eilen

smöeroiö

miten eilinen jakso loppui?jäi viimiset 15min. katsomatta ikävästi?mitä tapahtui?kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan

4

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dexter-fani

Dexter kävi pöllimässä isänsä tuhkat, ja heitteli ne raajalääkärin kans pihalle. Dexter löysi isänsä luota lapsena kirjoittamansa kiitoskortin.

Ritan luo tuli ex-mies yöllä ja Rita lapsineen pakeni.

Naapurin vanha nainen huomas, että se lääkäri oli se "kaapeli-tvmies", ja jakso päättyikin siihen, että Kaapeli-tvmies" meni sen naisen luo. Loppua ei näytetty, mutta arvaamme varmaan...

• kertokaa mulle

Mulla taas jäi ekat hetket.. miten Dexterin onnistui löytää sen isä? Kertokaa pliis ekaan mainoskatkoon asti? Mikä oli se slash back, jossa Dexter oli sen isänsä kanssa autossa?

Edelliseen selostukseen lisäystä jos tarvii:
      Viimeisissä minuuteissa kävi ilmi, että Dexterin isä taisi asua melko lähellä Dexteriä. Ehkä juuri sen takia, että Dexter saisi häneltä tarvittaessa verta,harvinaisen veriryhmänsä takia? Harry siis toimitti Dexterin oikealle isälle sen kiitoskortin..
      Ritan mies lampsi sisään ja melkein alkoi raiskaamaan hänet, Rita löi mailalla ja pakeni lasten kanssa.

"Naapurin vanha nainen huomas, että se lääkäri oli se "kaapeli-tvmies", ja jakso päättyikin siihen, että Kaapeli-tvmies" meni sen naisen luo. Loppua ei näytetty, mutta arvaamme varmaan... "
      Jep, se nainen huiskutti heille ja huuteli kaapelimiehen perään, mutta Dexter ei huomannut mitään ja he ajoivat nopeasti pois. Mä en oo varma oliko se loppu slash back vai palasiko se "kaapelimies" vanhan naisen luo oikeasti..

Plus pohdintaa: ice trunk killeri siis tappoi Dexterin isän insuliinilla kaapelimiehenä esiintyessään? Miksi ihmeessä tappoi,motiivina??

• koska

ehkä sen takia... tässä joitakin syitä:1. hän halusi saada sen talon itselleen (Rudy((lääkäri))on dexterin veli), mutta en luule että hän olisi oikeastikin niin ahne.. 2. on inhonnut häntä, koska ei tiennyt että hän on olemassa tai ei välittänyt hänestä lainkaan. 3. hänen elämänsä oli muutenkin pilaantunut ettei enää välittänyt mitä tekee... hänellä silti on joku sisäinen syy, että miksi, mutta se selviää ajan myötä, joten ollaan kärsivällisiä.. älkääkö ottakaa näitä juttuja liian vakavasti tai tosissaan koska taidan olla myös väärässä ^^

• Dexter-fani

Isä oli testamentannut sen talon Dexterille.

Mä arvelen, että se loppu "oikeesti" tapahtui, koska "kaapelimiehellähän" olis pian kuumat paikat, kun se muori tunnisti sen. Kaapelimiehen piti siis päästä hänestä eroon, ennen kuin toi kaapelimiehenä esiintyminen paljastui Dexterille. Muorihan alussa jo jutskaili Dexterille (siinä ennen ekaa mainoskatkoa:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2426
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      124
      1572
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      62
      1415
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1261
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      35
      1136
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1124
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1082
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1037
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      55
      979
    10. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      970
    Aihe