Hätä huuto evankelista

sisarelta

jouduin viemään äidin sairaalaan koska kuume nousi 40 asteeseen.

ja itse joutuu menemään hyksiin tulevana keskiviikkona sarveiskalvon siirtoleikkaukseen.

Ensin tietysti tutkitaan ja jos sarveiskalvo sopii, niin leikkauspäivä olisi torstai.

Itse en osaa sanoa mitä mieltä Taivaallinen Isämme on näistä elin siirroista, mutta ainakin voimme nämäkin asiat Jumalan tietoon.

Kiitos Jeesus, että saan ja saamme jättää nämäkin asiat Sinulle tiettäväksi . Tapahtukoon näissäkin asioissa sinun tahtosi, eikä meidän tahtomme mukaan.

4

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan viedä kanssasi Sinun ja äitisi terveyden Herramme eteen. Hän pitää lapsistaan huolen, enkelit ovat saattojoukkonanne ja ympärillänne sairaalassa. On suuri Jumalan lahja, että terveyden todella niin vaatiessa tuollainen siirtoleikkaus voidaan nykypäivänä tehdä, näin itse uskon.

      Ole rauhassa ystävä, pilvien takana on aina valoa. Jeesus kulkekoon kanssamme t. sisaresi uskossa.

      • esittää ...

        kiitokset kaikille esirukoilijoille. Leikkaus onnistui hyvin, mutta silmän parantuminen kuitekin kestää puolitoista vuotta, ennen kuin tuo prosessi on ohitse.

        Äiti on edelleenkin sairaalassa ja kuume on jonkin verran laskenut. Että kaikkien rukoukset ovat olleet kullan arvoisia, varsinkin cherrykirsikkan julkinen rukous siunasi.

        Kiitos ja palkitkoon Isä Jumala itse teidät, Jeesuksen nimessä.


      • joutuneen.
        esittää ... kirjoitti:

        kiitokset kaikille esirukoilijoille. Leikkaus onnistui hyvin, mutta silmän parantuminen kuitekin kestää puolitoista vuotta, ennen kuin tuo prosessi on ohitse.

        Äiti on edelleenkin sairaalassa ja kuume on jonkin verran laskenut. Että kaikkien rukoukset ovat olleet kullan arvoisia, varsinkin cherrykirsikkan julkinen rukous siunasi.

        Kiitos ja palkitkoon Isä Jumala itse teidät, Jeesuksen nimessä.

        Sairaalasta soitettiin, että sarveiskalvon säilytysnesteestä löytyi bakteereja. Sisaren oli hetimiten palattava hyksiin. Sisar pyysi edelleen esirukousta.

        Näin se on, ei edes Jumalan omat selviä elämässä helpolla.

        Jeesuksen nimessä, Taivaallinen Isämme anomme, anna valtakuntasi voima ilmetä keskuudessamme.

        Herra Jeesus. Me emme ole löytäneet omassa elämässämme emmekä uskonystävien elämässä Jumalan Valtakuntaa.

        Herra Jeesus anna anteeksi ja muuta elämämme suunta. Auta Jeesus kuitenkin sisartamme.


      • joutuneen. kirjoitti:

        Sairaalasta soitettiin, että sarveiskalvon säilytysnesteestä löytyi bakteereja. Sisaren oli hetimiten palattava hyksiin. Sisar pyysi edelleen esirukousta.

        Näin se on, ei edes Jumalan omat selviä elämässä helpolla.

        Jeesuksen nimessä, Taivaallinen Isämme anomme, anna valtakuntasi voima ilmetä keskuudessamme.

        Herra Jeesus. Me emme ole löytäneet omassa elämässämme emmekä uskonystävien elämässä Jumalan Valtakuntaa.

        Herra Jeesus anna anteeksi ja muuta elämämme suunta. Auta Jeesus kuitenkin sisartamme.

        Pitkästä aikaa palstalla käydessäni huomasin ikävät uutisesi. Toivottavasti sisar voi jo paremmin ja säikähdyksestä selvittiin kunnialla.

        Ympäröiköön Jeesuksen Kristuksen armo ja rakkaus Sinut ja kärsivän sisaremme ja saattakoon paranemisen hyvään alkuun. Ei auta kuin uskoa parempaan tulevaisuuteen ja turvata kaikessa edelleen Jumalaan. Siunausta teille molemmille, voimia ja jaksamista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe