Mitäs sitten kun mies ei halua??

Hani?

Olemme alle 30vee avopariskunta ja minä elän kamalassa puutteessa. Kun aloimme seurustella niin seksiä oli parhaimmillaan useita kertoja päivässä.. Aina hän teki aloitteen. Yhteen muuton tulos on kerran kaks viikossa.. Ehkä kerran kuukaudessa mieheni tekee aloitteen.. Nukumme välillä eri sängyissä kun on muka niin kuuma tai minä nukun levottomasti..
En kestä sitä että hän ei halua minua enään. Ehkä olisi parempi vain pakata kamppeet ja lähteä. Eikä se että mieheni kuorsaa sängyssä ja minä itken toisessa huoneessa...
Rakastan häntä hyvin paljon mutta kauanko jaksan enään..?? Asiasta puhuminen kuulemma on vain jankkausta ja pahentaa tilannetta..

19

5504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa ajatellut

      Olisiko niin,että asiat tapahtuvat jotenkin kavamaisesti.Ja joskus kun vaan antaa hyväilyja ja huomiota se on miehellekin tärkeää.Itse olen seurustellut puolivuotta.Se ensihuuma oli ihanaa..sitä uutuutta ja poltetta.Mutta niin se van laantuu..ei enää samanlailla polta kosketus,vaikka niin haluaisi.Kaikesta tulee rutiinia ja se on huono juttu.siinä ei ole enää uutuuden viehätystä vaan tarpeiden tyydytystä..uusia asentoja?uusi tilanne?Mieskin tarvii pitkän esileikin ja pientä härnäystä.
      Vaikka näin sujuvasti neuvon,painin itse saman asian kanssa.aluksi oli stondis siellä ja täällä.nyt haluan itse useammin ja joskus stondis miehellä lopahtaa puolivälissä,sitten saattaa jopa yrittää esittää orgasmia..ihan kun en huomaisi eroa???se on harmillista..joskus ei vaan tarpeet kohtaa.Jotkut naiset valittavat kun aina pitää olla antamassa ja ei jaksaisi..ja joskus näin päin.Vika ei varmaankaan ole naisessa..kun on aluksikin kelvannut ja kiihoittanut..nyt meillä taitaa olla joku rutiini homma tai sitten mies joka ei van halua yhtäpaljon kuin me.Mitä mieltä miehet olette...kuin usein tulee jo fyysinen pakko purkautua?Ja mitä mättää kun ei halut enää hyrrää?

      • jusu

        kyllä mulla ainakin fyysinen pakko purkautua
        ainakin kerran viikossa!!
        valitettavasti nykyään vaimoa ei innosta seksi
        yhtään....pitkien vonkauksien jälkeen ehkä
        kerrankuussa ja aina mun aloitteesta.
        en tidä kauanko jaksan tällasta!!


    • Aviovaimo 40v

      tilanne, ja avioero tästä varmaankin tulee. En jaksa enää edes toivoa että tilanne paranisi. Paitsi miestä vaihtamalla.

      • katinka

        elän parisuhteessa mutta siitä puuttuu se mikä miehen ja naisen välillä pitäisi olla INTOHIMO,PELKKÄ YSTÄVYYS EI RIITÄ.Minäkin olen vakavasti miettinyt siirtyväni joko salaiseen rakastajaan,eroon ja siirtymään vain viikonloppu suhteeseen jolloin voin nauttia ns.ne parhaat hetket ,vaikka olenkin jo yli 55,mutta mieleltäni olemukseltani olen vielä 35,jatkuva seksin puute saa hermot kiristymään.


      • -antti--

        Sama ongelma minulla Kirjoittakaa niin voimme edes puhua keskenämme ja vaihtaa ajatuksia

        [email protected]


      • Anonyyymi
        katinka kirjoitti:

        elän parisuhteessa mutta siitä puuttuu se mikä miehen ja naisen välillä pitäisi olla INTOHIMO,PELKKÄ YSTÄVYYS EI RIITÄ.Minäkin olen vakavasti miettinyt siirtyväni joko salaiseen rakastajaan,eroon ja siirtymään vain viikonloppu suhteeseen jolloin voin nauttia ns.ne parhaat hetket ,vaikka olenkin jo yli 55,mutta mieleltäni olemukseltani olen vielä 35,jatkuva seksin puute saa hermot kiristymään.

        Aivan kuten minulla. Paitsi että olen kolmekymppinen mieshenkilö. Jotenkin tuntuu että 20-30v miehillä pitäisi olla viisikymppinen seksikumppani että molemmat ymmärtäisivät toistensa tarpeet. Ei tuosta nykyisestä kakskymppisestä ainakaan ole mihinkään.


    • jankkaamista?

      On siis niin että jos teet aloitteen niin sinut torjutaan? Se että jos aloittaa puhumisen tai aloittaa sitä monta kertaa illassa, voi kuulostaa jankkaamiselta. Mutta jos sinä teet aloitteen ja osoitat "himokkuutta" niin tuskin kovin moni mies voisi sitä vastustaa.

      Jos aloitteesikin torjutaan, voisit varmistaa asian kysymällä mihin hän sinussa aikoinaan ihastui. Ja näkeekö/tunteeko hän yhä edelleen samalla tavalla. Jos ei, niin sitten on syytä miettiä hetken. Jos taas tunne on tallella, voi taustalla olla muut syyt. Nekin on hyvä selvittää, ettei sitten tarvitse selitellä kun pakkaa laukkuja.

      Sääli jos suhde menee poikki. Mutta jos nyt jo katsotte eri suuntiin, katsotte 10v myöhemmin vielä etäämmäs. Koita kuitenkin kaivella mikä on muttunut.

    • ymmärrän

      aivan täysin. Itselle myös tuttu tuo tilanne parisuhteessa. Käsitykseni on, että seksin ja läheisyyden tarpeet ovat vain niin erilaisia eri ihmisillä että ei voi kun valittaa vain. Aikaisemmassa suhteessani halusimme molemmat seksiä vähintään 3-4 kertaa viikossa ja muutkin yöt nukuimme toistemme sylissä ja flirttailimme, vaikka seksiä ei sanan varsinaisessa merkityksessä ollutkaan joka yö, päivä tai ilta. Mutta, nykyisessä suhteessa saan houkutella ja "vonkata" ja sen tuloksena mies innostuu vain kerran-pari kahdessa viikossa. Ei vain kuulemma tee seksiä eikä läheisyyttä mieli. Ei ole muita kiinnostuksen kohteita, mies sanoo. Mutta kun päässä ei ole seksiajatuksia kuin joskus harvoin, niin niitä ei sitten vain ole. MIkään eroottinen tai seksuaalinen ei saa häntä innostumaan. Tosi harmi, koska itse olen hyvin erootiikkaorientoitunut nainen. Pidän kaikesta läheisyydestä ja sytyn kiinnostavaan mieheen helposti. Tämä turhauttaa!!!

    • ----
      • osoite....

        mies olen ja avioliitossa.Samat on "tahdit askelten" Normaali mukava mies olen ja jos
        kiinnostaisi sinua kirjoitella niin sähkäri on..
        [email protected]


      • VilleV.

        Samassa veneessä olen minäkin.
        Edellisestä kerrasta noin 3 viikkoa ja oma käsi tullut liiankin tutuksi. Koska olen perheellinen, niin ero ei tule kysymykseen. Ainoa vaihtoehto on joko totaalinen muutos (asiasta ei ole oikein edes voinut kotona keskustella joten se lienee pois suljettu vaihtoehto) tai rakastajan ottaminen kuvioihin ja salassa puuhastelu. Minullekin saa laittaa postia ja hyviä vinkkejä elämän "normalisoinnista" osoitteeseen [email protected]

        Ville


    • 30v nainen

      ..minulla täysin samanlainen tilanne paitsi etten ole saanut yhtään mitään puoleentoista vuoteen! On kuulemma kuuma ja vatsa täynnä ja naapurit kuulee... Sanokaa nyt joku että mitä tässä pitäisi tehdä? Itse kai kuitenkin turtuu tähän tilanteeseen ja toivoo ja toivoo vain muutosta-mitä tuskin enää tulee.

      • mitä tehdä

        Mähän tulen jo viikossa hulluks ja kiipeen seinille.
        Mikä helavata miehiä riivaa? Seksi on maailman
        parhaita asioita, miksi sitten ei. Olen kuulemma
        tosi kaunis ja haluttava, mut kun ei...
        Eikö miehet voi vaan relata ja nauttia.
        On hirveetä mennä toisen viereen iltaisin, nukkumaan
        kun mielummin nussis. Onneks osaa itse hoidella itseään, mut kun se ei miestä korvaa koskaan.


      • 36 mies

        Joo ,ei oo meikäläinenkään saanut koht kahteen vuoteen......
        Ei kuulemma kiinosta koko seksi ?
        Hänellä on kyll ollut kaikenlaisii murheita,äiti kuoli ja sillee.
        Kaks vuotta sitten JO !
        Lapsi on , joten ero ei tuu heti mieleen.
        Ehkä joku salainen ystävä vois olla kiva.....hmm


      • kalle144.

        otas yhteyttä ni korjataan tilanne!;) [email protected] ja sen kauta voijaan enempi jutella:)


    • n40v

      Tiedän miltä susta tuntuu. Been there.

      Meillä tilanne meni siihen, että mies ei tehnyt enää lainkaan aloitteita ja torjui käytännössä kaikki minun tekemäni. No, sehän ensin masensi (onko musta tullut vastenmielinen?), raivostutti (perkelettäkö tässä?) ja hämmensi (mikä miestä vaivaa, onko sillä toinen, onko siitä tullut homo vai impotentti?). Kaikkea vuoron perään.

      Mies ei suostunut keskustelemaan asiasta hyvällä eikä pahalla. Lopulta sai sanottua, ettei nyt vaan kiinnosta. Mutta rakastaa mua ja haluaa, että jatketaan yhdessä.

      Lopulta sitten päätin, että lakkaan tekemästä aloitteita minäkin. En enää kestänyt tulla torjutuksi kerta toisensa jälkeen. Erityisen kipeältä torjunta tuntuu siksi, että sen tekee ihminen, jota rakastaa. Ajattelin, että odotellaan, jos vaikka luonto ajaisi tikanpojan takaisin puuhun.

      Odottelin kolme vuotta, ja jotenkin jo totuin ajatukseen siitä, että seksielämä on minun osaltani ohi (hieman yli 30-vuotiaana!).

      Ja sitten? Päädyin sänkyyn erään tuttuni kanssa, ja päätin, että vaikka mieheni on lopettanut oman seksielämänsä (ainakin minun kanssani), hän ei voi kieltää sitä minulta.

      En tiedä, mitä tulevaisuus tuo. Sitä odotellessa ei ole enää mitään syytä olla harrastamatta seksiä. Mutta sekin on sanottava, että ilman tuota vuosien kypsyttelyä (kypsymistä?) en olisi ollut valmis sivusuhteeseen.

      • petmix69

        Hei !
        Olen samanlaisessa tilanteessa oleva mies ja ajatellut paljon asiaa (lue öitä kun uni ei tule ja ajatukset pyörii jalkovälissä)
        Mielestäni seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen. Valitettavasti toiset haluaa enemmän ja toiset vähemmän, harva varmaankin pihtaa ilkeyttään. Mielestäni hyvästä seksistä pitää saada jokaisen sitä haluavan nauttia - muuten elämästä on se ilo pois minkä seksi voi antaa.
        PS.Ilmoitelkaa itsestänne


      • sekstaillaan

        Hei !
        Olen samanlaisessa tilanteessa oleva mies ja ajatellut paljon asiaa (lue öitä kun uni ei tule ja ajatukset pyörii jalkovälissä)
        Mielestäni seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen. Valitettavasti toiset haluaa enemmän ja toiset vähemmän, harva varmaankin pihtaa ilkeyttään. Mielestäni hyvästä seksistä pitää saada jokaisen sitä haluavan nauttia - muuten elämästä on se ilo pois minkä seksi voi antaa.
        PS.Ilmoitelkaa itsestänne


      • Pikky myy

        tarinasi on kuin omasta elämästäni, tein kuten sinä.Nyt on oma turvallinen kulta kotona ja kiihottava rakastaja toisaalla.Kuten sanoit on tehtävä päätöksiä, mutta ei ole vielä rohkeutta. Pelottaa,hävettää,mutta kuitenkin niin nautittavaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe