Niin. Kysymykseni koskee autoperäkärryjen myynti-ilmoituksia netissä.Kaikki huomioidaan, läpi Suomen.
Tiedossani on jo seuraavat, mutta lisää kaivataan:
-Keltainen Pörssi
-Nettikone
-Markkina-areena
-Suomi 24 Tori
Kiitos etukäteen vastauksista, joita katselen onko tullut, ainakin tämän viikon ajan!
Missä myydään peräkärryjä..
12
16834
Vastaukset 12
- edellinen
Käytettyjen peräkärryjen myynti-ilmoituksista on kyse.
- täältäkin....
www.huuto.net
- hkixhw
täältäkin.... kirjoitti:
www.huuto.net
Siellä myydään kippikärryä 599e.
- Onko netissä tuo tarjous
hkixhw kirjoitti:
Siellä myydään kippikärryä 599e.
Missä kaupungissa se mainitsemasi tarjoustalo sijaitsee? En minä ainakaan nyt 7.11.löytänyt mainitsemaasi kippikärrytuotetta netin sivuilta
- noniin noniin
Onko netissä tuo tarjous kirjoitti:
Missä kaupungissa se mainitsemasi tarjoustalo sijaitsee? En minä ainakaan nyt 7.11.löytänyt mainitsemaasi kippikärrytuotetta netin sivuilta
Tämän linkin kautta pääset jatkamaan.
w
w
w
.
f
a
r
m
i
.
fi
Hyviä kauppoja.
- Vaunut tosi tarpeeseen
www.sutelanterminaali.net
- tuommonen
etuakselikärri? Paljonko hintaa ja kantavuus?
- mäksä ?
tuommonen kirjoitti:
etuakselikärri? Paljonko hintaa ja kantavuus?
hongkongissa.
- Noni mhrj
Täältä löytyy aarteita.
Katso................( www.farmi.fi )
Ja tietysti
jälleen myyjät ympäri suomenmaan.
Ja tietysti on myös AKUJA.MUULEJA.KÄRPPÄÄ.NOVASTAR.- mikael Bison
joukkoon kirjavaan
- öwjf
Tiedätkö missä asut.
- edullisesti
Itse löysin Googlettamalla, josta löytyi paljon hakutuloksia. Muutaman puhelinsoiton jälkeen päädyin tuohon Neste Mertalaan. Myyvät ja vuokraavat ympäri Suomen Aku -kärryjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861413
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16945- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43831Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.120687Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597