eilen

smöeroiö

miten eilinen jakso loppui?jäi viimiset 15min. katsomatta ikävästi?mitä tapahtui?kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan

4

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dexter-fani

      Dexter kävi pöllimässä isänsä tuhkat, ja heitteli ne raajalääkärin kans pihalle. Dexter löysi isänsä luota lapsena kirjoittamansa kiitoskortin.

      Ritan luo tuli ex-mies yöllä ja Rita lapsineen pakeni.

      Naapurin vanha nainen huomas, että se lääkäri oli se "kaapeli-tvmies", ja jakso päättyikin siihen, että Kaapeli-tvmies" meni sen naisen luo. Loppua ei näytetty, mutta arvaamme varmaan...

    • kertokaa mulle

      Mulla taas jäi ekat hetket.. miten Dexterin onnistui löytää sen isä? Kertokaa pliis ekaan mainoskatkoon asti? Mikä oli se slash back, jossa Dexter oli sen isänsä kanssa autossa?

      Edelliseen selostukseen lisäystä jos tarvii:
      Viimeisissä minuuteissa kävi ilmi, että Dexterin isä taisi asua melko lähellä Dexteriä. Ehkä juuri sen takia, että Dexter saisi häneltä tarvittaessa verta,harvinaisen veriryhmänsä takia? Harry siis toimitti Dexterin oikealle isälle sen kiitoskortin..
      Ritan mies lampsi sisään ja melkein alkoi raiskaamaan hänet, Rita löi mailalla ja pakeni lasten kanssa.

      "Naapurin vanha nainen huomas, että se lääkäri oli se "kaapeli-tvmies", ja jakso päättyikin siihen, että Kaapeli-tvmies" meni sen naisen luo. Loppua ei näytetty, mutta arvaamme varmaan... "
      Jep, se nainen huiskutti heille ja huuteli kaapelimiehen perään, mutta Dexter ei huomannut mitään ja he ajoivat nopeasti pois. Mä en oo varma oliko se loppu slash back vai palasiko se "kaapelimies" vanhan naisen luo oikeasti..


      Plus pohdintaa: ice trunk killeri siis tappoi Dexterin isän insuliinilla kaapelimiehenä esiintyessään? Miksi ihmeessä tappoi,motiivina??

      • koska

        ehkä sen takia... tässä joitakin syitä:1. hän halusi saada sen talon itselleen (Rudy((lääkäri))on dexterin veli), mutta en luule että hän olisi oikeastikin niin ahne.. 2. on inhonnut häntä, koska ei tiennyt että hän on olemassa tai ei välittänyt hänestä lainkaan. 3. hänen elämänsä oli muutenkin pilaantunut ettei enää välittänyt mitä tekee... hänellä silti on joku sisäinen syy, että miksi, mutta se selviää ajan myötä, joten ollaan kärsivällisiä.. älkääkö ottakaa näitä juttuja liian vakavasti tai tosissaan koska taidan olla myös väärässä ^^


      • Dexter-fani

        Isä oli testamentannut sen talon Dexterille.

        Mä arvelen, että se loppu "oikeesti" tapahtui, koska "kaapelimiehellähän" olis pian kuumat paikat, kun se muori tunnisti sen. Kaapelimiehen piti siis päästä hänestä eroon, ennen kuin toi kaapelimiehenä esiintyminen paljastui Dexterille. Muorihan alussa jo jutskaili Dexterille (siinä ennen ekaa mainoskatkoa:))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe