Niin. Kysymykseni koskee autoperäkärryjen myynti-ilmoituksia netissä.Kaikki huomioidaan, läpi Suomen.
Tiedossani on jo seuraavat, mutta lisää kaivataan:
-Keltainen Pörssi
-Nettikone
-Markkina-areena
-Suomi 24 Tori
Kiitos etukäteen vastauksista, joita katselen onko tullut, ainakin tämän viikon ajan!
Missä myydään peräkärryjä..
12
16765
Vastaukset
- edellinen
Käytettyjen peräkärryjen myynti-ilmoituksista on kyse.
- täältäkin....
www.huuto.net
- hkixhw
täältäkin.... kirjoitti:
www.huuto.net
Siellä myydään kippikärryä 599e.
- Onko netissä tuo tarjous
hkixhw kirjoitti:
Siellä myydään kippikärryä 599e.
Missä kaupungissa se mainitsemasi tarjoustalo sijaitsee? En minä ainakaan nyt 7.11.löytänyt mainitsemaasi kippikärrytuotetta netin sivuilta
- noniin noniin
Onko netissä tuo tarjous kirjoitti:
Missä kaupungissa se mainitsemasi tarjoustalo sijaitsee? En minä ainakaan nyt 7.11.löytänyt mainitsemaasi kippikärrytuotetta netin sivuilta
Tämän linkin kautta pääset jatkamaan.
w
w
w
.
f
a
r
m
i
.
fi
Hyviä kauppoja.
- Vaunut tosi tarpeeseen
www.sutelanterminaali.net
- tuommonen
etuakselikärri? Paljonko hintaa ja kantavuus?
- mäksä ?
tuommonen kirjoitti:
etuakselikärri? Paljonko hintaa ja kantavuus?
hongkongissa.
- Noni mhrj
Täältä löytyy aarteita.
Katso................( www.farmi.fi )
Ja tietysti
jälleen myyjät ympäri suomenmaan.
Ja tietysti on myös AKUJA.MUULEJA.KÄRPPÄÄ.NOVASTAR.- mikael Bison
joukkoon kirjavaan
- öwjf
Tiedätkö missä asut.
- edullisesti
Itse löysin Googlettamalla, josta löytyi paljon hakutuloksia. Muutaman puhelinsoiton jälkeen päädyin tuohon Neste Mertalaan. Myyvät ja vuokraavat ympäri Suomen Aku -kärryjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524387S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114209Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434120Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693968- 853394
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673279IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140