mies ja toinen mies

minä pieni

mulla on kaksi miestä.

toinen täällä suomessa ja toinen tällä hetkellä ulkomailla...

kumpikaan ei tiedä toisestaan, ja mä en osaa irrottaa itseäni kummastakaan.

toinen haluaa mun menevän luokseen lomalla ja toinen haluaa mennä jonnekin mun kanssa lomalla...

hohhoi... mihin sitä on taas itsensä laittanut pulaan...

5

1602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet pulassa

Jos et ole mies - kuuntele sydäntäsi. Se kertoo 100 varmasti mitä haluat. Miksi seikkailet noin, koska se on vastoin halujasi. Kumpikaan ei ilmeisesti ole Sulle tarkoitettu. Hyvää ajan kulua mutta ei jakajaa arkeen.

Terv. meedio.
      PS. Tämä on totta. Voit kokeilla mutta se ei toimi - löydät sen oikean. Ja löydät sen ennen 2008 toukokuuta!
      Älä pilaa itsesi omaatuntoa ja sydäntäsi ennen sitä!
      Matkusta toki - mutta yksin omien ajatustesi kanssa, tai mene vaikka mökille (omalle tai vuokraa) ja nauti itsestäsi ja rakenna sitä. Sitten katsot uudelleen kuka ja mitä ja halusi..

• minä pieni

niin, kerroha sinä meedio, mistä löydän tämän oikean? edes jotain suuntaa-antavaa...

jos meedio olet, niin nykytilanteenkin kai tedät...

• toisen luokse!

Sitten voitte harrastaa kimppakivaa!

• JOhhoh

nussi ja naiskentele niin saa.....
        Auuuuuh!!!! Pyydä vielä isäs mukaan.Auuuuh!!!!!!!!!!!!!!

• kedeso

taidat sittenkin nauttia tilanteesta, heh muka pulassa, ainut ongelma sul taitaa olla et sä et saa niitä yhtäaikaa.sähän voisit hienovaraisesti kauttarantain tiedustella molemmilt miehiltä et mitä mieltä ne on kolmen kipasta,kato sit sul ois aina tarvittaessa mies,ku toinen ois töis ni tonen kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8418
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      756
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      60
      650
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe