Kielletyt leikit

Elinadudette19

Olemme uusioperhe, ja 16 v. siskopuoleni koskettelee minua sopimattomasti. Ja minä syntisäkki annan sen tapahtua, itseasiassa provosoin häntä siihen rohkealla pukeutumisella...

17

5191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haittaa

      Minä ja mun veli tehdään muutakin kuin kosketellaan ja me halutaan sen tapahtuvan.

      • ja siksi sairasta.

        Vai haluatte sen tapahtuvan - voi raukkoja!


      • onhan mukavaa
        ja siksi sairasta. kirjoitti:

        Vai haluatte sen tapahtuvan - voi raukkoja!

        valkoisia,sinisiä,monivärisiä pilviä,läheisyyttä.


    • Elinadudette19

      Eilen katsottiin elokuvaa sohvalla, "siskokulta" oli laittanut tyynyn syliini ja piti siinä päätään. Jossain vaiheessa käsi tunkeutui tyynyn alle ja ihana sormi etsiytyi hivelemään silkkisten pyjamahousujeni päältä vakoani. Itse silittelin hänen hiuksiaan.....

      • pappi pata luha

        kuinka paljon oikeen incesmia oikein tapahtuu esimerkiksi juuri sisarusten kesken ja esim ajatelaan että vielä kun on uusio perheitä ni vielä helpomin kun on puoli siskoja tai veljiä ja vanhemmat autuaan tietämättömiä


      • äimän käki.
        pappi pata luha kirjoitti:

        kuinka paljon oikeen incesmia oikein tapahtuu esimerkiksi juuri sisarusten kesken ja esim ajatelaan että vielä kun on uusio perheitä ni vielä helpomin kun on puoli siskoja tai veljiä ja vanhemmat autuaan tietämättömiä

        Minä kysyn vaan.


      • sautua
        pappi pata luha kirjoitti:

        kuinka paljon oikeen incesmia oikein tapahtuu esimerkiksi juuri sisarusten kesken ja esim ajatelaan että vielä kun on uusio perheitä ni vielä helpomin kun on puoli siskoja tai veljiä ja vanhemmat autuaan tietämättömiä

        Uskovainen.


      • kedeso

        seksi on ihana asia enkä mä tuomitse lainkaan teitä mut kaikkihan tietää mihin tuo johtaa ja siksi kannattaa ajatella seurauksia et te voitte kärytä siitä vanhemmillenne,kestättekö häpeän ja nolouden,entä jos rakastutte,aiotteko naimisiin?no ettehän te oo sukua.


      • Elinadudette19
        kedeso kirjoitti:

        seksi on ihana asia enkä mä tuomitse lainkaan teitä mut kaikkihan tietää mihin tuo johtaa ja siksi kannattaa ajatella seurauksia et te voitte kärytä siitä vanhemmillenne,kestättekö häpeän ja nolouden,entä jos rakastutte,aiotteko naimisiin?no ettehän te oo sukua.

        Ei meillä ole mitään hävettävää, emmehän ole sukulaisia. Kun tulen kotiin sydän pamppailee odotuksesta. Ja kun taas näkee toisen vaikka lieden ääressä ruokaa tekemässä, on pakko mennä taakse, kiertää kätensä masun ympäri ja pysäköidä vartalonsa kiinni selkään ja kevyesti hiertää itseänsä toista vasten, kysellä iloisena päivän kuulumisia...


      • kedeso
        Elinadudette19 kirjoitti:

        Ei meillä ole mitään hävettävää, emmehän ole sukulaisia. Kun tulen kotiin sydän pamppailee odotuksesta. Ja kun taas näkee toisen vaikka lieden ääressä ruokaa tekemässä, on pakko mennä taakse, kiertää kätensä masun ympäri ja pysäköidä vartalonsa kiinni selkään ja kevyesti hiertää itseänsä toista vasten, kysellä iloisena päivän kuulumisia...

        jos ette häpee ni sit ootte varmaan pelehtineet kuin rakastavaiset vanhempienne nähden,siis oottehan kertonu et te seukkaatte,vai onx toi jotai salarakkautta?


      • Elinadudette19
        kedeso kirjoitti:

        jos ette häpee ni sit ootte varmaan pelehtineet kuin rakastavaiset vanhempienne nähden,siis oottehan kertonu et te seukkaatte,vai onx toi jotai salarakkautta?

        Onpa sinulla erikoiset käsitykset rakastamisesta. Miksi silloin pitäisi "pelehtiä" julkisesti toisten ihmisten edessä. Mutta kyllä me hellyyttä osoitetaan. Pitäkööt muut sitä vaikka sitte sisarrakkautena....


      • kedeso
        Elinadudette19 kirjoitti:

        Onpa sinulla erikoiset käsitykset rakastamisesta. Miksi silloin pitäisi "pelehtiä" julkisesti toisten ihmisten edessä. Mutta kyllä me hellyyttä osoitetaan. Pitäkööt muut sitä vaikka sitte sisarrakkautena....

        no tarkoitan et kyllähän muutki parit antavat ympärillä olevien ihmisten ymmärtää käyttäytymisellään et me seurustellaan,pusuttelua,koskettelua ja helliä sanoja.eikä se todellakaan oo pelkkää sisarrakkautta ku te hivelette tosianne noin,no tietääkö vanhempanne tästä?


      • Elinadudette19
        kedeso kirjoitti:

        no tarkoitan et kyllähän muutki parit antavat ympärillä olevien ihmisten ymmärtää käyttäytymisellään et me seurustellaan,pusuttelua,koskettelua ja helliä sanoja.eikä se todellakaan oo pelkkää sisarrakkautta ku te hivelette tosianne noin,no tietääkö vanhempanne tästä?

        ...ja vittuakos se sulle kuuluu...:-D


      • kedeso
        Elinadudette19 kirjoitti:

        ...ja vittuakos se sulle kuuluu...:-D

        no mitä vittua itte kirjoittelet tänne jos se ei kuulu muille,pidä juttus oman tietonasi!


      • Elinadudette19
        kedeso kirjoitti:

        no mitä vittua itte kirjoittelet tänne jos se ei kuulu muille,pidä juttus oman tietonasi!

        Kun tämä on rippituoli, täällä voi keventää omaatuntoa. Mutta sitä sinä idiootti et taida tajuta, kirjoittelet täällä kaikenlaisia sekavia poikaystävistäsi ja pääministeristä.....


      • kedeso
        Elinadudette19 kirjoitti:

        Kun tämä on rippituoli, täällä voi keventää omaatuntoa. Mutta sitä sinä idiootti et taida tajuta, kirjoittelet täällä kaikenlaisia sekavia poikaystävistäsi ja pääministeristä.....

        sä oot kyl ymmärtäny jotai väärin,mä oon ensinnäkin mies ja tää on keskustelu paikka joten kysyminen ja toisten juttujen kommentointi kuuluu asiaan,eli jos oot joku vtitun yksinpuhelija ni oot kuule aivan väärässä paikassa .tämä keskustelu saa päättyä tähän,en pidä sun törkeestä ja junttimaisesta tyylistäs.


    • oiva.llus.

      Murhaava totuus,vähäosaisin,työtön,onneton kulkija ahneuden ylivoimaisessa kasvottomassa maailmassa julmien hoitajien pyöriteltävä jumalan luoma onneton ylimääräinen eläjä ja se todellinen maksaja,jota ei puolusta kukaan eikä varsinkaan politiikan katasen kaltaiset .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe