annan

kaikille!!!!

olen naimisissa ja jälkikasvuakin löytyy...mutta kaikesta onnesta huolimatta annan kaikille!!!suorastaan tyrkytän itseni ja omatunto ei vaivaa pätkääkään!!!!!!!!ei hävetä yms..ja kaikki joille annan tunnen jollainlailla!

28

7590

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenko?

      Oletko nainen vai mies? Miksikö kysyn? Muuten vaan.

      • olen

        ja olipas mukava todellakin huomata että löytyy muitakin jolla "viiraa" samalla lailla.Itse olen miettinyt tän jutun niin et seksi on hauskaa ja kivaa. ja se mitä ei tiedä ei voi satuttaa ja saahan sitä pikku virikkeitä sinne kotiinkin:)


      • tavataan...
        olen kirjoitti:

        ja olipas mukava todellakin huomata että löytyy muitakin jolla "viiraa" samalla lailla.Itse olen miettinyt tän jutun niin et seksi on hauskaa ja kivaa. ja se mitä ei tiedä ei voi satuttaa ja saahan sitä pikku virikkeitä sinne kotiinkin:)

        Tule tänne http://bit.ly/uskottomuus leikkimään mun kanssa kultaseni ;)


    • olen nainen

      minä en olekaan ainut typerys ja hirviö!!! Olen ihan samanlainen idiootti kuin sinäkin.

    • terve elämäntapa

      Tuo sinun elämänasenteesi on ihan tervettä, näihin nuhjuisiin kääkkä-juttuihin verrattuna.

      Mikä sen kivempaa, kun saada nauttia täysin palkein elämästä, seksistä, omasta kehosta, orgasmeista. Ja kaiken kukkuraksi saa antaa sitä samaa iloa muillekkin.

      Olis kiva tavat sinua, mites olisi?

      t. 41 v. ok mies e-suomesta

    • misu=)

      en ole naimisissa ja saan vapaasti "temmeltää" miesten kans ni paljon ku haluan eikä tartte tyrkyttää itteensä....

    • kedeso

      sut on tainnu kiima yllättää,mut naimista vartenhan se tussu on,muista et on tauteja liikkeellä.kerro ketä nussit viimeksi ja missä,onko miehesi autuaan tietämätön?

      • ap...

        täysin tietämätön..kaakkois-suomessa tuli pantua yhtä tutta..ja taudeista ei tietoa!


      • kedeso
        ap... kirjoitti:

        täysin tietämätön..kaakkois-suomessa tuli pantua yhtä tutta..ja taudeista ei tietoa!

        jos jatkat samaan malliin et nussit kaikkia kavereitasi ja tuttuja ni varmaan käryyt,joku jossain kehuskelee kuinka pani sunkaa ja sit se kantautuu äijäs korviin.pane tuntemattomia niin ei perästäkuulu.


      • ap,.,
        kedeso kirjoitti:

        jos jatkat samaan malliin et nussit kaikkia kavereitasi ja tuttuja ni varmaan käryyt,joku jossain kehuskelee kuinka pani sunkaa ja sit se kantautuu äijäs korviin.pane tuntemattomia niin ei perästäkuulu.

        no toi on ihan totta mut en tiedä mix ne on aina jollainlailla tuttuja ja siis minun tuttuja ei mieheni ja kummankaan ystäviä tms. en ole pannut, rajansa kaikella!!


      • kedeso
        ap,., kirjoitti:

        no toi on ihan totta mut en tiedä mix ne on aina jollainlailla tuttuja ja siis minun tuttuja ei mieheni ja kummankaan ystäviä tms. en ole pannut, rajansa kaikella!!

        iskeekö se naimahalu ihan yhtäkkiä vai suunnitteletko seuraavan valloituksen etukäteen, et tota mä panen seuraavaksi.


    • Onko tää tarkoitettu

      pilkaksi keskustelun aihetta tarkoittavaa asiaa kohtaan???

      • Mili-Isi

        Trollipoliisi, tulen pian ja panen. Luvalla kun on pari tuntia leikitty.


    • barbie97

      niin mäkin annan ku pyytää vaan emmä tajuu et mitä pahaa siin on se tekee hyvää ja kaikil on hyvä mieli:)=ja kun mä itte kuitenki tykkään melkeen kaikist ihmisist

      • HUHHUH:)

        Onkohan tämä palsta tarkoitettu ihmisille joiden äö sama kuin kengännumero...ehkei edes sitäkään...Voi hyvää päivää että sai taas kunnon naurut.Pysykää musta kaukana tyhmät ihmiset.En kestä tyhmyyttä missään muodossa:)


      • Nuhaghie
        HUHHUH:) kirjoitti:

        Onkohan tämä palsta tarkoitettu ihmisille joiden äö sama kuin kengännumero...ehkei edes sitäkään...Voi hyvää päivää että sai taas kunnon naurut.Pysykää musta kaukana tyhmät ihmiset.En kestä tyhmyyttä missään muodossa:)

        Äö? Se on äo.


    • *

      joo

    • tomeraxx

      Kaikesta joutuu viimekädessä vastuuseen..sinäkin vaikka luulet ettet jäisi kiinni yms..sit kuule turha itkeä kun ukkos saa oikeutetusti lastesi huoltajuuden..noi on raskauttavia asioita oikeuden edessä..Vai eroaisitko vapaaehtoisesti niin voisit sit vapaa-ajallasi sekstailla vaikka paikkasi nilelle kun lapset on miehellä..hae apua seksiaddiktioosi! Klamydia jo?

    • Tiukkapipo

      Kyllä " antaminen" on ihan jees .. . mutta miksi sitä tehdään piilossa, aina jossain pensaassa ? Jos haluaa jakaa iloa, eikö voisi laittaa kaupan seinään ilmoituksen (kuvan) kanssa, niin yksinäiset saisivat tietoa toisistaan. En ole moralisti, mutta en voi käsitää miksi näitä touhuja salaillaan, omalta mieheltä ja perheeltä ? Miksihän TV:ssä yksi mies valittaa sexin puutetta, jos näitä antajia on jossain päin maata olemassa ?

    • Pula Kaikkonen

      Menisitte hoitoon tai sielunhoitajalle....jos mieli sairastaa sairastaa koko keho....tähän oletettavasti tulee V:tä ja P:tä.

    • juttu..

      ihan kun mun ex. ihminen jolla ei o omatuntoa, ei moraalia ei kunnioitusta. Ei itseään, eikä muita kohtaan. Ihmettelee miks sen lapset ei pärjää normi yhteiskunnassa??? kumma

    • En pysty,..

      mäki annan.

    • Te tyhmät.

      Ja kaikki otti tämän viestin tosissaan..? Masentavaa huomata että monelle postaajalle täälläkin menee mikä tahansa juttu läpi; varmasti sekin jos väittäisin että omistan liilan lehmän joka lentää ja kusee kaakaota. Haloo! Lukekaa viesti uudestaan ja nähkää ettei se ollut muuta kuin jonkun tylsistyneen ihmisen läpyskä.

    • sulla ei oo rajoja,

      osaat vain antaa, et ottaa vastavuoroisesti. Sä oot kallisarvoinen yksilö, vaikkei sun isä ja äiti sitä osannut sulle näyttää. Sun ei tarvi alitajuisesti hakea hyväksyntää ja syliä antamalla kaikille, jotka tahtoo, vaan voit saada hyväksynnän antamatta kellekään: käymällä läpi lapsuuden kieroutuma, suremalla, kasvamalla siitä ulos ja alkamalla rakastamaan itseäsi niinkuin vanhempiesi olisi sinua pitänyt rakastaa ja helliä. Tsemppiä!

    • JJ

      VAI IIN

    • ap

      Seksi on kivaa! I rest my case.

    • Japon teska

      ..ja humalaisillekin antaa,äkkilähtöä tietenkin.

    • en enää

      Mä olen ollu oikeesti onnellinen vasta sitte kun lakkasin antamasta jokaiselle tai ainakin joka toiselle. Siinä meni toisten ihmisten, niinkuin itsenkin kunnioitus ja elämä oli yhtä paskaa jokun etsintää jota ei koskaan saavuttanut, einkä ollut tyytyväinen. Se on vika päässä jos haluaa jakaa tavaraansa yhelle jos toiselle, mutta siitä voi parantua jos sen tajuaa ja haluaa parenpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe