mulla on kaksi miestä.
toinen täällä suomessa ja toinen tällä hetkellä ulkomailla...
kumpikaan ei tiedä toisestaan, ja mä en osaa irrottaa itseäni kummastakaan.
toinen haluaa mun menevän luokseen lomalla ja toinen haluaa mennä jonnekin mun kanssa lomalla...
hohhoi... mihin sitä on taas itsensä laittanut pulaan...
mies ja toinen mies
5
1635
Vastaukset
- olet pulassa
Jos et ole mies - kuuntele sydäntäsi. Se kertoo 100 varmasti mitä haluat. Miksi seikkailet noin, koska se on vastoin halujasi. Kumpikaan ei ilmeisesti ole Sulle tarkoitettu. Hyvää ajan kulua mutta ei jakajaa arkeen.
Terv. meedio.
PS. Tämä on totta. Voit kokeilla mutta se ei toimi - löydät sen oikean. Ja löydät sen ennen 2008 toukokuuta!
Älä pilaa itsesi omaatuntoa ja sydäntäsi ennen sitä!
Matkusta toki - mutta yksin omien ajatustesi kanssa, tai mene vaikka mökille (omalle tai vuokraa) ja nauti itsestäsi ja rakenna sitä. Sitten katsot uudelleen kuka ja mitä ja halusi..- minä pieni
niin, kerroha sinä meedio, mistä löydän tämän oikean? edes jotain suuntaa-antavaa...
jos meedio olet, niin nykytilanteenkin kai tedät...
- toisen luokse!
Sitten voitte harrastaa kimppakivaa!
- JOhhoh
nussi ja naiskentele niin saa.....
Auuuuuh!!!! Pyydä vielä isäs mukaan.Auuuuh!!!!!!!!!!!!!!
- kedeso
taidat sittenkin nauttia tilanteesta, heh muka pulassa, ainut ongelma sul taitaa olla et sä et saa niitä yhtäaikaa.sähän voisit hienovaraisesti kauttarantain tiedustella molemmilt miehiltä et mitä mieltä ne on kolmen kipasta,kato sit sul ois aina tarvittaessa mies,ku toinen ois töis ni tonen kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781