SPR:n PELLE-PÄIVÄ

Voi teitä onnettonia

Ihan tosi, pistätte pelle-nenän päähänne ja keräätte rahaa SPR:lle. SPR:lä on omistuksessaan Suomen ainoa starifarius viulu (anteeksi mahd. kirjoitusvirhe), eikä SPR myy sitä pelastaakseen ihmisiä. Missä on ne tsunami rahat? MISSÄ ?? Ihan tosi? Pukekaa vaan, Te onnettomat pellet, se punainen pelle-nenä päällenne, niin saavat taas SPR:n johtajat nauraa teille..... voi voi

5

1229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla ihan pihalla.

1. SPR ei liity Nenä-päivään mitenkään
      2. Se on Stradivarius
      3. Tsunamirahat ovat ehkäpä menneet tsunami-alueelle? Olisiko kaikille lahjoittajille pitänyt lähettää yksityiskohtainen tilikirjanpito postissa?

• Sietämätöntä

Hillutaan yksi päivä kiinalaisen sweatshopin lapsityövoimalla tuottama punainen tekonenä päässä ja sitten ollaan mukamas niin suuria filantrooppeja että oksat pois. Hohhoijaa juu, mitähän menee loppujen lopuksi perille tuonkaan keräyksen tuotosta.

Mitäpaitsi nyt nenäpäivänä uutisoitiin aika monella taholla kotimaan syrjäytyneistä ja heidän heikkenevästä tilanteestaan, eikös nyt heitä kannattaisi auttaa ennemmin kuin jotain banaaninravistelijoita ?
        Siellä Afrikan mantereella on sentään köyhällä ja kodittomalla lämmin, toisin kuin täällä pohjoisessa.

Jos nyt siivottaisiin oikeasti ensin omat nurkat puhtaiksi ja mietittäisiin sitten muita.

• Nimetön

kommenttia. Tsunami rahat on SPR:n kassassa. Punaisen ristin kattojärjestö kun toimii sillä periaatteella, että pyytää avustuksia jokaiselta maalta ilmoittamansa summan mitä tarvitsee. Eli jos punainen risti pyytää suomelta miljoonan, niin suomi maksaa sen miljoonan ja loput rahat jää spr:n kassaan. Kun tsunamirahat kerättiin kolehtiin niin siitä potista lähti vain kansaivälisen punaisen ristin pyytämä avustus. Näin se homma toimii. Ja turha kommentoida, kun olen spr:n leivissä!! ups, liikesalaisuus...

• tt

lahjoittaa taas miljoonia maailmalle. että ollaan tyhmiä.

• Namu-Siiri

suoraan 'Ngoron Ngoron kaivoon'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1894
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90