Hei, mä yritin tehdä itselleni samanlaiset kulmakarvat kuin tuolla BB-talossa Timolla ja jollain toisellakin oli.
Nyt ei kyllä hyvältä näytä. Mietin tässä, että ajasinko kokonaan pois vai oisko sitten vielä kamalampi näky? Pitäiskö mennä myssy silmillä parturiin, osaisko ne korjata.
kulmakarvat
10
4140
Vastaukset
- juttu se
oikein on, toi kulmakarvojen pätkittäminen?
Laita kulmakynää siihen tyhjään kohtaan.. tai luomiväriä tai jotain.. - hirveältä
näyttää kulmakynällä korjattuna :(
kuinka kauan kestää, että nää kasvaa entisenlaiseksi?- viikon..
otan osaa.
Kerro nyt vielä, miksi niitä pätkitään? Jos mä sit ymmärtäisin tään sunkin tempauksesi.. - ne ainakin
viikon.. kirjoitti:
otan osaa.
Kerro nyt vielä, miksi niitä pätkitään? Jos mä sit ymmärtäisin tään sunkin tempauksesi..sillä Timolla oli tosi söden näköset ja ainahan sitä haluaa jotain uutta kokeilla.
tää ei nyt vaan menny ihan putkeen .( - ilmeisesti
ne ainakin kirjoitti:
sillä Timolla oli tosi söden näköset ja ainahan sitä haluaa jotain uutta kokeilla.
tää ei nyt vaan menny ihan putkeen .(että silpaisit oikein reippaalla otteella? Kuinka ison loven teit?
No joo, onhan ne jännän näköisiä, en kiellä:D - lovet
ilmeisesti kirjoitti:
että silpaisit oikein reippaalla otteella? Kuinka ison loven teit?
No joo, onhan ne jännän näköisiä, en kiellä:Dja ihan keskeltä. Jos toi pitää paikkansa mitä tuolla alempana sanotaan et mitä ne lovet tarkoittaa niin mä joudun nyt kyllä kulkemaan pipo päässä koulussa koko talven. Mä oon tyttö.
- no eihän
lovet kirjoitti:
ja ihan keskeltä. Jos toi pitää paikkansa mitä tuolla alempana sanotaan et mitä ne lovet tarkoittaa niin mä joudun nyt kyllä kulkemaan pipo päässä koulussa koko talven. Mä oon tyttö.
siihen nyt sentään koko talvea mene. Yritä nyt kuitenkin jotain laittaa niihin tyhjiin kohtiin.
Tästä tuli ihan mieleen oma kokeiluni teininä kun olin kuullut, että ripset kasvaa pidemmiksi kun ne katkaisee.. jätä nyt edes se kokeilu väliin, ei nimittäin toimi.. - LOLOLOLOLOLOLXDDDLOLOLOL
ne ainakin kirjoitti:
sillä Timolla oli tosi söden näköset ja ainahan sitä haluaa jotain uutta kokeilla.
tää ei nyt vaan menny ihan putkeen .(Hahahaahha repesin ku luin tämän, sitten tuli surullinen olo sun puolesta. mielummin leikkaat pääs poikki kun niitä kulmakarvoja :-----DDDDDD
saatanan pelleeeee - Tietämätön00
lovet kirjoitti:
ja ihan keskeltä. Jos toi pitää paikkansa mitä tuolla alempana sanotaan et mitä ne lovet tarkoittaa niin mä joudun nyt kyllä kulkemaan pipo päässä koulussa koko talven. Mä oon tyttö.
Mitä ne lovet ylipäätään tarkoittaa? Nimim. Tyttö jolla ollut lovet jo vuoden tietämättä merkitystä😅
..osaavan neuvoa kun ovat ilmeisesti syntyneet ehostamaan itseään. :D
Jonkinlainen otsapanta voisi toimia ensiapuna. Tai sitten loppujen karvojen leikkaus tosi lyhyiksi, semmoiseksi viiruksi ja puuttuva osa kynällä.
Leikkasitko ihan lainausmerkeiksi, näin:
"o_o" heh heh....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833