Ylimääräinen "System Volume Information"-kansio

nimimerkki

Kiintolevy oli osioitu useampaan osaan ja yhdistin ne partition magicilla.

Annoin alihakemiston johon poistettavan osion kamat siirretään ja kaikki meni aika ok, mutta nyt on kansiot järjestelty eikä tuota annettua alihakemistoa tarvita enää.

Siellä vaan on "System Volume Information" -niminen kansio jota ei anna poistaa. Saman niminen kansio on joka osiolla mutta tää on vanhan osion alihakemistossa oleva kopio.

Pitääkö käynnistää jossain DOS 6.22:ssa s-ata ja NTFS -ajureilla ja sitten deltree -komennolla vai onko jotain kätsympää menetelmää?

9

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on aina

virityksiä. Windows ei anna poistaa niitä, koska ne systeemikansioita. Luultavasti antaa uudelleen nimetä ne ja buuttauksen jälkeen ne voikin poistaa.

• Kari.

"System Volume Information"-kansio taitaa olla järjestelmänpalautukseen liittyvä kansio.

• sulle!!!

NT/2000 ei sisältänyt mitään järjestelmän palautuksia. Bravooooo, oikea tietäjä.

• Kari.
        sulle!!! kirjoitti:

NT/2000 ei sisältänyt mitään järjestelmän palautuksia. Bravooooo, oikea tietäjä.

Tässä alkupeäinen kysymys:

>Kiintolevy oli osioitu useampaan osaan ja yhdistin ne partition magicilla.

Annoin alihakemiston johon poistettavan osion kamat siirretään ja kaikki meni aika ok, mutta nyt on kansiot järjestelty eikä tuota annettua alihakemistoa tarvita enää.

Siellä vaan on "System Volume Information" -niminen kansio jota ei anna poistaa. Saman niminen kansio on joka osiolla mutta tää on vanhan osion alihakemistossa oleva kopio.

Pitääkö käynnistää jossain DOS 6.22:ssa s-ata ja NTFS -ajureilla ja sitten deltree -komennolla vai onko jotain kätsympää menetelmää? <

Ja sinä kirjoitit:

>NT/2000 ei sisältänyt mitään järjestelmän palautuksia. Bravooooo, oikea tietäjä.<

Mikä tuo sinun vastaus on on? Eihän tuossa ole missään mainittu että käyttiksenä on NT/2000.

Taidat olla itse: Bravooooo, oikea tietäjä!

• tuota &quot;on aina&quot;
        Kari. kirjoitti:

Tässä alkupeäinen kysymys:

>Kiintolevy oli osioitu useampaan osaan ja yhdistin ne partition magicilla.

Pitääkö käynnistää jossain DOS 6.22:ssa s-ata ja NTFS -ajureilla ja sitten deltree -komennolla vai onko jotain kätsympää menetelmää? <

Ja sinä kirjoitit:

>NT/2000 ei sisältänyt mitään järjestelmän palautuksia. Bravooooo, oikea tietäjä.<

Mikä tuo sinun vastaus on on? Eihän tuossa ole missään mainittu että käyttiksenä on NT/2000.

Taidat olla itse: Bravooooo, oikea tietäjä!

nimimerkkiä. Bravoot sulle itsellesi.

• Kari.
        tuota &quot;on aina&quot; kirjoitti:

nimimerkkiä. Bravoot sulle itsellesi.

Kysyn vielä uudestaan:

Eihän tuossa ole missään mainittu että käyttiksenä on NT/2000.

Eli mistä vetäisit tuon NT/2000?

• tuonne ylös
        Kari. kirjoitti:

Kysyn vielä uudestaan:

Eihän tuossa ole missään mainittu että käyttiksenä on NT/2000.

Eli mistä vetäisit tuon NT/2000?

siellä lukee selvästi

Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Tietotekniikka > Windows > Windows NT/2000

• Kari.
        tuonne ylös kirjoitti:

siellä lukee selvästi

Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Tietotekniikka > Windows > Windows NT/2000

Nyt kyllä varaan silmälääkrille ajan:)

T: Melko sokea

• nimimerkki

Jos tää nyt enää ketään kiinnostaa niin ratkaisu löytyi kansion käyttöoikeuksia ruuvaamalla. Piti sallia kaikille kaikki oikeudet kyseiseen kansioon tai jotain...

Sillä lähti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2344
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1855
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1290
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe