niitä. Jopa sinun intuektuelli tarina saa vaan mielipiteen merkityksen eikä siitä tule "faktaa".
Narsistinen tyhmyys ei voi minun tapauksessa tulla kysymykseen, koska minut on tutkittu ja huomattu, ettei minulla ole persoonnallisuushäiriöitä. Joissakin tehtävissä vaaditaan sellaisia tutkimuksia, mutta ymmärrän jos et ole hitsarinpaikkaa hakiessasi joutunut sellaisiin testeihin. Seksuaalinen mielihyvä ei voi tulla kysymykseen, mutta aivojen tuottaman mielihyväntunteen tunnustan. On niin mahtavaa, kun saa pelastettua kadotetuksi luullun sielun Lapuan syövereistä. Empaatisena ihmisenä kieltämättä koen onnistumisen tunnetta, kun voin opastaa toista kohti pelastuksen "valoa".
Minusta minulla on rikkaampi elämä, kuin televesiota katsovilla tehdastyöläisillä. Netistä saa paljon tietoa ja itsestä on vain kiinni osaako sitä hyödyntää. Minä en takerru yksittäisiin seikkoihin, koska olen suurempien linjojen mies ja takerrun suurempiin kokonaisuuksiin. olen yrittänyt hankkia elämän, mutta matkalla ulos unohdin pitikö mun hankkia elämä vai eläin.
Mitä tulee taas sinun huoleesi läheisteni välinpitämättömyydestä, niin ollos huolleton mun läheiset valveil on:d minusta sinun läheisten pitäsi olla huolisaan, kun sinä yrität olla psykiatri hitsarin papereilla ja se on paljon huolestuttavampaa, kuin esittää eriäviä mielipiteitä suomi24 sivuilla. Olisit aikoinasi lukenut lääkäriksi, niin ei tarttisi esittää sellaista, vaan voisit rohkeasti olla oma itsesi."Hitler piti olympialaiset ja mikä oli lopputulos? kansanmurha, joten voit hyvin arvata ettei urheileminen kiinnosta minua".
Jos todellakin ajatelmasi eli konsultaatiotaitosi kten itsesi ylentäen korostat, on edella luetun kaltaista, on hätä puolestasi tuolla ylempänä entistä oikeutetumpaa. Sen esille tuonut on varmasti diagnoosissaan oikeilla jäljillä. - mitä näet
jestas! kirjoitti:
"Hitler piti olympialaiset ja mikä oli lopputulos? kansanmurha, joten voit hyvin arvata ettei urheileminen kiinnosta minua".
Jos todellakin ajatelmasi eli konsultaatiotaitosi kten itsesi ylentäen korostat, on edella luetun kaltaista, on hätä puolestasi tuolla ylempänä entistä oikeutetumpaa. Sen esille tuonut on varmasti diagnoosissaan oikeilla jäljillä.Toinen ei takuulla ollut tosissaan, kunhan huudattaa vaan, mutta toinen takuulla on. Voi surkiaa.
Täällä sais kyllä hyvää harjoittelua luetun ymmärtämiseen, jos ei heti päättäisi, että kaikki on sitä miltä näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864- 312741
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4782740- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064