jouduin viemään äidin sairaalaan koska kuume nousi 40 asteeseen.
ja itse joutuu menemään hyksiin tulevana keskiviikkona sarveiskalvon siirtoleikkaukseen.
Ensin tietysti tutkitaan ja jos sarveiskalvo sopii, niin leikkauspäivä olisi torstai.
Itse en osaa sanoa mitä mieltä Taivaallinen Isämme on näistä elin siirroista, mutta ainakin voimme nämäkin asiat Jumalan tietoon.
Kiitos Jeesus, että saan ja saamme jättää nämäkin asiat Sinulle tiettäväksi . Tapahtukoon näissäkin asioissa sinun tahtosi, eikä meidän tahtomme mukaan.
Hätä huuto evankelista
4
181
Vastaukset
Haluan viedä kanssasi Sinun ja äitisi terveyden Herramme eteen. Hän pitää lapsistaan huolen, enkelit ovat saattojoukkonanne ja ympärillänne sairaalassa. On suuri Jumalan lahja, että terveyden todella niin vaatiessa tuollainen siirtoleikkaus voidaan nykypäivänä tehdä, näin itse uskon.
Ole rauhassa ystävä, pilvien takana on aina valoa. Jeesus kulkekoon kanssamme t. sisaresi uskossa.- esittää ...
kiitokset kaikille esirukoilijoille. Leikkaus onnistui hyvin, mutta silmän parantuminen kuitekin kestää puolitoista vuotta, ennen kuin tuo prosessi on ohitse.
Äiti on edelleenkin sairaalassa ja kuume on jonkin verran laskenut. Että kaikkien rukoukset ovat olleet kullan arvoisia, varsinkin cherrykirsikkan julkinen rukous siunasi.
Kiitos ja palkitkoon Isä Jumala itse teidät, Jeesuksen nimessä. - joutuneen.
esittää ... kirjoitti:
kiitokset kaikille esirukoilijoille. Leikkaus onnistui hyvin, mutta silmän parantuminen kuitekin kestää puolitoista vuotta, ennen kuin tuo prosessi on ohitse.
Äiti on edelleenkin sairaalassa ja kuume on jonkin verran laskenut. Että kaikkien rukoukset ovat olleet kullan arvoisia, varsinkin cherrykirsikkan julkinen rukous siunasi.
Kiitos ja palkitkoon Isä Jumala itse teidät, Jeesuksen nimessä.Sairaalasta soitettiin, että sarveiskalvon säilytysnesteestä löytyi bakteereja. Sisaren oli hetimiten palattava hyksiin. Sisar pyysi edelleen esirukousta.
Näin se on, ei edes Jumalan omat selviä elämässä helpolla.
Jeesuksen nimessä, Taivaallinen Isämme anomme, anna valtakuntasi voima ilmetä keskuudessamme.
Herra Jeesus. Me emme ole löytäneet omassa elämässämme emmekä uskonystävien elämässä Jumalan Valtakuntaa.
Herra Jeesus anna anteeksi ja muuta elämämme suunta. Auta Jeesus kuitenkin sisartamme. joutuneen. kirjoitti:
Sairaalasta soitettiin, että sarveiskalvon säilytysnesteestä löytyi bakteereja. Sisaren oli hetimiten palattava hyksiin. Sisar pyysi edelleen esirukousta.
Näin se on, ei edes Jumalan omat selviä elämässä helpolla.
Jeesuksen nimessä, Taivaallinen Isämme anomme, anna valtakuntasi voima ilmetä keskuudessamme.
Herra Jeesus. Me emme ole löytäneet omassa elämässämme emmekä uskonystävien elämässä Jumalan Valtakuntaa.
Herra Jeesus anna anteeksi ja muuta elämämme suunta. Auta Jeesus kuitenkin sisartamme.Pitkästä aikaa palstalla käydessäni huomasin ikävät uutisesi. Toivottavasti sisar voi jo paremmin ja säikähdyksestä selvittiin kunnialla.
Ympäröiköön Jeesuksen Kristuksen armo ja rakkaus Sinut ja kärsivän sisaremme ja saattakoon paranemisen hyvään alkuun. Ei auta kuin uskoa parempaan tulevaisuuteen ja turvata kaikessa edelleen Jumalaan. Siunausta teille molemmille, voimia ja jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195334- 523316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺372948Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332842Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭262246En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111927- 1181667
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle241550Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101538- 1041467