eilen

smöeroiö

miten eilinen jakso loppui?jäi viimiset 15min. katsomatta ikävästi?mitä tapahtui?kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan

4

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dexter-fani

Dexter kävi pöllimässä isänsä tuhkat, ja heitteli ne raajalääkärin kans pihalle. Dexter löysi isänsä luota lapsena kirjoittamansa kiitoskortin.

Ritan luo tuli ex-mies yöllä ja Rita lapsineen pakeni.

Naapurin vanha nainen huomas, että se lääkäri oli se "kaapeli-tvmies", ja jakso päättyikin siihen, että Kaapeli-tvmies" meni sen naisen luo. Loppua ei näytetty, mutta arvaamme varmaan...

• kertokaa mulle

Mulla taas jäi ekat hetket.. miten Dexterin onnistui löytää sen isä? Kertokaa pliis ekaan mainoskatkoon asti? Mikä oli se slash back, jossa Dexter oli sen isänsä kanssa autossa?

Edelliseen selostukseen lisäystä jos tarvii:
      Viimeisissä minuuteissa kävi ilmi, että Dexterin isä taisi asua melko lähellä Dexteriä. Ehkä juuri sen takia, että Dexter saisi häneltä tarvittaessa verta,harvinaisen veriryhmänsä takia? Harry siis toimitti Dexterin oikealle isälle sen kiitoskortin..
      Ritan mies lampsi sisään ja melkein alkoi raiskaamaan hänet, Rita löi mailalla ja pakeni lasten kanssa.

"Naapurin vanha nainen huomas, että se lääkäri oli se "kaapeli-tvmies", ja jakso päättyikin siihen, että Kaapeli-tvmies" meni sen naisen luo. Loppua ei näytetty, mutta arvaamme varmaan... "
      Jep, se nainen huiskutti heille ja huuteli kaapelimiehen perään, mutta Dexter ei huomannut mitään ja he ajoivat nopeasti pois. Mä en oo varma oliko se loppu slash back vai palasiko se "kaapelimies" vanhan naisen luo oikeasti..

Plus pohdintaa: ice trunk killeri siis tappoi Dexterin isän insuliinilla kaapelimiehenä esiintyessään? Miksi ihmeessä tappoi,motiivina??

• koska

ehkä sen takia... tässä joitakin syitä:1. hän halusi saada sen talon itselleen (Rudy((lääkäri))on dexterin veli), mutta en luule että hän olisi oikeastikin niin ahne.. 2. on inhonnut häntä, koska ei tiennyt että hän on olemassa tai ei välittänyt hänestä lainkaan. 3. hänen elämänsä oli muutenkin pilaantunut ettei enää välittänyt mitä tekee... hänellä silti on joku sisäinen syy, että miksi, mutta se selviää ajan myötä, joten ollaan kärsivällisiä.. älkääkö ottakaa näitä juttuja liian vakavasti tai tosissaan koska taidan olla myös väärässä ^^

• Dexter-fani

Isä oli testamentannut sen talon Dexterille.

Mä arvelen, että se loppu "oikeesti" tapahtui, koska "kaapelimiehellähän" olis pian kuumat paikat, kun se muori tunnisti sen. Kaapelimiehen piti siis päästä hänestä eroon, ennen kuin toi kaapelimiehenä esiintyminen paljastui Dexterille. Muorihan alussa jo jutskaili Dexterille (siinä ennen ekaa mainoskatkoa:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      139
      6631
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      583
      2386
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1660
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1371
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1222
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1048
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1042
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1029
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe