Zed Leppelin

buaaah

Pikku poika oli kyllä söpö, mutta nyt se tuli ainakin selväks ettei tuo Saikkonen oikee käy täysillä, ei tuo nyt niiiiin hyvä ollut. Vaan tietty jos on ite just sitä sukupolvee että on nuorena kuunnellut tuota musiikkia niin ihastutti, mutta ei tossa nyt mitää järkyttävää Talenttia ollu! Paras bändeistä silti tähän saakka, on sen verta järkkyjä tapauksia jo nähty.

6

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieltämättä joo

      Ei tuossa mun mielestä ollut mitään muuta, kun ihana pikkupoika joka soitti rumpuja. Laulukin nuotin vierestä. Hmm... miettikääpä vaikka vertailun vuoksi Koivusen vetoa idolsissa... aivan eri kastissa!

    • oli hyvä :)

      Nousi heti toiseksi voittajasuosikikseni Santerin kanssa =) Tosi hyvin sujui soittaminen. Soittaisivat vaan jotain ite tehtyjä biisejä niin olisi parempi!

      • jjfffh

        HALLOO!!! Ei tuossa esityksessä sillä laululla ollut merkitystä. Toivottavasti tosin jatkossa pelkästään soittavat...
        Mutta ne pojat soitti ihan mielettömän hyvin!
        aivan naurettavaa verrata Ari Koivulaan, tuossa esityksessä oli nimenomaan se soittaminen se juttu mikä päästi heidät jatkoon ja mikä oli mahtavaa.


    • pappa tunturista

      Hyvin soittivat, pikkupoika myös. Laulun miksaus oli järkyttävä, liian pinnassa eikä yhtään kaikua. Jos ei osaa laulaa puhtaasti, niin pitää vähän kikkailla tekniikalla, ettei se häiritse. Tämän bändin tärkein pointti ei ole kuitenkaan laulun puhtaus, vaan se että jätkät oli iha rock.

      • dfkswa

        Virkistävä esitys kolmelta sälliltä.

        Ovat vielä raakileita, mutta soittamisen
        iloa oli kiva kuunnella.

        Positiivinen yllätys.


      • täti 46-v
        dfkswa kirjoitti:

        Virkistävä esitys kolmelta sälliltä.

        Ovat vielä raakileita, mutta soittamisen
        iloa oli kiva kuunnella.

        Positiivinen yllätys.

        Tuli ihan nuoruus mieleen, Hurriganes ja se soittamasen into.
        JEES sanon minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe