Vaimo valitsi selibaatin!

se loppu

Vaimo päätti omasta puolestansa,että lopettaa seksin ja kaiken siihen liittyvän lopullisesti.Piste.

Onko kohtalotovereita?Miten olette selvinneet vastaavasta järkytyksestä?

6

2674

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akaton mies

      On se outoa kuinka usein homma ei toimi vaikka aikanaan luvattiin rakastaa myötä- ja vastamäessä. Itselläni taas ei kymmeneen vuoteen ole ollut mitään suhdetta, mutta onneksi tyynyni ei ole selibaatissa vaan aina valmiina palvelukseen - ja täytyy myöntää että se on ollut ahkerassa käytössä. Fetisismi on ehkä paras asia, mitä sinkulle ihmiselle voi sattua... kaikille sitä ei ole suotu. Minä saan tyynyllä varmasti yhtä hyvän orgasmin kuin kuka tahansa 'normaali' ihminen yhdynnässä.

      Ehkä sunkin kannattais hommata joku flesukka tai vaikka nukke, duunata sitä ja kehua muijalle kuinka tekee hyvää. Ehkä siitä aukeaisi uusia näkökulmia seksielämäänne... ;)

    • kerro hieman tarkemmin

      että miten hemmetissä tuo oikein tapahtui

    • Aviovaimo 40v

      saman!

      Nyt aion ottaa eron.

      • vapaalla

        Hei
        Jos muuten rakastat miestäsi ja kaikki on muuten hyvin - miksi et käy vieraissa, koska vanhemmiten kuitenkin jokaisella halut vähenee niin silloin seksillä ei enää ole merkitystä. Tavataan - nautitaan luottamuksella ja elämä hymyilee.
        [email protected]


    • silikonimunaan

      ei tarvitse penisrenksua laittaa ja on aina valmiina.Tulee takuuvarmat orgasmit mennen, tullen ja palatessaan.
      T;Exvaimo.

    • Bitch from Finland

      Ensinnäkin tiedät varmaankin, ettei sinun tarvitse hyväksyä vaimosi päätöstä ilman selitystä. Teidän pitää keskustella siitä, miksi vaimosi ei halua enää seksiä ja ratkoa yhdessä mahdolliset syyt vaimosi selibaatti päätökseen. Mutta loppu viimeksi sinun pitää kunnioittaa vaimosi päätöstä, jos hän kaikesta huolimatta selibaattiin päätyy. Mutta silloinkin vaimon pitäisi ymmärtää sinun toiveesi ja halusi. Hän ei voi kieltää sinulta seksiä siksi, ettei hän itse sitä halua. Että jos ongelma ei keskustelemalla ratkea, niin ero tai syrjähypytkään eivät ole mahdottomia...
      Tsemppiä sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe